PSV-supporters zijn wanhoop nabij: Mohamed Ihattaren is weer ziek
Zondag, 25 juli 2021 om 15:07

Mohamed Ihattaren is zondag niet aanwezig bij de training van PSV, zo meldt journalist Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. De aanvallende middenvelder heeft zich ziekgemeld. Pablo Rosario is 'gewoon' aanwezig op het veld, ondanks dat hij donderdag werd gesignaleerd op een vlucht naar Nice en in de belangstelling zou staan van OGC Nice. De door Everton begeerde Denzel Dumfries is eveneens teruggekeerd op De Herdgang. Donyell Malen ontbreekt vanwege een aanstaande transfer naar Borussia Dortmund.

Ihattaren is zeker niet voor het eerst ziek. In mei ontbrak hij om dezelfde reden in de laatste drie competitiewedstrijden van het seizoen. Hij miste in februari al het Europa League-duel met Olympiacos en de ontmoeting met Vitesse in de Eredivisie vanwege ziekte. Eind november stond hij om die reden ook al twee wedstrijden aan de kant. "Ja, dat hij wat vaker ziek is, is vreemd, maar ook onderdeel van voetbal", zei trainer Roger Schmidt erover in de aanloop naar de Europa League-wedstrijd tegen Olympiacos, die met 4-2 werd verloren.

Supporters van PSV lijken de wanhoop nabij, na het nieuws over de ziekmelding van Ihattaren. Op een tweet van Elfrink wordt massaal gereageerd door fans. "Hoe vaak is Ihattaren wel niet ziek?", vraagt een supporter zich bijvoorbeeld af. Een ander: "En veel supporters die telkens maar zaniken op Schmidt... Als die jongen niet intrinsiek gemotiveerd is om voor PSV te spelen, moet ie lekker ergens anders gaan ballen. Of zitten." Ihattaren zat woensdag nog op de bank in het duel met Galatasaray (5-1 zege) in de tweede voorronde van de Champions League en het is zodoende nog maar de vraag of hij inzetbaar is tijdens de return van aanstaande woensdag.

Begin maart, toen het Eindhovens Dagblad meldde dat Ihattaren zijn contract niet wil verlengen, schreef de regionale krant dat er intern bij PSV twijfels zijn over de ziekmeldingen van Ihattaren. Die twijfels werden gevoed door een ander incident: Ihattaren zou een keer hebben aangegeven dat hij met een individuele trainer aan de slag ging, maar toen de club dat navroeg, bleek de betrokken trainer hem al een maand niet te hebben gezien.

In februari uitte Björn van der Doelen, tussen 1994 en 2001 actief voor PSV, stevige kritiek op de aanhoudende absenties van Ihattaren. "Het is nul keer gebeurd dat ik niet bij een wedstrijd was, omdat ik ziek was", zei hij in de Skiete Willy Podcast van Voetbal International. "Soms kun je ook denken: man the fuck up, paracetamol erin en gaan met die banaan. Drie keer ziek in één winter?!"

Meer nieuws
   
17:58
17:58
Broers Van de Kerkhof hopen op vertrek PSV'er: 'Kunstgebit mee en wegwezen!'
5
   
17:52
17:52
Driessen noemt mogelijke opvolger Slot: 'Te Kloese was gecharmeerd van hem'
3
   
17:41
17:41
'De Telegraaf heeft keurig verzoek ingediend bij Ajax voor een gesprek, maar...'
10
   
17:08
17:08
Feyenoord moet straf uitzitten tijdens de afscheidswedstrijd van Slot in De Kuip
21
   
16:26
16:26
Romano weet het zeker: transfer van Arne Slot naar Liverpool is rond
13
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (261)

 
baloog
 
200
25 juli 2021 om 11:22
Het zou me niet verbazen als de wissel van Thomas een test was geweest van hoe Mo zou gaan reageren in de week erop. Lijkt me duidelijk dat mocht dat het geval zijn dat Mo dan weer kansloos gezakt is.
 
PeerBerwers
 
193
25 juli 2021 om 11:25
Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat iedereen er constant maar iets achter zoekt, misschien heeft hij gewoon een slecht immuunsysteem of is de druk en stress hem te veel.
 
gilau
 
267
25 juli 2021 om 11:26
Als dat het geval is, is hij ook niet geschikt voor PSV. Dus is beide gevallen is het dan beter dat hij vertrekt.
 
DieGelbeReds
 
73
25 juli 2021 om 11:31
@Peer, dat kan inderdaad. In dat geval moet PSV heel snel afscheid nemen van Ihattaren en is hij absoluut niet geschikt voor professioneel voetbal.
 
SuperNico31
 
25
25 juli 2021 om 11:34
Tja. We hebben het over topsport. Daar zijn de verwachtingen nou eenmaal iets hoger dan bij je plaatselijke voetbalclub. Iedereen weet dat Mo het moeilijk heeft gehad na het overlijden van zijn vader en hij heeft daar ook veel steun vanuit PSV gekregen, maar dat neemt niet weg dat hij tegenslagen zal krijgen op voetbalgebied waar hij mee om moet gaan. Als hij dan kiest om het liever te ontwijken dan ervoor te gaan werken, moet je als club zijnde ook keuzes maken.
 
Rick1o1
 
42
25 juli 2021 om 11:48
Wat een gelul. Psv heeft een heel team met dokters. Daar waren ze allang achter als het zo was en dan hadden ze het ook gemeld om die jongen te beschermen
 
Tipptopp
 
27
25 juli 2021 om 12:14
Allemaal leuk en aardig, maar wij leven nu in een andere tijd. Een tijd waarin iemand uit voorzorg afwezig MOET zijn zonder dat hij direct ziek is. Hoe het precies zit weten wij nu dus niet!
 
F-18/TACP
 
29
25 juli 2021 om 12:25
@ Rick1o1 Zonder zijn toestemming mag PSV helemaal niets over zijn medische gesteldheid openbaar maken. Dus ook niet als PSV hem zou willen beschermen.
 
Cas1
 
37
25 juli 2021 om 12:36
Hehe, eindelijk een objectieve verklaring Je kan op vele manieren ziek zijn, covid, griep, buikpijn, ziek zijn door je omgeving, ziek zijn door voortdurend buiten de groep geplaatst worden. Ik geloof daarom ook zeker dat hij ziek is. Mar los daarvan ben ik ervan overtuigd dat Schmidt alle oud-Psv'ers wil lozen. Of ze nou goed waren of slecht maakt niet uit. Hij wil en MAG volledig zijn gang gaan. Waarschijnlijk heeft hij dit bedongen bij Gerbrandts. Een zeer slechte en kwalijke zaak
 
DieGelbeReds
 
91
25 juli 2021 om 12:49
@Cas, wil alle oud-PSV'ers lozen? Je bent er van de op de hoogte dat Ooijer aan de technische staf is toegevoegd? Dat er nog nooit zoveel jeugdtrainers zijn met een PSV-verleden? Sorry, maar het is echt complete onzin wat je hier uitkraamt. En dan ook nog zeggen "waarschijnlijk heeft hij dit bedongen". Pure speculatie van je dus, enkel en alleen om hier te stoken. Bah bah bah.
 
Dumbell
 
15
25 juli 2021 om 13:46
@DieGelbeReds Misschien zit er toch een kern van waarheid in wat Cas zegt. PSV speelde afgelopen woensdag met negen(!) aankopen onder Schmidt en 2 spelers uit de jeugd. Hij lijkt toch iedereen in de selectie te vervangen.
 
Steef71
 
10
25 juli 2021 om 14:00
En 2 van die negen waren oud spelers van PSV die teruggekomen zijn. Bovendien heeft volgens mij op Cocu in zijn eerste jaar nog geen een coach zoveel jeugd een kans gegeven.
 
Kohaku
 
19
25 juli 2021 om 14:09
Daarom zijn van Ginkel en Pröpper terug gehaald?
 
Jaapio90
 
11
25 juli 2021 om 16:16
Inderdaad, ik ben ook weleens 3x per jaar een paar dagen ziek. Kan gebeuren toch
 
LeidseHood
 
2
25 juli 2021 om 16:23
Drie keer per jaar een paar dagen ziek zijn is wel veel op die leeftijd en met zo'n fit lichaam. Ook de timing is gewoon opvallend. Kan psychosomatisch zijn, maar hoe dan ook niet handig als prof. Ihattaren heeft behoefte aan een goede sport psycholoog en een omgeving waar hij beter bij aansluit en daarnaast moet het knopje bij hem ook wel om. Dit ligt niet alleen aan Schmidt of alleen aan Ihattaren, lijkt me. Beste als hij weggaat bij PSV asap.
 
Japie_Krekel
 
13
25 juli 2021 om 17:59
Ik zou ook ziek worden van die Schmidt. Laat hem maar lekker zijn tijd blijven steken in huis, tuin en keukenvoetballers als Vertessen, Thomas en Mauro
 
Mangoboy
 
24
25 juli 2021 om 18:49
Ah Japie, daar ben je, eenzijdig als altijd. Je benoemt zojuist drie spelers die komend jaar op de bank zitten achter Götze, Madueke en Gakpo. Madueke en Gakpo die zich wel stormachtig ontwikkelen onder Schmidt.
 
Dumbell
 
2
25 juli 2021 om 18:55
@Steef71 & @Kohaku Dat ze een PSV-verleden hebben kan natuurlijk. Die kunnen natuurlijk ook in Schmidt's visie passen. Maar als je bijna heel de basis vervangt, is dat op zijn minst vreemd te noemen. Zou PSV misschien niet naar de huidige selectie gekeken hebben bij het aanstellen van Schmidt. Of was de selectie zo slecht dat iedereen vervangen moest worden?
 
rubje
 
2
25 juli 2021 om 21:33
Welke spelers heeft Schmidt weggedaan/niet meer basis die je zou willen houden?
 
