PSV kent volgende Champions League-tegenstander na thriller in Denemarken
Woensdag, 28 juli 2021 om 22:12

FC Midtjylland wordt de tegenstander van PSV in de derde voorronde van de Champions League. De nummer twee van Denemarken trok in het tweeluik met Celtic aan het langste einde. Nadat de heenwedstrijd in Schotland in 1-1 eindigde, stond er woensdagavond in Herning na negentig minuten hetzelfde resultaat op het scorebord. In de verlenging trok FC Midtjylland het duel over de streep door een treffer van Raphael Onyedika Nwadike, waardoor het zich dankzij een 2-1 zege mag gaan opmaken voor een tweeluik met PSV. Op 3 augustus staat de heenwedstrijd in Eindhoven op het programma, waarna een week later op 10 augustus de return in Denemarken wacht.

De heenwedstrijd in Glasgow eindigde een week geleden in een 1-1 gelijkspel, na doelpunten van Liel Abada en Evander. Beide ploegen besloten het duel op Celtic Park met tien man: Nir Bitton en Anders Dreyer ontvingen twee gele kaarten en waren daardoor woensdagavond tijdens de return in Denemarken niet van de partij. Het duurde in de gecontroleerd gevulde MCH Arena tot het begin van de tweede helft voor het duel ontvlamde.

Met 48 minuten op de klok ving Callum McGregor een afgeslagen hoekschop op de rand van het strafschopgebied met de borst op. De aanvoerder van Celtic controleerde de bal en haalde direct uit, waarna het leer in de verre rechterhoek achter de kansloze doelman Jonas Lössl plofte. Een klein kwartier later slaagde FC Midtjylland erin om de achterstand weg te poetsen. Pione Sisto slingerde de bal voor het doel, waar Awer Mabil wegliep bij zijn twee bewakers en al vallend het leer in de linkerbenedenhoek achter doelman Scott Bain knikte.

Dat er niet binnen negentig minuten al een beslissing viel, was mede te danken aan Victor Lind. De spits kreeg een gigantische kans om FC Midtjylland in de absolute slotfase op voorsprong te brengen, maar faalde. Al vroeg in de verlenging kwamen de Denen wél op voorsprong. Onyedika Nwadike werd vrijgelaten in de doelmond, controleerde de bal en schoot van dichtbij binnen. Die treffer kon Celtic in de tweede helft van de verlenging niet meer wegpoetsen, waardoor FC Midtjylland in de derde voorronde van de Champions League de tegenstander van PSV wordt. Voor Celtic wacht in de kwalificatiecyclus van de Europa League een ontmoeting met het Tsjechische Jablonec.

Meer nieuws
   
23:53
23:53
Kieft openbaart kwetsend bericht dat hij van Marco van Basten kreeg
0
   
23:15
23:15
'Antony beledigt Ten Hag in groepschat van Man United met drie woorden'
44
   
23:00
23:00
Ajax gaat op zoek naar een rechtsbuiten: 10 potentiële kandidaten op een rij
38
   
22:54
22:54
Manchester United wordt vernederd en gaat keihard onderuit bij Palace
69
   
22:28
22:28
Almere City FC baart opzien met post op X: 'CHERYYYYYYYYYYY!'
9
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (73)

 
Repelsteel76
 
14
28 juli 2021 om 22:16
Zware tegenstander. Ik vond dat ze Ajax ook aardig partij boden
 
Shiraz
 
34
28 juli 2021 om 22:17
Klopt, maar ik heb best veel vertrouwen gekregen in PSV. 1e wedstrijd zonder Boscagli moeten ze wel iets geforceerder tegenhouden denk ik.
 
Fossen
 
9
28 juli 2021 om 22:25
Jerome Boateng is zaterdag op de Herdgang gespot dus wellicht dat hij hem gaat vervangen ??
 
