'Real Madrid wil voor 180 miljoen euro bezem door selectie halen'
Maandag, 10 augustus 2020 om 09:34

Real Madrid is mede door de aanhoudende coronacrisis niet van plan om grote aankopen te doen. Desondanks is het volgens Marca niet onmogelijk dat de Spaanse kampioen zich alsnog op de transfermarkt begeeft. Verschillende spelers staan namelijk op de nominatie om verkocht te worden en het bestuur van Real hoopt naar verluidt circa 180 miljoen euro over te houden aan uitgaande transfers. Daarnaast wordt eind augustus een beslissing genomen over het eventueel terughalen van de aan Real Sociedad verhuurde Martin Ödegaard.

Trainer Zinédine Zidane, die zijn ploeg vrijdag door Manchester City zag worden uitgeschakeld in de achtste finale van de Champions League, kan volgens bovengenoemd medium wel wat vers bloed gebruiken in zijn selectie. De coronacrisis en het tijdelijk verlagen van het salaris maken het echter lastig voor Real om toe te slaan tijdens de zomerse transferperiode. Er zal dus eerst ruimte moeten worden gemaakt in het keurkorps van Zidane. "Verkopen, verkopen, verkopen", luidt het advies van Marca.

Van der Vaart diep onder indruk: 'Ramos is een machine, de beste verdediger ter wereld '

Real hield eerder deze zomer al zestig miljoen euro over aan de verkoop van Achraf Hakimi (Internazionale), Javi Sánchez (Real Valladolid), Jorge de Frutos (Levante) en Dani Gómez (Levante). Er staan evenwel meer spelers op de nominatie om de Koninklijke op korte termijn te verlaten. El Confidencial meldde zondag dat voorzitter Florentino Pérez er alles aan wil doen om Gareth Bale van de loonlijst te halen. Daarnaast is het de bedoeling dat ook de dure James Rodríguez binnenkort van club wisselt.

De vermeende transferlijst van Real wordt door Marca aangevuld met de aan Chelsea gelinkte Sergio Reguilón, terwijl ook Borja Mayoral en Jesús Vallejo mogen uitzien naar een andere werkgever. De beleidsbepalers van de Spaanse grootmacht zijn daarnaast bereid om te luisteren naar aanbiedingen voor Luka Jovic, die vorig jaar voor zestig miljoen euro overkwam van Eintracht Frankfurt en een teleurstellend eerste seizoen achter de rug heeft.

Meer nieuws
   
00:00
00:00
Waarom Liverpool Slot verkiest boven Amorim als opvolger van Klopp
1
   
23:55
23:55
Advocaat noemt opvallende naam voor opvolging Slot: 'Hij lijkt me zeer geschikt'
12
   
23:55
23:55
VZ Team van de Week: liefst 5 spelers van PSV na achtklapper in Friesland
26
   
23:54
23:54
Jamie Vardy gidst Leicester City naar kampioenschap in Championship
7
   
23:45
23:45
Van der Vaart kan grap over Cillessen niet laten na curieus penaltymoment
20
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (85)

 
Fryske_Gunner
 
4
10 augustus 2020 om 09:39
Plus Ceballos naar Arsenal voor 25 miljoen.
 
InsideRMadrid
 
18
10 augustus 2020 om 09:42
Frys / Ik mag hopen dat Florentino er iets meer geld uit weet te halen, maar 25 mil zou me niet verbazen, Real doet vaker haar spelers weg voor lage bedragen
 
JeroenB93
 
6
10 augustus 2020 om 10:23
Clubs weten dat Real graag wilt verkopen. En buiten dat vind ik 25m voor Ceballos niet weinig hoor. Die jongen heeft dit seizoen, voor de coronabreak, volgens mij amper gespeeld wegens blessureleed. Die heeft zich na de break ook niet bijzonder laten zien volgens mij
 
real8madrid
 
22
10 augustus 2020 om 11:34
Na de break was hij volgens de meeste Arsenal fans hun beste speler hoor
 
real8madrid
 
9
10 augustus 2020 om 11:37
Hij heeft met 2300 minuten net iets meer dan de helft gespeeld dit seizoen. Daarnaast in 19 wedstrijden in de prem basisspeler. Dus zeker geen vaste waarde het hele seizoen maar weinig spelen deed ie niet. Daarnaast lijkt 25 me sws redelijk laag. Zeker aangezien zijn marktwaarde voor Corona 45 miljoen was en nu erna nog steeds 32. 30 miljoen lijkt me het absolute minimum persoonlijk
 
TILBURG013
 
5
10 augustus 2020 om 12:25
Beste speler wil ik niet zeggen maar Ceballos was na de break zeker een van de betere..
 
stravven
 
3
10 augustus 2020 om 18:03
Nee. Na de break waren Saka, Auba, Tierney en Martinez de beste spelers. Ceballos was goed, maar niet zo goed.zidane lijkt geen toekomst in hem te zien, dat speelt wel degelijk mee in de vraagprijs.
 