TikkiTakkaToch
 
269
25 juli 2021 om 11:35
VZ is echt weer schaamteloos hitsend bezig, bewust en welgeteld 2 negatieve tweets uitzoeken en daarmee proberen een negatief beeld te vormen, typisch maar vooral veelzeggend. Dus 2 tweets zijn representatief voor de tienduizenden PSV fans? Pure negatieve stemmingmakerij van de site die met tig artikelen Mo aan de schandpaal nagelde op basis van....likes op Instagram. Wát een vooringenomenheid en wat een treurig niveau weer. Lekker de voorzet geven om mensen hier beneden weer los te laten gaan "irritant ventje die dwarsligt!!!" Zie hierbeneden, dus chapeau, you did it again. ON: denk dat het beste is voor iedereen dat de wegen scheiden. Niemand wordt hier beter van. Maakt niet uit wat Mo doet, Schmidt moet hem niet. Kan, zie je wel vaker, trainers die botsen met een speler. Maar dit is gewoon verspilling van talent. En voor PSV zelfs verspilling van kapitaal. Wordt niemand beter van, lekker een transfer maken. Heel PSV en Mo interesseren me nauwelijks, maar dit soort subjectieve uiterst negatieve onzin gaat echt te ver.
 
remko15
 
22
25 juli 2021 om 11:46
Mee eens, ik ben psv supporter en ik denk niet dat er iemand wakker ligt van deze situatie en ik denk, als ik mijn medesupporters hoor, dat ze hem het liefste gisteren nog kwijt zouden zijn. Het doet me erg denken aan Bakkali en het zou me niets verbazen als hij eindigt in een clubhopper die iedere 2 jaar van club wisselt en nooit het potentieel gaat waarmaken wat hem toegedicht is.
 
TheMagistrate
 
44
25 juli 2021 om 12:03
Het is ook grappig dat iedereen het over mentale weerbaarheid heeft terwijl er voor smiecht geen sprake van was en vocht voor zijn minuten. Het is een spelletje dat gespeeld wordt en dat is duidelijk. PSV doet alles via de media en die jongen trekt zn mond niet open in de media, op 1x na. Toen hij was schreeuwde in de camera. Dat zegt voor mij genoeg over wie de dader is en wie het slachtoffer. Een jongen van 19 aan de ene kant en een organisatie aan de andere kant. Gooi daar wat onderbuikgevoelens bij van 'intelligente' fans en je hebt een leuk feestje, maar niet heus.
 
Woenselaar
 
37
25 juli 2021 om 12:06
Dat gevoel van moedeloosheid zal echt wel bij meer dan die 2 supporters met hun tweets voorkomen hoor. Ik zie Mo graag slagen bij PSV. Maar hoe hij er met de pet naar gooit, is schaamteloos. Hoe kan je nou in één jaar meer dan 6 keer ziek zijn en tegelijkertijd nog leugens verspreiden over je absentie? Dan kan jij zeggen dat de heer Ihattaren 'geframed' wordt door de media als lastige jongen. Maar dat zit niet goed, dat weet jij ook. Zou jij als trainer wel investeren in een speler die weigert te verlengen, consequent ziek meld en zichtbaar geïrriteerd aanwezig is in de spelersgroep? Dacht het niet hoor.. Beter inderdaad dat de wegen scheiden.
 
Woenselaar
 
19
25 juli 2021 om 12:08
@themagistrate Aha, dus hij kan niet overweg met Schmidt en meldt zich dan maar 6 keer ziek. Dan spreek je dus over werkweigering volgens jouw redenatie. Meld jij je bij jouw werkgever maar eens 6 keer per jaar ziek, eens kijken hoe gauw er vragen gesteld worden en doctoren ingeschakeld worden.
 
stambec
 
18
25 juli 2021 om 11:39
misschien een beetje burn-out klachten? staat veel druk op die gast
 
sniewaar
 
83
25 juli 2021 om 11:41
Tsja ik vind de omgang met hem ook wel stuitend. Heeft duidelijk hard gewerkt om topfit in de voorbereiding te verschijnen, en kom je niet eens toe aan een invalbeurt, en zo'n Thomas wel. Het was misschien beter geweest om hem in dit geval gewoon een keer te belonen.
 
remko15
 
26
25 juli 2021 om 11:49
Hij had beter wat geduldiger moeten zijn en op het moment dat hij de kans krijgt die met beide handen aangrijpen. Ik weet zeker dat in de return tegen Galatasaray er speeltijd zou worden ingeruimd voor Mo. Als je fit verschijnt betekend het niet dat alle deuren maar ineens open gegooit hoeven worden. Het is een topclub en topfit is iedereen in de selectie mag ik toch hopen.
 
BramThijs
 
45
25 juli 2021 om 11:54
Sniewaar schei toch uit. Obispo kwam ook afgetraind op de training... Dat kan toch geen maatstaf zijn? Die andere jongens zijn altijd topfit, Mootje doet het eindelijk eens en dan moet hij ook maar meteen spelen? Deze man heeft teveel fout gedaan om meteen volledig het vertrouwen te kunnen geven.
 
est-1913
 
71
25 juli 2021 om 11:54
Heeft Thomas dan niet keihard gewerkt om terug te komen van een zware blessure?
 
Rick1o1
 
48
25 juli 2021 om 11:54
En Thomas heeft niet hard gewerkt? Die mag toch ook beloond worden?
 
TheMagistrate
 
22
25 juli 2021 om 11:55
Het probleem was dat hij niet fit was, nu is hij dat wel. Wat is dan nu het probleem? Het is je grootste talent en iedereen heeft gezien wat ie kan. Deze stangende manier is om hem een verlenging te laten aangaan met PSV en ik vind het schandalig! Die 'warme' club is helemaal niks warms meer aan.
 
Sirius
 
22
25 juli 2021 om 11:56
Maar topfit zijn is een vereiste, geen wereldprestatie. Het is goed dat hij topfit is, maar dat zijn ze bij PSV allemaal (dat hebben we ook wel gezien afgelopen week). Nu is het wel duidelijk dat Schmidt 'm op z'n minst aan het testen was, maar daar kwam hij dan ook niet echt goed door. Je bent net een wedstrijdje onderweg en hij zat nee-knikkend met een gezicht dat op onweer stond op die bank. Tja, zoiets kan gewoon niet als je een hopeloos seizoen achter de rug hebt. Nu vind ik dat de omgang met Ihattaren zeker niet de schoonheidsprijs verdient, maar een speler die niet bijtekent en continu de indruk wekt dat hij er klaar mee is, die worden vaak toch al meer genegeerd. Maar goed, het blijft gissen. Wij weten niet precies hoe de gesprekken tussen Schmidt en Ihattaren zijn.
 
jimbo_bear
 
27
25 juli 2021 om 12:20
Als Ajacied ben ik ook een beetje verbaasd hoe PSV de afgelopen jaren hun imago van “warme club” een beetje kwijt zijn. Ik herinner nog een tijdje terug de motto was dat spelers met Marokkaanse/Turkse afkomst beter naar psv konden gaan, omdat Ajax niet wist hoe zij mij hun (cultuur) kon omgaan. Maar eerlijk is eerlijk na Affelay, zijn er nog weinig bij psv geslagen van Bakkal, Assaiti, Bakkali en nu Ihataren. Daar mag psv pocht even kritisch naar zichzelf kijken. Ihataren heeft een goede stap gezet om dit aan de voorbereiding te beginnen, maar na wat Schmidt laatst als zei tegen de media over Ihataren wist je ook al dat het mist zou gaan.
 
Emilio Estevez
 
26
25 juli 2021 om 12:51
Dat PSV dat warme gevoel kwijt is wordt enkel door de media en supporters van andere clubs gesuggereerd.
 
Savano
 
7
25 juli 2021 om 13:11
@sniewaar wat een onzin alsof alleen Mo hard werkt. Hard werken is de norm zeker bij een Duitse trainer. Wie zegt dat Thomas niet hard gewerkt heeft? Hou toch op met dat `Mo moet altijd maar spelen` ... Is Schmidt hier en daar wat streng voor hem, ja misschien, maar doe nou niet alsof Roger Mo maar alles aan doet. Mo heeft er vorig jaar met de pet naar gegooid, toch? Of was dat ook Schmidt? Nu in de voorbereiding fit en meteen moet alles en iedereen wijken? Schei uit ... Hij moet gewoon doorknokken (mentaal) en voeten laten spreken ... ziek melden als je niet speelt, spreekt niet bepaald van een topsport mentaliteit. Als iedereen op de bank dat doet, ga je kapot. Speeltijd krijgt ie heus wel: dit is slappe hap en andere clubs zitten daar ook niet op te wachten. Zie maar hoe weinig (concrete) interesse er is.
 
Kohaku
 
10
25 juli 2021 om 14:11
Gelukkig zijn Labbyad en Aisatti bijAjax wel geslaagd.
 
Zytto34
 
15
25 juli 2021 om 14:32
Aisatti maakte Ajax toen wel kampioen in 2012 geloof ik. Labyad doet precies waar om gevraagd wordt? Ik ben geen fan van hem, maar een prima 12de man die zijn best doet en nooit klaagt. Daarnaast heb je ook nog Ziyech en Mazraoui. Sinds El Hamdaoui gaat het bij Ajax met de Marokkanen in dat opzicht prima.
 