Die Knappen
 
1
28 juli 2021 om 23:47
Jerome Boateng gaat wrs naar Sevilla
 
Fossen
 
5
28 juli 2021 om 23:53
Sevilla gerucht is al ontkracht door Fabrizio Romano
 
gomes1psv
 
8
28 juli 2021 om 22:55
Had inderdaad liever Celtic gezien, maar als Midtjylland zo veel moeite heeft met de Schotten moet dit voor PSV echt geen probleem zijn. Dit PSV heeft anders dan vorig jaar een veel diverser palet aan specifieke kwaliteiten, dat beter op elkaar is afgestemd en waarin de as - vergelijkbaar met het team dat in 2015 door een goede balans hoge ogen in de CL gooide - houvast biedt door de ervaring van Ramalho, Van Ginkel, Gotze en Zahavi. Bij Mydtjilland vond ik vorig jaar Dreyer, die jongen die bij Heerenveen mislukte, de meest opzienbarende speler; het zou schandalig zijn als PSV daar niet voorbijkomt.
 
JustusMorris
 
1
28 juli 2021 om 23:06
Vond het wel meteen erg terugvallen na de rode kaart, maar dat kan. Maar er moet bij de wissels wel echt wat aangekocht worden. Een LCV is nooit verkeerd, een 10 want Mo heeft geen toekomst meer, een CVM als vervanger van Rosario en een ander type spits dan Zahavi of een buitenspeler. Groot compliment aan het bestuur voor het team wat er zo vroeg staat, komende maand gaat bepalen of dit de beste transferzomer sinds jaren gaat worden.
 
gomes1psv
 
8
28 juli 2021 om 23:32
Kanttekening bij het compliment is dat dit ze ook wel verplicht was, na twee jaar ellende die in mijn ogen het risico meebracht om PSV in een Feyenoord-scenario te storten zoals Martin van Geel in Rotterdam voor elkaar heeft gekregen, met een toekomst vol middelmaat tot gevolg. In dat licht verdienen Psv's fans ook wel wat vernieuwing en zou ik het slecht pruimen als De Jong weer met De Jong op de proppen komt. Zonder meer moet er voor de lengte van het seizoen nog wat bij inderdaad. Van werkelijkheid en waarschijnlijkheid uitgaande: met Malen en Dumfries heeft PSV twee uitgaande toptransfers. Met het vertrek van Piroe, Baumgartl, Rosario, Luckassen, Ihattaren en Sadílek worden de categorieen 'kan niet' en 'wil niet' al een stuk kleiner. Intussen blijf je met Mauro en Gutierrez dan nog twee middelmatige spelers houden die je liever kwijtraakt. Zowel als stand-in voor Gotze of Zahavi als basiswaardige tweede spits vind ik die Mergin Berisha van Salzburg erg interessant om aan de aanval toe te voegen. Daarnaast denk ik dat met name met zijn fysiek en duelkracht César Montes wat extra's aan de verdedigingslinie kan en moet toevoegen; ik hoop dat de veronderstelde onderhandelingen die tussen PSV en Monterrey gaande zouden zijn waar zijn en nog in gang zijn. Als extra middenvelder verwacht ik dat Schmidt in Duitsland of Oostenrijk iemand aantrekt; vanuit de Eredivisie zou ik Sparta's Hadouir zich graag bij PSV in de breedte zien ontwikkelen. En ten slotte lijkt het me niet meer dan logisch dat in de luwte die Ihattaren achterlaat Richard Ledezma naar voren wordt geschoven. Basis: Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Van Ginkel; Gakpo, Götze, Madueke, Zahavi. Schaduwelftal: Teze, Montes, Viergever, Obispo; Harroui/aankoop, Pröpper, Vertesse, Berisha, Romero, Ledezma. Overig: Mueller, Sambo, Oppegaerd, Fofana
 