InsideRMadrid
 
14
10 augustus 2020 om 09:41
Dit moet ook gebeuren, Real Madrid heeft altijd een enorme selectie aangehouden, als je kijkt naar de jongens die amper tot niet gespeeld hebben (jovic, Mariano, Brahim, James, Bale), dat is gewoon te fors om als club nog te onderhouden. Ik weet dat Real naar buiten heeft gebracht dat ze dankzij covid nu geen transfers gaan doen deze zomer, maar ik heb zo het vermoeden dat ook zonder covid Real deze lijn had aangehouden. Het is tijd om schoon schip te maken en de niet gemotiveerde jongens van de hand te doen.
 
bpreal
 
6
10 augustus 2020 om 09:55
Brahim en jovic moeten verhuurd worde. James bale mariano Modric marcelo mogen allen van mij exit
 
InsideRMadrid
 
11
10 augustus 2020 om 10:04
Brahim wordt hoe dan ook verhuurd, over Jovic heb ik nog niets vernomen maar zijn situatie wordt er echt niet beter op als hij bij Real Madrid blijft. Benzema is namelijk onbetwist bij ons en daar gaat echt niet opeens komend seizoen verandering in komen. Overigens verwacht ik wel snel dat je een paar uitgaande transfers gaat horen, immers begint de voorbereiding van Real Madrid op het nieuwe seizoen al rond 24 augustus
 
bpreal
 
3
10 augustus 2020 om 11:34
Ben benieuwd! K hoop op odengaard en Valverde volgend seizoen, tijd om echt te vernieuwen! Nu al zin in
 
real8madrid
 
8
10 augustus 2020 om 11:38
Ik zou Jovic niet verhuren maar gewoon houden. Dit seizoen hadden we mazzel met benz die fit bleef maar dat blijft niet duren. Zometeen heb je geen tweede spits
 
real8madrid
 
5
10 augustus 2020 om 11:40
Ik hoop op sangare. Kijk maar eens wat beelden van hem. Beest van een defensieve middenvelder en kost je maar 20 miljoen of wat. Imo perfecte optie achter Case nu camavinga onhaalbaar is. Met sangare-Odegaard-valverde kan je dan een heerlijk middenveld opstellen onder 23
 
bpreal
 
4
10 augustus 2020 om 12:33
Zal hem eens bekijken, thnx voor de tip! Klopt verhuren van jovic enkel als er een back up is uiteraard
 
La~Decima
 
0
10 augustus 2020 om 13:29
Ik denk zelf dat Jovic mentaal te zwak is. Zie zijn lichaamstaal, de berichten over hem in de media, hoe het liep bij hem toen hij bij Benfica was. Daarom heb ik weinig vertrouwen in hem. Hoe kan Zidane vertrouwen in hem krijgen als hij zelf geen vertrouwen heeft in zichzelf. Ik hoop dat ik mis zit maar ik denk echt dat Jovic lekker bij een subtopploeg moet spelen.
 
Kelsb01
 
1
10 augustus 2020 om 13:31
Doe maar liever Soumare ipv Sangare of Camavinga.. Daar zit veel meer voetballend vermogen in. Iets dat bij Casemiro vaak wordt blootgesteld (vooral in grote wedstrijden)..
 
real8madrid
 
1
10 augustus 2020 om 13:51
soumare kost je ook gewoon 3x zoveel als Sangare terwijl hij imo niet eens beter is, gewoon anders. De positie van Casemiro hoeft voetballend niet de beste te zijn zolang het maar een slot op de deur is. Zet daarvoor maar 2 voetballers zoals Kroos en Modric voorheen. Die voetballende nummer 6 wordt zo enorm overroepen in Nederland. Het kan belangrijk zijn in bepaalde systemen maar niet bij het systeem dat Zidane hanteert. Makelele was ook niet de sterkste aan de bal, Khedira ook niet, Lass ook niet. Allemaal heel goed op nummer 6 bij Madrid de voorbije jaren. Casemiro is imo gewoon de beste ter wereld op zijn positie en heeft met Madrid 4 cl titels gewonnen, Kroos en Modric brachten immers genoeg voetbal en balcirculatie. Dat het bij Case vooral in grote wedstrijden wordt blootgesteld ben ik het ook absoluut niet mee eens. Casemiro is net super belangrijk in grote wedstrijden in zijn intercepties en arbeid. Als je hem vervangt met iemand die 100 procent beter is aan de bal maar 10 procent minder defensief ga je er al team gewoon op achteruit imo. Tenzij je het hele systeem omgooit en Kroos eruit haalt voor een loper
 