LeidseHood
 
4
25 juli 2021 om 16:25
@sniewaar, maar topfit zijn is toch geen reden voor speeltijd. Thomas is ook topfit. Topfit zijn is een minimale vereiste op dat niveau.
 
rubje
 
1
25 juli 2021 om 21:41
Dat een voetballer afgetraind begint aan het seizoen hoort toch de standaard te zijn? Dat het bij Mo gemeld moet worden dat hij afgetraind begint aan een nieuw seizoen zegt eigenlijk al genoeg... Heb nergens nieuws bericht voorbij zien komen dat Berghuis afgetraind is begonnen bij ajax. Of dat Boadu afgetraind begon bij AZ. Het is eigenlijk alleen nieuwswaardig als een speler dat niet is zoals een Tannane.
 
4fRedondo
 
17
25 juli 2021 om 11:51
Misschien is die jongen gewoon echt ziek. Heeft hij COVID opgelopen of wat dan ook. Nee, we moeten we meteen weer wat achter zoeken.
 
Sirius
 
16
25 juli 2021 om 11:57
Dat is natuurlijk niet vreemd als er een patroon te bespeuren is. Vijf of zes keer afmelden met griep(?) in pakweg 12 maanden als profvoetballer is ongekend veel. Het gebeurt uberhaupt zelden dat een speler zich drie keer ziek meldt per seizoen.
 
Duifmeneer
 
9
25 juli 2021 om 12:02
Ja maar misschien is het dit keer dus wel waar, misschien ook niet oftewel niemand hier weet het, dus hou dan ook allemaal jullie betweterige mondjes gewoon dicht.
 
4fRedondo
 
5
25 juli 2021 om 12:54
Het kunnen ook de naweeën van. Covid zijn. PSV mag, maar zal het ook, niet openbaar maken. Het enige wat wij lezen is dat hij weer ziek is en alle insinuaties.
 
Sirius
 
14
25 juli 2021 om 13:38
@duifmeneer - Ten eerste zijn we hier om zaken te bespreken en dat kunnen geruchten zijn. Overigens praat niemand hier in feiten, maar in meningen. Leer even wat fatsoen, want die laatste zin wekt niet de indruk dat je op dat vlak niets te leren hebt...
 
MrKrillin
 
0
25 juli 2021 om 14:09
4fRedondo denk eerder dat dit nog mentale issues zijn na verlies. Is zwaar. Heeft het blijkbaar nog niet geaccepteerd / verwerkt. Zijn pech is ook dat hij geen warme coach nu heeft die hem helpt door zijn rouw proces. Een Guus Hiddink, Erik ten Hag, Arne Slot en zelfs strenge coaches als Mourinho en v Gaal hebben meer empathie en weten om te gaan met de menselijke kant vh verhaal.
 
Kohaku
 
6
25 juli 2021 om 14:22
Gelul, als hij empathie nodig heeft kan daar boor gezorgd worden maar als je het na anderhalf jaar nog steeds niet verwerkt hebt wordt het niets met hem
 
MrKrillin
 
6
25 juli 2021 om 14:30
@kohaku gelukkig werk jij niet in de zorg.
 
 
16
25 juli 2021 om 12:18
Ik begrijp hem wel. Hij wordt gewoon door de trainer weggepest en wat hij ook doet het is nooit goed.
 
rubje
 
3
25 juli 2021 om 21:48
Als het een nieuw seizoen is en ja na 1 wedstrijd al die conclusie trekt en het dus opgeeft dan ben je niet geschikt voor top voetbal.
 
Lerfr12
 
10
25 juli 2021 om 12:20
Mo wilt weg. Die is echt niet weer ziek
 
Delthaxor
 
6
25 juli 2021 om 12:54
De wissel van thomas was ook om de linksback van Gala tegen te houden voor een counter want dat was de enige voetballer die een beetje gevaarlijk was en het stond toen ook pas 3-1
 
Choco Sjakie
 
6
25 juli 2021 om 13:07
Dat is de wereld op zijn kop.Het is in potentie de beste speler, geef hem vertrouwen ipv wantrouwen.
 
Shevchenko_7
 
19
25 juli 2021 om 13:11
Een test? Die gozer is fitter dan ooit teruggekeerd voor wat moet je hem dan nog testen? Beloon hem met een basisplaats in plaats van hem nog meer de grond in te trappen!
 
 
11
25 juli 2021 om 16:28
Op welke positie had jij hem dan een basisplaats willen geven ? Daarnaast waarom moet hij een basisplaats krijgen ? Omdat hij hij eindelijk eens fit lijkt te zijn. Dus een jaar niets doen, dan 4 weken je best een je verdient een basisplek? Mooi signaal naar de anderen. Of is hij zo goed als bijvoorbeeld Messi ? Volgens zijn statistieken niet.
 
SneekPSV
 
5
25 juli 2021 om 13:47
De laatste wedstrijd had je hem best een paar minuten mogen gunnen. Vond het nogal ondankbaar van Schmidt, maar goed. Ihattaren reageert hier weer op de ouderwetse manier op. Ik zou hem helemaal apart van de groep laten trainen, als hij tenminste wil trainen. Koppel hem los van de selectie tot het einde van het seizoen. Bijtekenen doet hij toch niet dus voor alle partijen het beste om nu al afscheid van elkaar te nemen.
 
BlueGroninger
 
4
25 juli 2021 om 14:07
Of Ihhataren is echt ziek? Zal ook lullig zijn dan hoe iedereen dan reageert.
 
Japie_Krekel
 
3
25 juli 2021 om 17:44
Het voetbal is ook ziek hedendaags als zelfs een 13 uit een dozijn speler als Thomas meer wordt gewaardeerd dan een rasvoetballer als Ihattaren. Het is vechten tegen de bierkaai voor hem dus lekker snel een andere club zoeken waar hij wel wordt gewaardeerd. Desnoods een treetje lager naar een Feyenoord of AZ
 
Japie_Krekel
 
4
25 juli 2021 om 17:58
Niks vreemds aan. Ik zou ook ziek worden van die Schmidt. Laat hem maar lekker verder gaan met zijn tijd en energie steken in huis, tuin en keukenvoetballers als Vertessen, Thomas en Mauro
 
ArsenalFanehv
 
29
25 juli 2021 om 11:23
Deze jongen heeft gewoon een goede schop onder zijn kont nodig. Iemand die hem moet vertellen in wat voor geweldige positie hij eigenlijk staat en dat hij dit niet mag en kan weggeven. Jammer dat zijn vader is overleden want sinds dat is gebeurd is het eigenlijk alleen maar naar beneden gegaan, en hard. Denk toch dat zijn vader hem goed begeleidde en hem veel hielp. Hopelijk weet deze jongen nog snel in te zien wat voor een luxe hij heeft dat hij van een hobby zijn leven mag maken.
 
Sirius
 
6
25 juli 2021 om 12:01
Voetballers zijn ook wel erg afhankelijk van de mensen om hen heen. Helaas zijn dit vaak ja-knikkers die mee willen profiteren en ze de waarheid niet durven te vertellen. Nu weet ik niet of dat bij Ihattaren ook het geval is, maar vaak zijn het profiteurs. Die strelen het ego van zo'n voetballer waardoor de voetballer waarschijnlijk niet eens doorheeft dat ze bewust de waarheid niet vertellen. Ach ja, uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor jezelf. Als Ihattaren de eigenschappen niet heeft om zich te herpakken, dan was hij uberhaupt niet geschikt voor topvoetbal. Dat zou overigens jammer zijn, want we hebben allemaal gezien dat hij erg veel talent heeft. Helaas blijft de kwaliteit vooralsnog aardig achterwege.
 
Japie_Krekel
 
2
25 juli 2021 om 17:48
Wat voor geweldige positie? Sinds Schmidt er zit is hij verbannen tot buitenbeentje van de selectie. Het is voor hen vechten tegen de bierkaai dus hij moet lekker naar een club gaan waar de coach hen wel waardeert en waar een coach het niet nodig vind om allerlei prestigestrijdjes en pesterijtje uit te voeren
 
Boris19
 
8
25 juli 2021 om 18:45
Onzin, Japie. Waarom moet een coach een speler voortrekken, die hem keer op keer heeft laten zitten? Ik hoop steeds meer dat ie naar Feyenoord gaat. Al is het maar om jouw comments niet meer in elk stukje over psv, schmidt of ihatarren te zien. ??
 
Japie_Krekel
 
2
25 juli 2021 om 21:43
misschien omdat Ihattaren nog bij de grootste talenten van Nederland hoorde voordat Schmidt in Eindhoven arriveerde en Thomas niet? als Ihattaren echter naar Feyenoord komt is Schmidt wel meteen mijn beste vriend
 
rubje
 
2
25 juli 2021 om 21:57
Ja 1 jaartje onder van bommel leek Ihattaren bij de grootste talenten te horen. Rosario leek ook het eerste half jaar onder van bommel bij de grootste talenten te horen. Niks voor niks dat van Bommel hem nog aanvoerder maakte. Tot nu toe lijken dat echter bij beide spelers korte pieken te zijn geweest. Als Mo op de trainingen en dergelijke echt zou hebben laten zien dat hij het hoge niveau nog zou halen zouden er al lang spelers/trainers die bij psv rondlopen zijn gaan klagen. Tot nu toe lijken die echter allemaal achter Schmidt te staan. De lijst met spelers die een super debuut seizoen hebben en daarna ver wegzakken om nooit meer terug te keren tot de verwachtingen van dat eerste seizoen is jammer genoeg velen malen groter dan de spelers die dan echt doorbreken. Over een paar jaar zullen we wel zien of Mo echt goed genoeg is op alle vlakken om de top te halen of dat hij blij mag zijn om nog bij een Twente/heerenveen/groningen te spelen.
 