JustusMorris
 
4
29 juli 2021 om 00:56
Eens, vorige transferperiode was ook wel prima. 6 miljoen netto uitgegeven. in het kort: In: Max, Zahavi, Götze, Sangare. Out: Lammers, Zoet, Hendrix. Financieel is nu alles met de verkoop van Malen voorlopig weer op de rit, CL halen zou daarbij echt de deuren openen om weer een klein stapje omhoog te zetten. Sadilek, Ihattaren en Luckassen moet je echt nog hopen dat je ze kwijtraakt zoals Rosario, maar ik houd mijn hart vast. Voor Malen en Dumfries moeten, moeten gewoon vervangers komen. Voor Dumfries een basisspeler, voor Malen hoeft dat niet perse. Berisha is inderdaad interessant vanwege zijn inzetbaarheid op de vleugels, spits en 10 positie. Al is hij meer een valse spits dan een spelmaker als Götze heb ik het idee. Ledezma kun je toch niet op rekenen als invaller? Dat is niveau Fofana, en dan nog met een ernstige blessure erbovenop. Over je schaduwelftal: Ik vind Teze een RCV, en Mwene niet goed genoeg, In plaats van een Montes zou je dan in mijn optiek juist een (basis) rechtsback nodig hebben, en met Teze en Ramalho 2 Rcv's hebben. Ik vind ook dat Viergever vanavond heeft laten zien het niet meer aan te kunnen, ik zie persoonlijk nog liever Obispo. Op de backposities mogen Oppegard en Sambo in de Eredivisie van mij ook wel invallen, en dan Mwene als serieuze back-up van Max en een aankoop. Middenveld moet ook wat bij en ik denk zelf dat Harroui daar niet aan voldoet. Moeten eigenlijk een CVM achter Sangare, dat is hij sowieso niet, als vervanger van Rosario. En een 10 als vervanger van Mo, daar vind ik hem ook niet echt goed genoeg voor. In de aanval moet er sowieso een versterking komen, dat is prioriteit 1. Berisha zou dan, als die aan de verwachtingen voldoet, veel vraagstukken oplossen.
 
Bongiorno
 
1
29 juli 2021 om 02:06
Idealiter zou PSV inzetten op iemand als Luc Castaignos, die brengt ervaring en pure kwaliteit met zich mee. Een ideale vervanger voor een goalgetter als Malen. Het is heel vervelend dat Michiel Kramer al een nieuwe club heeft gevonden, anders had je al helemaal een intikkertje gehad. Luckassen kan het beste blijven als breekijzer voor in de spits als er verder niemand komt. Het beste laat je Madueke, Max en Zahavi nu gaan en schuif je Viergever in een meer prominente rol, hij komt waarschijnlijk op dit punt van zijn carriere het meest tot zijn recht als creatieve middenvelder.
 
Adzevedo
 
2
28 juli 2021 om 23:56
Ik vond ze eerlijk gezegd niet heel indrukwekkend. In Denemarken speelde Ajax echt dramatisch maar won wel met 1-2. Voornamelijk omdat die Denen slecht en nerveus begonnen en de blunders van met name Schuurs niet wist te verzilveren. Thuis speelde Ajax behoorlijk en waren de Denen kansloos. Kortom, als PSV een behoorlijk en goed niveau haalt (wat ze tegen Galataseray 2x hebben gedaan) dan komen ze echt wel door. Dit is gewoon prima te doen voor PSV.
 
borrelhond
 
1
29 juli 2021 om 00:00
Vond ze tegen Ajax juist niet bijzonder. Er liep één jongen, ik geloof de rechtsvoor, die voor veel gevaar zorgde. Daarnaast was het gewoon een vrij povere ploeg. Nu weet ik niet precies hoe ze er een jaar later voor staan, maar hier moet psv toch wel van kunnen winnen denk ik.
 
ajaxrkc33
 
39
28 juli 2021 om 22:16
Die kan PSV ook hebben. PSV heeft een sterke groep die hoge ogen kunnen gaan gooien mits iedereen fit blijft
 
Martijn23
 
1
28 juli 2021 om 22:24
Daar ligt wel ook echt meteen het pijnpunt. Zodra Gakpo/Madueke/Gotze geblesseerd raken, heb je geen fatsoenlijke vervangers en wordt je zoveel zwakker, net zoals vorig jaar na de winterstop.. Moet echt nog een fatsoenlijke buitenspeler komen!
 
PSVAR78
 
9
28 juli 2021 om 22:36
Psv kon al voor de verkoop van Malen, Rosario, (Dumfries, Ihataren) al wat verloven. Er komen echt nog wel wat versterkingen binnen hoor. Al mis ik Densel (o.a. qua opkomen) nu a.l
 
wizzle_shizzle
 
2
28 juli 2021 om 23:04
Propper, van Ginkel? Zijn toch wel goede vervangers voor Madueke en van Ginkel?
 