SocioFan1
 
0
10 augustus 2020 om 15:54
Had even gekeken, het is wel een topper in potentie idd zeg. Durft ook lekker vooruit te spelen met passes tussen de linies en heeft een prima crosspass in huis. Kende hem niet maar de beelden spreken voor zich. Die Soumare is ook niet verkeerd, wat behendiger maar misschien teveel Kovacic in zich met het teveel lopen met de bal. Sangare is daarin echt een type Casemiro als speler. Goed, denk dat Camavinga wel uiteindelijk haalbaar is want in 2021 heeft hij nog maar een 1 jarig contract over bij Rennes.
 
SocioFan1
 
0
10 augustus 2020 om 14:34
Er moet heel wat gebeuren idd. En ook zeker plaatst gemaakt worden in het salarishuis voor de komst van Mbappe. Er kan prima gecashed worden. Verhuur wat spelers die nog toekomst hebben en haal minimaal een speler die goals kan leveren dan kan je prima verder. Ook zie ik eerlijk gezegd een Modric bijv. vetrekken. Moeten niet hebben dat een Valverde weer te vaak gaat banken. Zelfde met Jovic, hij heeft de potentie maar hij moet wel meer spelen anders kan je hem beter verhuren. Ik had dan gehoopt op Auba maar denk dat dat niks wordt. Die zou wel echt de nodige goals en diepgang brengen en is een goedkope optie die nog prima 3 a 4 jaar meekan.
 
MrKrillin
 
2
10 augustus 2020 om 14:43
@Inside eigenlijk moeten we nu - hoe jammer ook voor sommige helden - goed doorselecteren. Ook spelers als Modric (naar Inter) en Marcelo (Juventus) laten gaan. Onwijs veel betekend maar ze kosten nu te veel. Deze 2 helden naast de genoemde spelers als Mariano, James, Bale, Ceballos, Vazquez wegdoen. Mochten we Aub van Arsenal goedkoop kunnen halen, dan Jovic ook wegdoen. Desnoods verhuren. Isco twijfel. Mocht een club bizar veel bieden (minimaal 60 mil) dan ook uitzwaaien. Nu Napoli buiten Europees valt, misschien Ruiz goedkoop ophalen. Jongens als Brahim verhuren aan Sociedad en Odegaard terughalen.
 
SocioFan1
 
0
10 augustus 2020 om 14:52
@MrKillin Precies zo zou je het idd moeten aanpakken. Je moet wel. Anders gaan de nieuwe jongens nooit aanpoten als basisspeler. En betreft Isco, daar zou ik wel een deal mee aandurven voor Dybala plus 40 mil ofso.
 
InsideRMadrid
 
0
10 augustus 2020 om 14:55
Kril / Goed plan maar nu nog niet, ik voel me prima comfortabel om nog een jaar door te gaan met Marcelo en Modric, immers staan er imo betere jongens al klaar om hun op te volgen en op die leeftijd laat Zidane hun ook niet meer iedere partij spelen, itt bijvoorbeeld een Benzema of Ramos. Mendy en Fede krijgen langzaam aan steeds meer speeltijd, zal komend seizoen alleen maar meer worden en daarna in 2021 valt alles perfect in elkaar. Een soort van tussenjaar met deze squad is prima
 
Ajax/ACMilan
 
6
10 augustus 2020 om 09:57
Alleen Sergio Ramos en Karim Benzema hebben hun normale niveau gehaald dit seizoen. Wat vielen Eden Hazard, Luka Modric en Raphaël Varane mij zwaar tegen. En van Luka Jovic hebben we bar weinig van gezien bij Real Madrid. Die jongen hoort iedere week aan spelen toe te komen. Een jaartje ergens laten verhuren zal hem goed doen.
 