Japie_Krekel
 
1
25 juli 2021 om 23:42
of het waren korte pieken of Van Bommel haalde het maximale uit deze twee spelers. de toekomst zal het uitwijzen
 
Aguerooo
 
52
25 juli 2021 om 11:24
Gaan we weer, terug bij af na op de bank te hebben gezeten bij de eerste officiele wedstrijd van het seizoen. Komop Mo, toon dan ook ballen en zet gewoon door, ben je zo dichtbij, meld je je weer ziek. Dit is gewoon weer erg jammer.
 
gilau
 
30
25 juli 2021 om 11:25
Ok, ik heb lang hoop gehouden, maar bij deze geef ik het ook op. Ik hoop dat we nog een beetje geld aan hem overhouden, maar het beste voor iedereen is dat hij zo snel mogelijk weg gaat bij PSV. Dit is niet goed voor het groepsproces.
 
mitchajax020
 
15
25 juli 2021 om 11:26
Blijf het een raar verhaal vinden. Hij kan echt ziek zijn of niet en kan hij zinspelen op een vertrek. Vindt dat psv hem wel goed heeft opgevangen na het overlijden van zijn vader maar ik ken het gevoel van het verlies daarvan en denk dat het bij Mo gewoon veel dieper zit en meer tijd nodig heeft om te rouwen. We zijn nl niet allemaal hetzelfde, denk ook dat het beter is als hij zou gaan zodat hij aan voetballen toekomt maar weet niet welke club
 
FlamengoBrasil
 
8
25 juli 2021 om 11:27
Tja hij kan natuurlijk echt ziek zijn, maar het is wel veel vaak aan de hand bij Mo. Moet lekker een frisse start elders gaan maken. Is denk ik voor iedereen het beste.
 
BramThijs
 
32
25 juli 2021 om 11:28
Dit gaat zo toch niet meer werken? Ik was fan van Mo maar hier is als trainer toch ook niet meer op te vertrouwen? En ga aub niet zeggen dat het aan de trainer ligt, want dan waren er toch meer spelers die om de haverklap ziek waren.
 
MrKrillin
 
6
25 juli 2021 om 14:11
Bram het ligt ook aan de trainer. Dat andere spelers niet om de haverklap ziek zijn, komt ondat zij niet pas hun vader verloren hebben en niet goed door het rouwproces gekomen zijn.
 
BramThijs
 
5
25 juli 2021 om 16:42
Wat een onzin mrkrillin. Dan ga je met de club het gesprek aan en ga je eventueel even ertussen uit. Dan zou dit echt niet zo in de media komen. Al die appjes opmerkingen en provocerende gebaren komen niet door de trainer. Dat is jeugdige provocatie die je af moet leren. Ik denk dat Mo iets te snel volwassen moet worden, dat is natuurlijk vervelend maar daar kan je, naar mijn bescheiden mening, heel anders mee omgaan.
 
DieGelbeReds
 
47
25 juli 2021 om 11:29
De mentale gesteldheid van Ihattaren lijkt niet bestand te zijn tegen wat nodig is op professioneel niveau. Talent te over, maar of het er ooit nog uit gaat komen? Ik heb zeer sterke twijfels. Een carriã¨re in de marge van het voetbal, heel veel meer kans geef ik hem momenteel niet.
 
mitchajax020
 
9
25 juli 2021 om 11:36
Kan er naast zitten maar heb niet echt het gevoel dat Schmidt door 1 deur met hem kan, hoe kun je nu afgelopen seizoen steeds Rosario opstellen, ik vindt deze speler psv onwaardig en hij stelt hem iedere x op. Afgelopen Thomas en Mauro erin sorry Mo is toch veel beter
 
Lierse1997
 
27
25 juli 2021 om 11:38
Ze spelen toch op compleet andere posities?
 
DieGelbeReds
 
27
25 juli 2021 om 11:41
@mitch, ik heb dat in een andere reactie ook aangegeven. Nu Schmidt betere spelers tot zijn beschikking heeft, zie je dat ook Rosario direct op een zijspoor is belandt. Gek genoeg vergeet je dat dan te vermelden in je reactie
 
kentukies
 
9
25 juli 2021 om 11:44
Is toch logisch dat een trainer hier niet mee om kan gaan. Speler meld zich ziek bij elke tegenslag weigert bij te tekenen. Denk dat hij de beste is van iedereen maar heeft in 2 jaar misschien 2 a 3 goede potjes gespeeld (toen nog niemand iets van hem verwachte). Talent is niet alles zonder inzet kom je er niet.
 
BramThijs
 
10
25 juli 2021 om 11:50
Die jongens zijn bereid te knokken voor hun ploeg en mopperen niet als ze er niet in staan. Als je dan moet kiezen tussen een teamplayer of een solist die gaat janken als hij z'n zin niet krijgt, dan is dat niet zo moeilijk toch?
 
mitchajax020
 
2
25 juli 2021 om 11:52
Klopt maar afgelopen seizoen blijft hij maar spelen met hem terwijl het niet om aan te zien was, genoeg andere keuzes op de bank toen
 
DieGelbeReds
 
4
25 juli 2021 om 12:04
@mitch, welke mogelijkheden had Schmidt dan? Gutierrez die niets liet zien? Mauro en Thomas, die beiden op die positie aantoonbaar minder betrouwbaar zijn dan Rosario? Van Ginkel, die alleen de laatste maand van het seizoen (zoals verwacht en vooraf uitgesproken) fit was? Nee nee, die alternatieven waren er simpelweg niet.
 
Sirius
 
13
25 juli 2021 om 12:06
Ik vind dat te makkelijk. Met alle respect natuurlijk, maar Ihattaren heeft vorig seizoen werkelijk helemaal niets laten zien. Er komt natuurlijk een moment dat je niet meer naar potentie moet kijken. Dit wordt z'n derde Eredivisie seizoen en dan mag je wel iets van kwaliteit verwachten. Hij zit zichzelf gewoon hopeloos in de weg. Ik zeg natuurlijk niet dat Schmidt het nou heel goed aanpakt, maar het is echt amateuristisch als je tijdens de eerste officiele wedstrijd van het seizoen zo op de bank zit met de wetenschap dat er camera's zijn terwijl je vorig seizoen niets gepresteerd hebt in zelden echt fit bent geweest. Ja, er spelen factoren, maar er is natuurlijk wel een grens.
 
Psvlld
 
4
25 juli 2021 om 12:13
Hij heeft in een seizoen, naar mate de mogelijkheden daar zijn toch alles omgegooid? Hendrix en Rosario speelden al jaren in de basis en nu opeens is het de schuld van Schmidt, de man die er nota bene meteen verandering in brengt, frappant. De man stelt ze beste 11 spelers op en zodra het dit jaar vorm begint te krijgen, wil ik de nieuwe smoesjes wel weer horen.
 
mitchajax020
 
1
25 juli 2021 om 12:14
Alles beter dan Rosario hoor, alternatieve zijn er heus wel, slechtere dan Rosario lopen er toch niet bij psv
 
rubje
 
2
25 juli 2021 om 22:00
Blijkbaar zijn er niet veel alternatieven want ook in je 2e reactie kun je niet met namen komen...
 
Musi26
 
0
25 juli 2021 om 16:14
Dit zegt mij helemaal niets over zijn mentale gesteldheid. Ik denk eerder dat hij weet dat de trainer hem nooit gaat opstellen of laat invallen. Er is dan een moment dat je denkt bekijk het maar ik ga een transfer veroorzaken.
 
Sirius
 
8
25 juli 2021 om 16:33
Hij heeft vorig jaar 1.074 minuten in de Eredivisie gemaakt, 328 minuten in de Europa League en 216 minuten in de KNVB Beker. Dat is een totaal van 1.618 speelminuten, terwijl hij geen moment topfit is geweest. Het excuus dat de trainer hem toch niet opstelt, kan dus de prullenbak in. Ik ken geen speler die zoveel kan flikken in een seizoen en toch nog kansen krijgt. Stel dat Schmidt 'm wou testen; dan is hij gewoon in de eerste wedstrijd al door het ijs gezakt. We kunnen nog net zoveel excuses blijven verzinnen, maar feit is dat Ihattaren gewoon snel wat zal moeten veranderen. Nu zegt dit nog niet zoveel, maar de voortekenen zijn niet heel ideaal.
 
Denn01
 
21
25 juli 2021 om 11:31
Die jongen komt helemaal afgetraind aan op de training na de zomer. Hij mag bij een grote voorsprong niet eens even 10 minuten meedoen. Het zijn gewoon treiteringen van Schmidt en zonde dat zo´n talent weggegooid word op deze manier. En dat hij zich steeds ziek meldt is onprofessioneel mocht het echt zo zijn als het om de reden is dat hij bankt.
 
DieGelbeReds
 
46
25 juli 2021 om 11:34
@Denn, niet mee eens. Bij een 3-1 voorsprong tegen Galatasaray snap ik heel goed dat Thomas er in komt om te consolideren. De belangen zijn te groot.
 