FcExclusief
 
8
28 juli 2021 om 22:25
Deze berichten las ik vorig jaar ook... Ik wacht het af, maar ik vind het maar een vrij broos team. Zou zomaar los zand kunnen zijn in een mindere periode.
 
MessiBazoer
 
15
28 juli 2021 om 22:17
Zie ze nooit spelen maar voor m’n gevoel is dit wel de lastigste van de 2. Schotten kunnen meestal niet veel met een bal maar zijn fysiek uitstekend. PSV wel weer favoriet.
 
 
20
28 juli 2021 om 22:21
Ze hoeven niet tegen de Schotten te spelen, die liggen eruit.
 
MessiBazoer
 
30
28 juli 2021 om 22:38
Nee dat snap ik. Probeer uit te leggen waarom ik Midtjylland sterker acht dan Celtic. Was niet duidelijk blijkbaar haha.
 
Ajax33*
 
6
28 juli 2021 om 22:48
Dat 2as je wel hoor. Maatvschijnbasr niet voor iedereen.
 
 
1
28 juli 2021 om 22:49
Haha, sorry. Staat er inderdaad een tikkeltje onduidelijk On: PSV wel weer favoriet ja.
 
DialSquare
 
9
28 juli 2021 om 22:54
Was wel duidelijk, Bulifan doet bijdehand.
 
Plopkoek
 
11
28 juli 2021 om 22:17
Hier mag je als PSV niet van verliezen. 2 niveautjes lager dan PSV
 
nuanceman
 
25
28 juli 2021 om 22:23
Hoogste amateurniveau? dat lijkt me wat overdreven. Ze waren de afgelopen jaren toch maar mooi actief in Europa en hebben nu weer Celtic verslagen, toch ook geen pannenkoeken.
 
Realee
 
3
28 juli 2021 om 22:17
Als PSV zo blijft spelen als nu moeten ze dit ook kunnen winnen.
 
nuanceman
 
4
28 juli 2021 om 22:17
Dat moet kunnen. Over twee wedstrijden denk ik dat PSV met de huidige selectie beter is.
 
Hanken
 
7
28 juli 2021 om 22:17
En daarna nog 3 rondes voordat ze de poulefase bereikt hebben of?
 
AzEverton
 
3
28 juli 2021 om 22:22
Een ronde nog dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
 
LosBlancos1999
 
4
28 juli 2021 om 22:24
Ja dan alleen de play offs nog idd
 
afca0cbs
 
2
28 juli 2021 om 22:23
Nee deze ronde en dan nog 1
 
Adzevedo
 
10
28 juli 2021 om 22:17
Ah, die hebben we vorig jaar in de CL poule gezien van Ajax. Dat moet echt wel te doen zijn voor PSV.
 
 
0
29 juli 2021 om 11:14
Dat ze vorig jaar wel de poulefase haalden zegt ook wel weer iets. Normaal gesproken is PSV de favoriet. En ondanks dat je de wedstrijd van Feyenoord tegen dat kleine clubje er niet bij mag halen, zie je wel vaker dat als kleine clubs het heel gegroepeerd houden en er echt voor willen gaan, dat het vaak heel lastig voetballen is. Dan kun je vaak nog beter tegen een team als Gala spelen dat op papier wel sterk is, maar waar totaal geen teamverband inzit en waar als het niet loopt, er hele grote gaten vallen.
 
Adzevedo
 
0
29 juli 2021 om 16:10
Het zegt zeker wel iets dat ze vorig jaar dr CL haalde, namelijk dat ze best kunnen voetballen. Van zo’n Drita kun je rustig zeggen : ze kunnen er niet veel van. Dit elftal moet je zeker niet onderschatten en is denk ik verder dan Gala. Maar het kwaliteitsverschil zou, wanneer psv een redelijk niveau haalt voldoende moeten zijn om door te gaan.
 