InsideRMadrid
 
18
10 augustus 2020 om 10:02
Ajaac / Ook Courtois had een ijzersterk seizoen. Ik weet niet of de club heil ziet in een verhuur of dat ze hem liever meteen van de hand doen, dat moet blijken deze zomer. Van wat ik vernomen heb wil Mariano hoe dan ook niet vertrekken want hij is gelukkig bij de club waar hij sinds de jeugd al speelt, en ik vraag me ten zeerste af wat het plan is van Real als ze Jovic en Mariano weg willen doen
 
blink182
 
22
10 augustus 2020 om 10:21
Je overdrijft. Valverde was tot aan de break mssn wel de beste speler. Bijna elke match de motm. Courtios was ook geweldig. Modric was redelijk goed na de break.
 
mcgregor
 
1
11 augustus 2020 om 04:02
En natuurlijk mendy niet te vergeten. Heeft toch een goed eerste jaar gehad.
 
Lierse1997
 
27
10 augustus 2020 om 10:29
Varane speelde echt geen zwak seizoen hoor? Hij was rampzalig tegen City, maar 1 wedstrijd maakt geen slecht seizoen. Verder vergeet je ook Courtois, Mendy, Kroos en Valverde te noemen.
 
real8madrid
 
9
10 augustus 2020 om 11:33
Geinig. Jij hebt enkel de cl gekeken of niet? Varane speelde een heel solide seizoen tot de wedstrijd tegen city. Courtois was afgelopen de beste doelman ter wereld (statistisch en naar mijn mening), kroos was weer goed na een teleurstellend seizoen vorige jaargang, Vini maakte indruk, valverde was fantastisch en ook mendy presteerde boven verwachting. Modric, Jovic en Hazard waren wel heel grote teleurstellingen inderdaad
 
RealMadrid_34
 
1
10 augustus 2020 om 13:30
Jij hebt vast alleen de CL gekeken tegen man city? Varane was dit seizoen gewoon een ijzersterke verdediger op de wedstrijd tegen city na.
 
La~Decima
 
2
10 augustus 2020 om 13:32
de enige spelers die echt tegenvielen waren Hazard, Carvajal, Bale en Jovic. Luka lijkt het met name mentaal niet aan te kunnen. Spelers als Ramos, Valverde, Mendy, Courtois, Casi en Benz waren erg goed en je ziet dat gaande het seizoen ook Kroos, Modric, Vini, Rodrygo en Asensio stappen aan zetten waren. Varane speelde echt goed, op een paar van die concentratiefouten en de wedstrijd van city na. Dit is gewoon typisch Varane en hier moet hij aan werken. Verder is het een hele goede verdediger.
 
InsideRMadrid
 
4
10 augustus 2020 om 10:26
Bas / We kunnen die verkopen niet gaan doen als het seizoen nog in volle gang is. Nu dat het seizoen er op zit kan de club zich concentreren hierop, maar andere clubs zitten nog wel in hun Europees seizoen, dus misschien dat de officiele berichten nog even op zich zullen laten wachten maar ga er maar van uit dat het over een paar dagen helemaal los gaat met de ene na de andere Communicado Oficial
 
real8madrid
 
3
10 augustus 2020 om 11:30
Verlaag wat je verlangd. Goh ik denk dat Bale sowieso al voor 0 tot 10 miljoen mag vertrekken ondertussen en James voor 25 is een redelijke prijs. Het is gewoon even afwachten tot de eerste club concreet wordt. Wellicht pas na het Europees voetbal is afgerond
 
La~Decima
 
0
10 augustus 2020 om 13:41
Precies, James en Bale zijn ook 2 echte grootverdieners. Met hun weg zal de post salariskosten en salarisuitgaven echt met een flink percentage naar beneden gaan.
 
MrKrillin
 
0
10 augustus 2020 om 14:45
@real8madrid "0 tot 10 mil" Nou reken op negatief bedrag. Verwacht dat RM (deel) contract moet afkopen.
 
Isco24
 
5
10 augustus 2020 om 10:15
Odegaard doet er wel goed aan om nog een seizoen bij Sociedad te blijven. Als we iets geleerd hebben van hem dit seizoen, is dat hij een geweldige voetballer is, maar ook nog veel onzichtbaar is en eigenlijk op z'n best is als het team om hem draait en hij de regisseur is. Bij Real heb je nou eenmaal minder ruimte om onzichtbaar te zijn en is het nog niet zijn moment om de drager te zijn van het team. Real heeft echter wel goud met hem in handen als hij zich blijft ontwikkelen.
 