Lierse1997
 
75
25 juli 2021 om 11:35
Één officiële wedstrijd niet mogen meedoen en al dat harde werk wordt weggegooid? Vreemde instelling en een gebrek aan zelfreflectie.
 
arsenal890
 
17
25 juli 2021 om 11:36
Als er iemand talent weggooid is het Mo zelf. Inmiddels al 5 keer ziektegemeld in een jaar? Dan ben je gewoon ongeschikt. Schmidt heeft laten zien prima zonder mo te kunnen dus onzin om het daarop te gooien.
 
memphisdepay
 
14
25 juli 2021 om 11:42
@denn01, Aan de andere kant is het niet meer dan normaal dat je afgetraind naar het veld komt. Dat is bij 99% van de selectiespelers namelijk het geval. Dus om hem daar nou voor te belonen. Ik zelf zag hem ook liever invallen hoor.
 
kentukies
 
14
25 juli 2021 om 11:45
Denk dat de andere 30 ook afgetraind terug kwamen en dat mag ook wel als je topsport doet
 
Sirius
 
11
25 juli 2021 om 12:07
Afgetraind zijn is een vereiste, geen prestatie. Ze zijn allemaal topfit. Dat hebben we tegen Galatasaray ook wel gezien.
 
Repelsteel76
 
1
25 juli 2021 om 13:15
Hij heeft tegen Eindhoven mogen spelen en moet wachten op een kans. De anderen op zijn positie doen het erg goed. Wellicht is hij echt ziek. Laten we niet te snel oordelen
 
rubje
 
0
25 juli 2021 om 22:02
Ach ja en als hij de laatste 10 minuten er wel in zou zijn gekomen had iedereen Schmidt aangevallen dat het disrespect was om hem voor 10 minuten te laten opdraven....
 
raaijkeweske
 
16
25 juli 2021 om 11:32
Mentaal ziek kan je lichamelijk ook ziek maken. Bij PSV als wisselspeler rondlopen is gewoon niet goed voor zijn Mentaal. Die jongen moet eens een stapje terug doen en het plezier in voetballen gaan terug vinden. Zou goed zijn voor het NL voetbal als die in NL blijft spelen. Dus Twente of AZ neem je kans.
 
droppie
 
6
25 juli 2021 om 12:58
Spijker op zijn kop. Het zou zomaar net iets kunnen zijn als destijds bij Jordi Hoogstrate, een geweldig talent bij Groningen en maakte de overstap naar PSV, maar kreeg ook mentale problemen en daar kan geen van beide partijen wat aan doen. Ik geloof dat we daarom ook heel voorzichtig moeten zijn met het wijzen naar een schuldige.
 
Diego_Forlan
 
8
25 juli 2021 om 11:34
Dat zijn mentaliteit niet goed genoeg is voor de harde profwereld mogen duidelijk zijn. Toch vind ik dit verhaal 2 kanten hebben. Dat Schmidt hem afgelopen seizoen passeerde is te begrijpen daar zijn concurrenten gewoon beter speelde en fitter aan het seizoen begonnen. Toch heeft de botte werkwijze van Schmidt hierin averrechts gewerkt. Ik heb zo het gevoel dat de houding van Mo aan het begin hem heeft getekend en hiermee dus 0 krediet van Schmidt had, heeft en zal blijven houden, wat dus onder andere resulteerd in het na een matig optreden 'afstraffen' daar spelers als Rosario hierin een vrijbrief hadden. Mo is dit seizoen volgens alle berichten fit, afgetraind en gemotiveerd aan het seizoen begonnen. Dat je hem niet laat starten is wederom begrijpelijk maar dat je hem bijna vernederd door een draver als Thomas nog eerder te brengen geeft wel aan dat Schmidt het simpelweg niet ziet zitten en Mo daar dus 0 invloed op heeft om dit te veranderen
 
DieGelbeReds
 
14
25 juli 2021 om 11:39
@Diego, de situatie van Rosario zie ik anders. Ook daar zie je, nu Schmidt betere spelers heeft in de persoon van van Ginkel en Pröpper, Rosario direct op een zijspoor is belandt. Hij had simpelweg geen geschikte alternatieven vorig seizoen, terwijl hij voor Ihattaren die alternatieven wel had.
 
Boris19
 
23
25 juli 2021 om 11:41
Je kunt als trainer dat hele gedoe van vorig jaar ook niet vergeten. Mo heeft er een seizoen lang met de pet naar gegooid en zich ook naar zijn teamgenoten vervelend gedragen (zichzelf belangrijker maken dan de wedstrijd tegen Olympiakos). Dat hij dit seizoen wel fit begon is fijn, maar dat gold voor de gehele selectie. Dat is namelijk normaal. Hij heeft Madueke voor zich, hij heeft Gotze voor zich, hij heeft Gakpo voor zich en ook Vertessen. Thomas is een totaal andere speler dan Mo. Thomas komt erin om te consolideren. Mss een laffe wissel, maar daar komt ie ervoor in. Ihatarren breng je niet in om te consolideren. Die breng je in als je 3-1 voorstaat tegen Heracles ofzo.
 
DieGelbeReds
 
12
25 juli 2021 om 11:47
@Boris, helemaal met je eens. En waar Madueke, Gakpo en Vertessen zichtbaar doorgroeien, blijft Ihattaren stilstaan. Veel talent, maar uiterst grillig en onbetrouwbaar.
 
Diego_Forlan
 
8
25 juli 2021 om 12:06
Madueke is een bizar talent en Gakpo erg veelzijdig. Maar wat heeft die Vertessen in bijna een jaar nou laten zien? Ik zie los van een indrukwekkende versnelling werkelijk niets in die jongen
 
Boris19
 
4
25 juli 2021 om 12:41
Madueke en Gakpo zijn beter, maar Vertessen is door zijn snelheid heel gevaarlijk. Wat hij vooral moet worden is consistenter voor de goal. Maar als je hem bijvoorbeeld vergelijkt met Ihatarren, komt er veel meer dreiging van die jongen af. Hij heeft zware blessures gehad en ik vind dat ie wel steeds beter wordt en progressie laat zien. Als iedereen fit is, zit ie op de bank, maar ik zie het wel in hem zitten.
 
Japie_Krekel
 
1
25 juli 2021 om 17:51
Die Vertessen vind ik ook echt drie keer niks. Als zelfs spelers als hij en Thomas al de voorkeur krijgen van de coach dan weet je als speler dat je weg moet wezen want dan moet de coach je niet
 
Boris19
 
4
25 juli 2021 om 18:53
Vertessen is productiever dan Ihatarren, Japie.
 
Japie_Krekel
 
2
25 juli 2021 om 21:47
niet zo vreemd ook als je het volle vertrouwen van de coach krijgt en je in tegenstellng tot Ihatteren niet na elke mindere wedstrijd op de bank wordt gezet door Schmidt. dan voetbal je toch een stuk lekkerder dan wanneer je weet dat je niet gewenst bent door de eindverantwoordelijke die de opstelling maakt
 
Boris19
 
2
25 juli 2021 om 22:55
Denk dat jij bent vergeten hoeveel wedstrijden Ihatarren in het begin van het seizoen ( toen corona heerste) heeft gespeeld.
 
Japie_Krekel
 
0
25 juli 2021 om 23:44
ja maar het was toen al duidelijk dat hij toen al met frisse tegenzin op het wedstrijdformulier werd gezet. hij mocht toevallig even de plek van de geweldige Mauro invullen die weg was gevallen met een blessure
 
Arnino
 
16
25 juli 2021 om 11:34
Totaal geen aandacht aan geven als psv zijnde.. psv moet zich focussen op de plaatsing voor de CL, en hebben woensdag aangetoond dat het prima zonder de Ihataren bv kan.. Ik denk dat het misschien wel een test van Schmidt was, kijken of die echt verandert is. Dat hij na een voor hem tegenslag niet weer zijn kop laat hangen.. Maar nee, meneer speelt niet en is gelijk weer ziek..
 
DieGelbeReds
 
11
25 juli 2021 om 11:37
@Arnino, ben het met je eens. Had eigenlijk zelf het gevoel dat een basisplaats in de return er wellicht wel in had gezeten. Maar nu is wel duidelijk dat Ihattaren klaar is bij PSV. Hij is uiterst grillig in zijn spel en ronduit onbetrouwbaar gebleken in zijn fysieke en mentale gesteldheid. Ook zijn laatste kans heeft hij niet gegrepen, nu snel afscheid nemen en verder bouwen met de spelers die wel bestand zijn tegen het leven van profvoetballer.
 
JanBalotelli
 
18
25 juli 2021 om 11:37
Ik hoop dat iedereen doorheeft dat dit allemaal excuses zijn vanwege zijn mentaliteit. Blijkbaar is zijn motivatie ver te zoeken. Dit soort dingen kan je op kantoor dagelijks terugzien, geen zin en ongelukkig en dan maar ziek melden en in de slachtoffer rol kruipen. Meer iets voor 3de klasse zondag dit gedrag
 
remko15
 
5
25 juli 2021 om 11:43
Het is duidelijke dat dit huwelijk op knappen staat en het is beter om Mo terug te zetten naar jong Psv, het is op dit moment niets meer dan een stoorzender in een team wat goed staat en iedere wedstrijd zal Schmidt dezelfde vragen krijgen: waarom staat ihattaren er niet in? Of zoals tegen Galatasaray, waarom valt Thomas in ipv Ihattaren? De talenten om hem heen bewijzen prima dat ze kunnen renderen onder Schmidt zoals o.a. Teze en Madueke.
 
roklo
 
8
25 juli 2021 om 11:53
Ihattaren moet lekker ergens anders gaan voetballen.. frisse start.. waar dan ook...
 
theo uphus
 
9
25 juli 2021 om 12:00
Ik zou als PSV supporter de wanhoop niet nabij zijn. Ihattaren heeft een paar leuke wedstrijdjes voor PSV gespeeld, al heel lang geleden en zette afgelopen week ook zonder Ihattaren een knappe score tegen Galatasaray op de borden. Bovendien komen met Gakpo en Madueke een paar prima vleugelspelers door dus ik vrees voor Ihattaren dat hij sowieso ook dit seizoen nauwelijks aan bod komt bij PSV. En dus denk ik ondertussen dat PSV en Ihattaren er beiden goed aan doen de transfermarkt te gaan betreden. Al denk ik wel ondertussen dat Ihattaren door zijn "ziektes" bij iedereen de nodige twijfels over zijn mentaliteit heeft veroorzaakt. Daar ga je als club geen grote investeringen voor doen lijkt mij.
 