Marseillefan93
 
8
28 juli 2021 om 22:18
Jammer, had Celtic-Psv wel een mooi affiche gevonden. Denk ook dat Midtjyland een zwaardere dobber zal zijn dan Celtic zou zijn geweest
 
Harvey_romario
 
1
28 juli 2021 om 22:31
Celtic was in deze wedstrijden beter. Meer kansen. Ik denk het niet
 
 
7
28 juli 2021 om 22:20
Celtic is echt niet meer wat het was. Heb het gevoel dat ze weinig doorselecteren in het elftal. Bovendien is aanvoerder Brown nu ook weg bij Celtic, was toch wel een belangrijke schakel in het team. Fc Midtjylland moet toch niet zo moelijk zijn voor PSV. Deze wedstrijden zouden ze gewoon moeten winnen.
 
PSVHAARLEM
 
8
28 juli 2021 om 22:20
Ik denk niet dat we nu direct zo opportunistisch moeten zijn over de volgende wedstrijd. Prima resultaat hoor tegen gala, maar een heel beperkte ploeg. Die Denen spelen regelmatig cl en is een ervaren ploeg. Er liggen zeker kansen om door te gaan maar een veel beter ploeg dan gala.
 
falonso
 
2
28 juli 2021 om 22:53
Midtjylland heeft pas 1x CL groepsfase gespeeld en verder 3x in de voorronde al uitgeschakeld. Zo'n ervaren ploeg is het wat dat betreft dus niet. Pas 1x groepsfase EL gehaald en die toen wel gelijk overleefd (2015/16 met Napoli, Brugge en Legia, daarna 2-1 gewonnen en 5-1 verloren van United ). Ik denk dat Ajax vorig jaar wel heeft laten zien dat er gewoon sprake is van een aardig groot verschil in kwaliteit, al had Ajax het in Denemarken wel lastig. Het is zeker niet alsof je dit makkelijk gaat winnen, maar het is ook zeker geen zware tegenstander. PSV is wat mij betreft dikke favoriet en ik zou het eigenlijk een schande vinden als ze uitgeschakeld worden.
 
robw
 
18
28 juli 2021 om 22:20
Voor Nederlandse clubs bestaan geen makkies meer. Dus PSV moet volop aan de bak
 
HakimZiyach22
 
3
28 juli 2021 om 22:22
Voor Ajax vond ik er 0 interessante spelers bij zitten. Op de bank ook niet. Ze hebben wel een paar nieuwe Brazilianen gekocht. Dit zal geen 7-2 ofzo worden overall maar PSV moet hier gewoon tegen winnen. Veel lange ballen en voorzetten geven ze, dus misschien wel goed dat Boscagli niet speelt met zijn kleine lengte. PSV is wel ongeplaatst in de laatste ronde dus tegen pakweg Benfica kunnen we echt zien hoe het eruit ziet. Tegen de Denen gewoon een haalbare kaart.
 
JustusMorris
 
1
29 juli 2021 om 01:04
Ja ik zag het van die Brazilianen, Hadden er vandaag 5 in de basis staan. Is dat een link via een investeerder, eigenaar of zaakwaarnemer of hebben ze opeens een markt aangeboord daar? Boscagli is overigens maar 1 centimeter korter dan Ramalho. Boscagli wint juist enorm veel luchtduels, afgelopen seizoen qua percentage gewonnen luchtduels in de top van Europa.
 
T. Alavez
 
0
28 juli 2021 om 22:23
Weet iemand de grote namen bij Midtjylland?? Heb alleen wel eens van die Sisto gehoord (komt volgens mij uit de Spaanse competitie als ik het goed heb?) Waar moet PSV op gaan letten of wie moeten we in de gaten gaan houden?
 
HakimZiyach22
 
2
28 juli 2021 om 22:27
Sisto lijkt me de beste, die Mabil heeft veel snelheid maar is een beetje een blind paard. Net als Bruma. En Evander is de spelverdeler, neemt alle corners/vrije trappen etc. Cajuste is ook een redelijke controleur maar hij zit er blijkbaar niet meer bij. Denk een transfer dus.
 