Woenselaar
 
8
25 juli 2021 om 13:44
Ik denk niet dat de PSV supporters bang zijn dat de kwaliteit van het team omlaag zal gaan bij het verdwijnen van Ihattaren, integendeel zelfs. Wat de supporters wel enorm jammer vinden is dat hij zijn belofte niet inlost en continu in het nieuws komt vanwege dit soort rare fratsen.
 
Japie_Krekel
 
1
25 juli 2021 om 17:53
Het was een zege op een veredeld campingelftal. Zo knap vond ik dat nou ook weer niet
 
Boris19
 
12
25 juli 2021 om 12:09
Omgaan met teleurstellingen hoort ook bij topsport. Als je dan je kop gelijk laat hangen en je kont tegen de krib gooit, ga je niet ver komen.
 
Japie_Krekel
 
1
25 juli 2021 om 17:55
Omgaan met teleurstellingen wel. Omgaan met prestigestrijdjes en pesterijtje van een coach niet
 
Boris19
 
4
25 juli 2021 om 18:55
Ik deel je mening niet dat het prestigestrijdjes en pesterijtjes zijn, maar zelfs daar moet je als topsporter mee om kunnen gaan en je stinkende best doen tot je een trainer treft die het wel in je ziet. Het gaat om je eigen carriere en voorlopig brengt Mo die aardig om zeep.
 
PSVparasiempre
 
15
25 juli 2021 om 12:07
Mo is mentaal ongeschikt voor topsport. Dat had Schmidt vorig jaar al snel in de gaten. Mij als supporter doet het helemaal niets meer. Deze jongen hoef ik nooit meer in een PSV-shirt te zien.
 
Japie_Krekel
 
1
25 juli 2021 om 17:56
Mede dankzij Schmidt is deze jongen zo ver weg gezakt. Voor zijn komst stond Ihattaren nog bekend als een groot talent
 
Boris19
 
6
25 juli 2021 om 18:56
Groot talent, maar zelfs toen was zijn productiviteit al niet denderend. Het idee van een talent is dan dat ie doorgroeit en constanter wordt. Dat is Mo verre van gelukt en dat ligt niet aan Schmidt.
 
huub
 
11
25 juli 2021 om 12:08
Weg ermee. Voetbal is een teamsport. Hij speelt voor zijn eigen hachje en heeft geen rendement. Die gaat Bakkali achterna
 
peetah
 
8
25 juli 2021 om 12:25
Mo nu echt z'n laatste krediet verspeeld. Mentaliteit van lik me vestje Geen team player Ga maar in Qatar voetballen ofzo
 
Gianni_14
 
7
25 juli 2021 om 12:28
Kijk als je elke x deze jongen passeert dan is het te verwachten dat je eieren voor je geld kiest Alles wat deze trainer doet word de hemel in geprezen alles wat mo doet word de grond in geboord Kapitaal vernietiging ten gevolge je hèb deze geweldige trainer je grootste talent om zeep laten maken Als een trainer en club mij elke x zo in de media neer zou zetten kunnen ze wat mij betreft ook de pot op
 
rubje
 
2
25 juli 2021 om 22:04
Als je na 1 wedstrijd alweer ontploft dan moet je toch ook echt bij jezelf te rade gaan.
 
PSV1913
 
13
25 juli 2021 om 12:29
Ben helemaal klaar met Mo, zorgt voor veel onrust tegenover de rest van de selectie en zeker ook zeer onprofessioneel naar Schmidt. Het is gewoon werkweigering! Eigenlijk zouden ze hem eens moeten controleren of die echt ziek is maar betwijfel het. We hebben kunnen zien dat we ook zonder Mo een sterk team hebben dan zie ik liever jongens als Mauro Junior of Thomas die gewoon een top instelling hebben terwijl die in hetzelfde schuitje zitten als Mo, namelijk geen basis speler
 
JustusMorris
 
6
25 juli 2021 om 13:19
Ik heb het gevoel dat dit nu de tendens is onder de supporters, niemand is groter dan de club. Al baalde ik zelf woensdag wel nog steeds ervan dat Thomas de huis-tuin-en-keuken-voetballer eein kwam boven Mo. Zie Mo echt wel liever dan die twee kleine dravers, zelfs nu nog.
 
076Ray
 
1
25 juli 2021 om 12:32
Professioneel is het niet. Echter begrijp ik zijn keuze wel. Als je heel de vakantie hebt geïnvesteerd in jezelf, op de trainingen goed speelt en fit bent dat je dan 90 min op de bank wordt gelaten en Thomas en Propper wel erin komen zou ik ook balen.. Ik zie veel mensen op Ihhataran zeuren en ze hebben ook wel een punt maar ook het gebrek aan managen mag wel een keer gezegd worden. Het is geen toeval meer dat Psv moeite heeft met Ihhataran. Het is een patroon, een speler komt als een komeet zakt terug en vertrekt vaak transfervrij. Bakkali Aissati Labyad Ihhataran zijn maar een paar voorbeelden.
 
DieGelbeReds
 
7
25 juli 2021 om 12:42
@Ray, er zijn inderdaad meerdere talenten die het niet redden. Daar tegenover staat dat recent onder meer Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke en Teze zich prima hebben ontwikkeld bij PSV. Is dat dan ook een patroon? Bij elke club je succesverhalen en teleurstellingen. Ihattaren komt helaas in het laatste vakje terecht.
 
Kohaku
 
0
25 juli 2021 om 14:53
Labyad ging al vroeg weg. Daarnaast zijn er meerdere spelers gewoon gegroeid bij PSV.
 
 
2
25 juli 2021 om 16:34
Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar alle spelers die jij noemt hebben toch ook een bepaalde afkomst en vinden of vonden ze zichzelf wel heel belangrijk.
 
TomQm
 
2
25 juli 2021 om 12:38
Ik zie hem graag naar Feyenoord komen. Laat slot maar deze jongen begeleiden en op de goeie rit krijgen. Misschien met de hulp van RVP erbij. Want eerlijk is eerlijk hij kan fantastisch voetballen
 
 
3
25 juli 2021 om 16:35
Maar wat heeft hij laten zien bij psv ? Zijn statistieken zijn zelfs in zijn goede jaar gewoon slecht.
 
PSVest1913
 
7
25 juli 2021 om 12:42
Ik vind het jammer van het talent dat hij heeft. Het matcht helaas niet met Schmidt en de filosofie die hij hanteert, maar ik kan me niet vinden in de kritiek die velen hebben op de trainer. Zoals ik het mee heb gekregen heeft Mo vorig jaar kans op kans gehad om zijn leven te beteren. Als je dan ook nog voormalig teammanager Mart van den Heuvel bij de Skiete Willy podcast hoort, ga je toch denken dat het mogelijk niet zo aan Schmidt ligt.
 
F-18/TACP
 
3
25 juli 2021 om 12:44
Tot nu toe hoor ik alleen de club, de trainer en de pers over de situatie, dus ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Zonder zijn kant van het verhaal vind ik het lastig om hierover echt te kunnen oordelen.
 
JustusMorris
 
3
25 juli 2021 om 13:15
Helaas heeft hij nou nooit hier echt concreet over aangegeven wat zijn kant is (in een interview). Terwijl dit al meer dan een jaar loopt dus hij heeft de tijd gehad, zeker nadat hij zelf aangaf dat we de oude Mo gingen zien etc. Enige wat ik kan herinneren is dat hij na een goal zei: ‘Niemand krijgt mij klein’ of iets in die trant. Komt toch over als iemand met heel veel eergevoel, misschien te veel.
 
Woenselaar
 
6
25 juli 2021 om 13:47
Heeft hij dan echt recht van spreken? 6 keer ziekmelden vertelt zijn verhaal momenteel. Mart van den Heuvel nota bene heeft aangegeven dat er flink wat mis is, iemand die (met uitzondering van vorig jaar éã©n interview) nooit de vuile was buiten hangt.
 
MrKrillin
 
0
25 juli 2021 om 14:17
@woenselaar waarom zou hij geen recht van spreken hebben? Als hij later achter komt dat hij nog worstelde met zijn rouw proces, wat zeer begrijpelijk is, mag hij dan niets zeggen. Dat hij een kille trainer heeft, die alleen maar aangeeft wat Ihattaren moet verbeteren, maar geen oog heeft voor zijn kwaliteiten. Dravers als Thomas en Vertessen mogen ondanks hun beperkingen spelen, Rosario ondanks zijn kwaliteits gebrek een top key player noemen. Alle spelers roemen, maar alleen bij Ihattaren blijven roepen dat hij 6 spelers voor zich heeft en heel veel moet verbeteren. Kinderachtig.
 
Woenselaar
 
3
25 juli 2021 om 14:31
Jij hebt het over Thomas, Vertessen en Rosario die allen op een andere positie spelen. Dat is in eerste instantie al niet te vergelijken. Bovendien is er niemand die twijfelt aan de mentaliteit van de spelers hierboven. Dat hij het erg moeilijk heeft kan, en dat zou een valide excuus zijn waarom het allemaal niet lukt, maar het heeft er meer schijn van dat hij er met de pet naar gooit omdat hij zijn zin niet krijgt. We hebben het hier over PSV, een topclub in Nederland. 6 keer ziek in nog geen vol kalenderjaar is gewoon echt not done. De omstandigheden wanneer hij zich ziek meld, zijn ook voer voor speculatie. Maar laten we het eens objectief bekijken. 28 wedstrijden, 1 goal 1 assist. Dat Schmidt een Rosario 'top-class' noemt is natuurlijk belachelijk. Maar zelfs Rosario had in 29 eredivisie duels 1 goal en 4 assists en die branden we met de grond gelijk. Hoe kan het dan dat mensen Ihattaren toch blijven verdedigen? De tijd van spelen is voorbij. Het is tijd om kleur te bekennen, de schouders eronder te zetten of gedoemd worden tot een carriere a la Bakkali.
 
MrKrillin
 
2
25 juli 2021 om 14:41
@woenselaar Gaat niet of zij op dezelfde plekken spelen, gaat om omgang met andere spelers. Dit is een gevoelige jongen en is mentaal zwaar als je de coach over jou alleen maar negatief praat en verbeteringen en andere spelers positief. Dit is willekeur en niet netjes. Ziekmeldingen kan ik niets over zeggen, zoals ik aangaf, ik denk mentale problemen die veroorzaakt zijn door rouwproces. Dat hij beter kan, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik denk onder een warme coach zou alles anders zijn. Kijk een Sneijder die aangaf, onder Mourinho wilde ik door muren gaan. Die voelde hem goed aan en liet hem beter spelen. Gaf hem extra rust als hij zag dat Wesley beetjr door heen zat.
 
Kohaku
 
4
25 juli 2021 om 15:09
Wat zit je toch te ouwehoeren over rouwproces en kille trainer? Als hij het verlies nog niet verwerkt heeft moet ie naar de psycholoog en dat kan via PSV. En hoezo is Schmidt kil? Heb daar nog geen speler over gehoord.
 
Woenselaar
 
2
25 juli 2021 om 16:09
Het gaat niet over of zij op dezelfde plek spelen? Zullen we de reservekeepers dan ook maar meteen in het verhaal betrekken? Het gaat daar juist om. Kijk, ik had tegen Galatasaray in de 80e minuut ook liever Ihattaren gezien in plaats van (volgens mij) Rosario, maar ze vervullen wel een hele andere rol in het team. Waarom zou de coach alles moeten doen om Ihattaren te pleasen, het is geen liefdadigheidsinstelling. Sneijer en Mourinho is toch ook een ander verhaal? Sneijder was een gearriveerde speler die misschien wel de Ballon D'or had verdiend en de triple won.
 
SammyR
 
5
25 juli 2021 om 12:46
Dit wordt een gevalletje el hamdaoui qua carriere met zijn mentaliteit. Misschien paar jaartjes bij een middenmotor op de bank zitten in een grote competitie, maar snel daarna zullen we m vast in qatar, saudie arabie of in het beste geval turkije zien.
 
Grunniger
 
5
25 juli 2021 om 12:46
Talent is leuk maar mentaliteit is nog veel belangrijker, ik vrees dat we Ihattaren over een paar seizoenen vergeten zijn.
 
jeron
 
2
25 juli 2021 om 12:48
Zaakwaarnemers werk.... Ga maar een breuk forceren! Hopelijk bloeit hij op bij een mooie club
 
Demiddenstip
 
8
25 juli 2021 om 12:53
Die supporters weten toch heel goed dat Schmidt niet van plan is Ihattaren te gebruiken waarom die wanhoop dan?!
 
KamielZeegers
 
3
25 juli 2021 om 12:57
Als ik John vd Brom was zou ik m naar Genk proberen te halen. Dichtbij genoeg om in zn vertrouwde omgeving te blijven, maar ver weg genoeg om eventjes wat in de luwte te raken.
 
sjapoo
 
4
25 juli 2021 om 13:00
Denk dat Mo een gevoelige jongen is en op een andere manier benaderd moet worden tenslotte is hij nog vrij jong,geef hem het vertrouwen en wie weet betaalt het zich uit....
 
Choco Sjakie
 
3
25 juli 2021 om 13:05
In het bedrijfsleven ga je als leidinggevende met zo iemand in gesprek over het vele ziekmelden.Ook wat het bedrijf beter kan doen.In dit geval heeft het bedrijf geen vertrouwen meer in Ihattaren en mag je als PSV zijnde ook in de spiegel kijken.Voor Ihattaren is er onder deze trainer geen toekomst en moet je je conclusies trekken.Zeker voor Ihattaren is het voor zijn ontwikkeling beter om van club te wisselen.Het vele ziekmelden is een uiting van demotivatie.Dit komt niet meer goed.Die trainer lijkt mij ook niet de makkelijkste.
 
Johan166
 
2
25 juli 2021 om 13:19
Andere clubs zien toch ook dat hij zich vaak ziek meld. Wie zit daar op te wachten. En als je graag weg wilt. Is het dan handig om je ziek te melden. Dat staat een transfer aardig in de weg
 
Wouterke
 
7
25 juli 2021 om 13:05
Volgens mij is bijna niemand van de supporters de wanhoop nabij. De meesten zien die jongen het liefst vertrekken. Een onruststoker en een gebrek aan mentaliteit. Zorgt alleen maar voor negatieve energie.
 
Repelsteel76
 
0
25 juli 2021 om 13:07
Inderdaad voor beide partijen beter om afscheid te nemen. Een nieuwe start voor Mo bij een andere club.
 
JustusMorris
 
1
25 juli 2021 om 13:08
Misschien is het nu echt, maar het is gewoon onmogelijk om zo vaak ziek te zijn. Conclusie dan is dus: hij wil niet trainen. Dan concludeer ik toch dat hij mentaal nog niet zo sterk is, je wil (en kan) jezelf als 19-jarige toch in de basis knokken als je zijn kwaliteiten hebt?
 
Johan166
 
1
25 juli 2021 om 13:17
Deze jongen heeft de schijn zo erg tegen dat je niet meer weet of hij echt ziek is of de boel loopt te neppen. Zonde van zo'n talent. Zal het vast in zich hebben maar tot dusver laat hij bijzonder weinig zien.
 
Jeff85
 
4
25 juli 2021 om 13:41
Tussen Ihattaren en Schmidt gaat het niet meer goed komen. Ik denk dat die Schmidt sowieso een stugge vent is. Je kan zien dat Ihattaren keihard aan zijn lichaam gewerkt heeft. Geef die jongen dan wat vertrouwen door hem in vriendschappelijke wedstrijden op te stellen. Dit is gewoon weg treiteren mijn inziens. Die jongen dient zijn contract uit en weg is hij.
 
Woenselaar
 
7
25 juli 2021 om 13:50
Hij speelde toch ook de hele wedstrijd tegen FC Eindhoven? En laten we niet doen alsof 'fit' terugkeren na de zomerstop iets speciaals is... Met het salaris wat een voetballer verdient is het een voorwaarde, geen pré.
 
Oelie Wapper
 
0
25 juli 2021 om 13:46
Voor alle partijen het beste als hij gaat, maar dit soort zaken zijn geen dingen die een kopende club positief zal beschouwen. Heb ook geen idee waar hij heen zou willen, want de stap die hij nu gaat zetten is erg belangrijk. Hij moet vast aan spelen toekomen.
 
fc footbal
 
5
25 juli 2021 om 14:05
Ik las wat twitterberichten over ihataren, maar 1 bericht. Slaat echt de spijker op zijn kop. "Ihataren is vaker ziek, dan dat hij doelpunten, voor psv heeft gemaakt".
 
BlueGroninger
 
2
25 juli 2021 om 14:08
Betschap Ihhataren hopelijk knap je snel weer op en ga je knallen en schiet je PSV naar de UCL
 
psvfan40
 
6
25 juli 2021 om 14:09
Hij moet zo snel mogelijk weg, brengt alleen maar onrust en negativiteit bij onze club.
 
Barça-Feye
 
1
25 juli 2021 om 14:11
Mo’tje kom maar naar Feyenoord! Arne zal je helemaal fijnkneden.
 
SergioRamosHM
 
4
25 juli 2021 om 14:41
Iemand met zo’n mentaliteit? Voetballen kan hij maar als je je ziek meldt wanneer het niet naar jou wens gaat moet je toch een ander beroep uitvoeren dan profvoetballer waar een teleurstelling snel op de loer ligt.
 
Barça-Feye
 
2
25 juli 2021 om 15:15
Sommige voetballers moeten nou eenmaal anders behandeld worden dan anderen. Geef die jongen vertrouwen en hij betaalt t je terug. Hoop ik dan
 
Sirius
 
2
25 juli 2021 om 16:40
Maar waar is dat op gebaseerd? Het is gewoon een optelsom van problemen omtrent zijn persoon. Als PSV het niet voor elkaar krijgt, aan de hand waarvan zou Feyenoord 'm dan wel aan de praat krijgen? Natuurlijk niets ten nadele van Feyenoord, maar die jongen zit zichzelf duidelijk in de weg. Daar kun je als club dan niet veel aan doen. Vergeet niet dat hij vast geen goedkope speler zal gaan zijn. Het is voor hem te hopen dat hij zelfreflectie genoeg heeft om te beseffen dat hij nog lang niet klaar is voor een relevante club in het buitenland.
 
DaanHessels670
 
0
25 juli 2021 om 17:27
Precies en is hij lichamelijk ziek of geestelijk, als hij geestelijke klachten heeft. Dan kan dat echt heel lastig zijn helaas en kan iemand echt helemaal gek maken helemaal als ze het zelf niet door hebben want dan zijn ze vaak koppig en doet het teveel pijn om na hun zelf te kijken en krijgt eerst iedereen om hun heen de schuld.
 