T. Alavez
 
1
28 juli 2021 om 22:29
Dank u voor de update. Mag toch wel hopen dat we weer twee goede wedstrijden op de mat leggen en weer 0,4 punten bij mogen tekenen.
 
ajaxf1
 
5
28 juli 2021 om 22:30
Zware tegenstander vind ik. Toen wij tegen ze speelden in Denemarken hadden we het echt enorm lastig, goed collectief vooral. Die keeper keepte ook de pot van zijn leven toen haha. Mabil en Sisto zijn snelle wingers die technisch in orde zijn. Max moet wakker zijn, al zie ik PSV wel winnen. 2-0 thuis en 1-1 uit.
 
 
1
29 juli 2021 om 11:17
Was dit ook niet de wedstrijd waar Ajax nog best veel kansen weg gaf, maar waar toen wel het scorend onvermogen van deze ploeg naar voren kwam (vooral die speler die ooit in Nederland gespeeld had (als ik mij niet vergis)).
 
ajaxf1
 
0
29 juli 2021 om 11:19
Ja volgens mij kregen ze wel wat kansen ja. Desondanks laten ze nu ook zien 'gewoon' Celtic eruit te gooien. Ook geen onbekende club uit Hongarije oid. PSV moet gewoon winnen, dat wel.
 
dylan8071
 
0
28 juli 2021 om 22:45
Evander is al genoemd, maar ook zeker Dreyer. Hij had rood in de eerste wedstrijd maar is altijd dreigend met een eigen actie.
 
messi_123
 
2
28 juli 2021 om 22:24
Zware tegenstander hoor, als psv zo blijft spelen kan het interessant worden ze hebben een sterke selectie,Fijne avond allemaal!
 
Japie_Krekel
 
11
28 juli 2021 om 22:25
die moet je met twee vingers in de neus verslaan natuurlijk
 
messi_123
 
2
28 juli 2021 om 22:30
@Japie_Krekel dat is zeker waar als psv hier niet van wint snap ik het voor geen meter, maar ik weet wel met zekerheid dat psv hier van wint Fijne avond gewenst bro!
 
G-schock
 
9
28 juli 2021 om 22:44
Het is geen Drita Japie.
 
Japie_Krekel
 
1
28 juli 2021 om 22:56
het is idd geen Drita en Feyenoord is geen PSV
 
PsvFan700
 
1
28 juli 2021 om 22:47
Wat zijn de punten waarop we deze Deense club kunnen pakken Japie? Matige backs, slecht middenveld?
 
Ajax12321
 
17
28 juli 2021 om 22:52
Denk Schmidt ontslaan, Van Bommel aanstellen en Ihattaren in de basis.
 
Japie_Krekel
 
1
28 juli 2021 om 22:56
de Deense competitie is nou niet echt van een geweldig niveau. voor een CL voorronde zijn clubs als Galatasaray en Midtjyland echt de meest gunstige lotingen die je kan hebben. deze PSV selectie heeft waarschijnlijk sowieso veel meer gekost dan die van dit Deense team dus als dat het geval is ben je gewoon aan je stand verplicht hier te winnen
 
 
0
29 juli 2021 om 11:19
@japie, Denemarken is qua nationaal elftal ook niet echt een geweldig land. Maar ondanks dat ik het afgelopen EK uit mijn geheugen verbannen heb deed denemarken het volgens mij beter dan Nederland. Ik zie trouwens ook dat jij het logisch vindt dat PSV vorig jaar 2de werd achter Ajax. De selectie van Ajax was (en is nog steeds) veel duurder dan die van PSV.
 
Japie_Krekel
 
0
29 juli 2021 om 14:05
Zeker logisch dat ze tweede werden, maar niet logisch om op 16 punten achterstand te eindigen. Anders had PSV gezien het verschil in uitgaven ook 16 punten los moeten staan van AZ
 
Titaantje
 
2
28 juli 2021 om 22:26
Prima loting denk ik zo. Was zenuwachtiger geworden bij een loting met Celtic. Zo'n Schotse ploeg daar hebben Nederlanders het vaak toch moeilijk mee. Volgens mij willen die Denen best wel voetballen obv de wedstrijd vorig jaar tegen Ajax en dus kan het een leuke wedstrijd worden. Ik sla de PSV selectie wel wat hoger aan obv wat de Denen vorig jaar lieten zien, maar ken hun nieuwe aankopen niet en het zal zeker geen walk-over zijn.
 
messi_123
 
3
28 juli 2021 om 22:32
@Titaantje ik wens psv al het beste toe hoop dat ze verkomen ze spelen nu echt goed, en heb het gevoel dat ze ver gaan komen, van een ajax fan
 
pinko
 
0
28 juli 2021 om 23:26
Een prima te nemen hindernis (midtjylland). Afhankelijk van de loting is het de vraag of PSV freewheelend naar de groepsfase CL kan doorgaan. In de play off ronde zitten een paar pittige tegenstanders, maar ook wat redelijk te nemen hordes. Mij lijken Benfica en Monaco de tegenstanders die je beter niet kunt treffen, al is PSV zeker niet de underdog tegen deze teams.
 
Bossie
 
1
28 juli 2021 om 23:48
Die voorrondes kunnen ook positief uitpakken voor PSV. Als ze eenmaal in een positieve flow komen kan dit een goed seizoen worden. Neem het seizoen van Ajax maar , dat lange seizoen was toch een van hun beste seizoen.
 
Jeff85
 
0
29 juli 2021 om 08:20
Ja, en als ze van die Denen op hun kloten krijgen kunnen ze ook zomaar een slechte competitiestart hebben.
 
Bossie
 
0
29 juli 2021 om 10:24
Dat kan ook . Dan is het aan de trainer om iedereen weer scherp te krijgen voor de volgende wedstrijd en er voor te zorgen dat de spelers zich proffesioneel opstellen.
 
bayer
 
0
29 juli 2021 om 00:01
PSV moet zich nog bewijzen, Galatasaray was gewoon te zwak .
 
Voetbal Expert
 
0
29 juli 2021 om 00:53
Oh shit dit Midsjeland lijkt mij toch een paar maatjes te groot voor dit PSV. Deze ploeg heeft tegen Ajax laten zien goed mee te kunnen op Champions League niveau. Verder hebben ze een geweldige speler in de gelederen genaamd Sisto die op elk moment een wedstrijd voor je kan beslissen. Ik geef PSV weinig kans.
 
Kraterios AFC
 
0
29 juli 2021 om 00:59
Mensen zijn hier toch te positief/gemakzuchtig over, is gewoon een zware tegenstander, hopelijk pakt PSV deze wedstrijd goed aan, hoogmoed komt voor de val, succes PSV fans en de rest van Europees minnend Nederland, hopelijk pakken ze deze wedstrijd ook!
 
Raffa1
 
1
29 juli 2021 om 07:05
Vond ze gisteren toch een stuk.minder spelen dan de vorige wedstrijd, hoop voor ze dat ze dat niet doorzetten. Daarnaast hoor ik hier alweer heel veel onderschatting van de volgende tegenstander, hoogmoed komt voor de val dus ik hoop dat ze de koppies erbij houden. Vorig jaar begonnen ze ook met een sterke oefencampagne en hadden ze zogenaamd ook geweldig ingekocht en eindigden ze op zoveel punten achterstand. Dus niet lullen maar scherp blijven maar ben bang dat ze de CL niet gaan halen met Herr Schmidt.
 
Jeff85
 
0
29 juli 2021 om 08:18
Ik vraag mij af wat PSV er nog bij gaat halen, want vind het wel een risico om op Propper, van Ginkel en Götze te leunen een heel seizoen. Die gaan nooit een heel seizoen fit blijven. 3 zeer blessuregevoelige spelers. Wat betreft die Denen denk ik dat PSV licht favoriet is. De Champions League halen zal zeer lastig worden, maar daar moet je een beetje mazzel bij hebben.
 
Teesboer
 
0
29 juli 2021 om 08:27
Het is een cliché, maar als je tegen dit soort tegenstanders niet weet te winnen, dan heb je ook niets te zoeken in de CL. PSV in deze vorm zie ik over 2 wedstrijden wel als favoriet, maar ik vermoed dat het geen makkie gaat worden. Galatasaray was echt heel erg matig, niet eens stug of degelijk. Mitylland is zeker 1 tot 2 klassen beter dan de Turken. Het zou echt fantastisch zijn dat PSV als 2e Nederlandse club mee gaat doen aan de CL.