BuD83
 
4
25 juli 2021 om 14:28
Dan zijn er ook nog mensen die hem beschermen. Voetballen kan hij wel maar ballen heeft hij niet . Slapjanus eerste klas.
 
nickelodeon
 
4
25 juli 2021 om 14:38
In se een wereldtalent, heeft alles. Behalve een winnaarsmentaliteit en doorzettingsvermogen. Werk voor je plek ipv zo te janken. Heb hem vorig seizoen altijd verdedigd, maar zo snel al opgeven. Nee, dan heb je afgedaan bij mij. Geloof er niks van dat die ziek is. Met zo'n mentaliteit belandt die binnen 7 jaar bij Utrecht of een Bulgaarse club.
 
SergioRamosHM
 
1
25 juli 2021 om 14:39
Lekker een transfer laten maken voor een paar miljoen. Beter dan aanhouden en een ontevreden iemand in je ploeg.
 
 
2
25 juli 2021 om 14:47
Kan best dat ie echt ziek is natuurlijk, maar als je 6 keer per jaar ziek bent, denk ik dat succesvol topsport bedrijven lastig is. Zelfs als vakkenvullen beginnen ze een arbo onderzoek bij zoveel ziekte.
 
GillesDB9
 
0
25 juli 2021 om 15:11
Los van wat dit met de toekomst van Mo bij PSV doet, hoop ik bovenal dat hij niets ernstigs onder de leden heeft. Zo vaak ziek zijn als jonge speler die in principe juist hele goede begeleiding om dit soort dingen te voorkomen ontvang is geen goed teken. Get well soon Mo!
 
adissss
 
2
25 juli 2021 om 15:13
Ik geef hem geen ongelijk. Hij wordt door shmidt bij oud vuil neergezet. Dat heeft ie jongen niet verdiend. Dan is het heel logisch dat ie niet gemotiveerd is. Hij is afgetraind op eerste training verschenen en dat zou een goed signaal kunnen zijn aan de trainer om hem in ieder geval een kans te geven maar blijkbaar kan ie niks meer goed doen bij de Duitser. Het beste is volgens mij om uit elkaar te gaan. Het is wel zuur voor psv dat zo'n grote kapitaal vernietigd wordt
 
Mangoboy
 
7
25 juli 2021 om 15:39
Als er een speler is die het verdiend om zo behandeld te worden is het wel Ihattaren. Hij komt niet opdagen, liegt, is een heel jaar niet fit geweest en ontregelt trainingen. En dan is hij na een zomer inderdaad fit, maar dat mag toch verwacht worden? Hoezo moet hij daarvoor beloond worden. Dat is wel het minste wat hij kan doen. Alle andere spelers zijn namelijk ook 'gewoon' fit. Ik snap best dat Schmidt voorrang geeft aan jongens die hij vertrouwt dan aan Ihattaren die hem telkens in de kou heeft laten staan.
 
Yelle
 
7
25 juli 2021 om 16:26
Hou toch op. Als je nu nog steeds de volledige schuld bij Schmidt neer legt, heb je echt een bord voor je kop. Daarnaast denk ik dat mo in die systeem prima minuten kan gaan maken, hij is namelijk de eerste in de rij achter Götze. Maar ja, die speel je er niet zomaar uit. Vorig jaar heeft wel bewezen dat mo aan de zijkant niet rendeert.
 
Ruiz_FCT
 
1
25 juli 2021 om 15:52
Misschien een jaartje bij Twente stallen ? Basisplek gegarandeerd.
 
Sirius
 
1
25 juli 2021 om 16:41
Daarvoor moet hij eerst bijtekenen en dat gaat vast niet gebeuren.
 
Blaise65
 
1
25 juli 2021 om 23:32
Helemaal geen rare keuze...maar gaat niet gebeuren. Wij zijn wel goed met dit soort lastpakken. Zie streuer het niet eens proberen. Zo'n jongen zou bij ons echt weer lol terug kunnen vinden, maar geloof niet dat hij net zo'n vechter is als bijvoorbeeld een Noa Lang.
 
trebbel
 
1
25 juli 2021 om 15:52
Talent alleen us niet genoeg in de topsport. Er komt ook een stuk mentaliteit bij. En in mijn ogen is dat wat ontbreekt bij Ihatarren. Jammer voor hemzelf,maar PSV treft hierin geen blaam.
 
Musi26
 
1
25 juli 2021 om 16:17
Kom maar lekker bij ons ballen. Ja je moet het met inval beurten doen tot je bewijst dat je er moet staan, maar dit is beter als niet spelen.
 
Yelle
 
0
25 juli 2021 om 16:23
Ik ben helemaal niet de wanhoop nabij. Ik hoop absoluut dat hij gaat schitteren dit seizoen, in Eindhoven of ergens anders, maar ik hoop nog meer dag hij op persoonlijk vlak alles weer voor elkaar krijgt. Ik krijg haast het idee dat hij bijna tegen een burn-out oid aan zit.
 
Bereta
 
4
25 juli 2021 om 16:41
Ik vind dit een beetje een vreemd verhaal. Als je niet gemotiveerd ben ga je niet de hele zomer trainen om fit te beginnen. En als je dan na de eerste beste tegenslag (de eerste wedstrijd op de bank blijven) het opgeeft gaat het heel lastig worden om een prof te zijn. Of er is iets goed mis met zijn immuunsysteem of deze jongen heeft veel meer begeleiding nodig dan ik dacht.
 
Blaise65
 
0
25 juli 2021 om 23:16
Deze trainer en hij dat ligt mekaar overduidelijk niet. Zo'n jongen kun je ook een keer belonen voor zijn werk ethiek in de zomer. Dan wil je er simpelweg ook niets meer van willen maken. Het zal vast een lastpak zijn, maar sommige jongens hebben nu eenmaal een aai over de bol nodig ipv een zweep. Jammer dat de clubleiding er ook niets aan doet en gewoon kapitaal ziet verdampen.
 
cabinessence
 
4
25 juli 2021 om 16:51
Dit geloof toch helemaal niemand meer? Sinds november 2020 heeft hij vier keer (!) één of meer wedstrijden gemist door ziekte, en twee keer één of meer wedstrijden door een vage blessure die een paar dagen later ineens weer over was. Of hij saboteert bewust de boel, of er zit serieus iets niet goed tussen zijn oren.
 
FCBogarde
 
1
25 juli 2021 om 19:56
Zo dat drukt nog eens de transfersom. Ooit een toekomstige goudmijn, maar ruim 1 jaar Schmidt verandert dat hij voor een habbekrats Psv gaat verlaten. Hij is fit begonnen aan het seizoen, maar Schmidt laat hem links liggen, hetgeen lijkt op een machtsspelletje. Nou dat komt niet meer goed, een uitgaande transfer is het beste voor iedereen. En nee, ik praat 'm zeker niet naar Ajax. AZ daarentegen lijkt me een goede club om een doorstart te maken !
 
djdano
 
0
25 juli 2021 om 21:29
Het is echt zo vervelend om te moeten werken met een ongemotiveerde werknemer die zich ook nog iedere keer ziek meld. Laat die jongen lekker met jong psv meetrainen en hopelijk vind hij volgend jaar een leuke club. Niks meer van te maken helaas.
 
ehvvoetbalstad
 
1
25 juli 2021 om 23:04
Bakkalli II. Natuurlijk heeft Mo talent, al moeten we het ook niet overdrijven. Maar dit is véél te veel toeval. Ik kan niet aan indruk onttrekken dat bij zijn ziekmelding ook zijn motivatie heeft meegespeeld. Óf hij heeft gewoon een hele lage pijngrens. Hoe dan ook hij is géén die-hard en geen harde werker ( als hij een keer -normaal- hard werkt staat het meteen op de voorpagina). En misschien is Mo gewoon bezig om een tegeltjeswaarheid te bevestigen (hard work beats talent). Anyway, als hij zoch zo gedraagt dan heeft hij geen enkele rol meer bij dit PSV . Zijn medespelers bewijzen dat de visie van Schmidt toch niet zo slecht was.
 
Blaise65
 
1
25 juli 2021 om 23:12
Deze jongen wordt door zijn club nagenoeg in de steek gelaten. Begint topfit aan het seizoen, daar geef je mee aan dat je graag wil en dat je hebt geleerd en dan doet de trainer alsof de jongen niet bestaat. Bij psv is deze Duitse passant belangrijker dan de club. Dit is toch beter te managen. Deze jongen moet gewoon weg daar en een stap terug doen richting subtop NL of misschien nog wel iets lager. Wekelijks gaan spelen, plezier terugvinden en 2 stappen vooruit maken. Kijk naar Noa Lang. Bewandel een soortgelijke weg zou ik zeggen. Deze Duitse kwakzalver snapt er weinig van en gaat gewoon op dezelfde toer verder. De leiding staat er bij en kijkt er naar.
 
Straight to th
 
1
26 juli 2021 om 01:14
Voor 12 miljoen te koop met 30% doorverkooppercentage. Als hij niet presteert dan speelt hij gewoon niet. Schmidt is een toptrainer. Maakt nooit rare beslissingen. In oefenpotten krijgt Ihattaeren de kans en ook mag hij soms invallen. dan zal hij het moeten laten zien
 
rmossing
 
0
26 juli 2021 om 11:30
Jezelf volledig afgetraind melden. Geen enkel positief signaal vd trainer, nee negatieve kritiek. Weinig tot geen speelminuten krijgen en mogelijk een seizoen zonder veel minuten in het vizier. En dat na een seizoen met clubstatements over jezelf, een trainer die je niet ligt en vice versa. Dit ziekmelden is een logische stap en hopelijk voor club en speler komt er snel een oplossing.