InsideRMadrid
 
10
10 augustus 2020 om 10:28
Isc / Odegaard wil alleen terugkeren naar Real Madrid als er een middenvelder gaat vertrekken, en zo op het eerste oog ziet het er niet uit dat er een middenvelder ging vertrekken. Nu schijnt het dat Pirlo ontzettende interesse heeft in Isco, en in dat geval zou Odegaard wel willen terugkeren. Ik zou hem er zeker bij halen, ik bedoel als Real geen aankopen gaat doen, haal dan iig een jongen terug die zeker talent heeft en iets kan toevoegen. Onzichtbaar bij Sociedad, ja dat geloof ik nog wel, maar Real is 90 minuten lang aanvallen en ik denk dat dit Odegaard wel zou passen
 
Isco24
 
0
10 augustus 2020 om 10:35
En weet jij toevallig of en hoeveel jullie Sociedad zouden moeten betalen om hem eerder terug te halen? Niet dat het super veel kan of zal zijn, maar ben wel benieuwd eigenlijk. Als Madrid-zijnde zou ik hem er sowieso bij willen hebben want het is een hele verfijnde voetballer. Alleen bij een topclub moet je wel constant presteren, anders kunnen je dagen zomaar geteld zijn en ik denk niet dat Odegaard dat al kan brengen en ik denk niet dat hij zelf zit te wachten op af en toe invalbeurten. Isco naar Juve zou alleen passen als Pirlo aanvallend voetbal wil gaan spelen en ik weet nog niet echt wat zijn tactiek is eigenlijk.
 
InsideRMadrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:01
Odegaard is maar uitgeleend voor 1 seizoen, in Spanje mag je niet spelers voor 2 jaar verhuren, maar Real heeft altijd tegen Sociedad gezegd dat een tweede huur seizoen mogelijk is, maar dan zal er wel een nieuwe deal gemaakt moeten worden. Dus het zal Real 0 euro kosten om hem terug te halen, hij wil zelf alleen nu niet terug keren omdat het middenveld te druk is, hij wil dat er 1 speler vertrekt en dan komt hij wel terug (alleen James vertrekken is niet voldoende voor Odegaard)
 
Isco24
 
2
10 augustus 2020 om 11:12
Oke, op jullie site en die van Sociedad staat dat er een akkoord ligt (uit 2019) voor een huurperiode voor 2 jaar tot medio 2021. Lijkt me dan eerder dat ze een huurperiode melden voor een jaar met optie tot tweede jaar.
 
InsideRMadrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:23
Ja ik snap de verwarring, in eerste instantie werd idd gemeld dat het om 2 jaar ging, een paar weken geleden heb ik berichten gelezen dat er in Spanje geen huurovereenkomsten voor 2 jaar kunnen worden opgesteld, het zal dus in onderling overleg gegaan zijn tussen Real en La Real om hem na 1 seizoen mogelijk nog 1 seizoen te kunnen huren, Odegaard is nog jong en kan nu eindelijk Europees voetbal gaan spelen, maar als Zidane een klein beetje ruimte wil maken dan keert Odegaard echt wel terug
 
La~Decima
 
1
10 augustus 2020 om 12:42
Precies wat insider zegt. Er is een mondeling akkoord voor nog een seizoen. Op papier mag dit niet in Spanje. Ik verwacht ook dat ze Odegaard opnieuw verhuren. Wanneer dit niet zo is zal Real om de tafel gaan om een andere speler aan Sociedad te huren (wss Kubo).
 
JeroenB93
 
3
10 augustus 2020 om 10:21
Zo’n Brahim Diaz. Zou dat niet iets voor Ajax zijn? Of is dat weer een gevalletje 25 miljoen of meer. Lijkt me niet toch? Wel zo dat Ajax al een behoorlijke bezetting heeft voorin en op het middenveld, hoewel Diaz wellicht een creatieve 10 zou kunnen zijn volgens mij. Iemand die meer van ‘m weet?
 
InsideRMadrid
 
11
10 augustus 2020 om 10:29
Real heeft voor hem 18 miljoen euro betaald, en ze zien toekomst in hem, gaan hem dit jaar verhuren, maar heeft al best mooie dingen laten zien in de weinige minuten die hij gekregen heeft, hij heeft meer dan Bale laten zien, dat is wel zeker
 
JeroenB93
 
1
10 augustus 2020 om 10:39
Ik vind het heel vreemd hoe Real met talenten om gaat. Afgezien voor die 2 Braziliaanse buitenspelers, doet Real echt heel weinig met de talenten die ze kopen. Stuk voor stuk gaan ze voor de verhuur: Ceballos, Odegaard, nu dus waarschijnlijk Diaz. Het lijkt wel alsof Real alleen de eigen jeugdspelers (valverde en Asensio) willen/kunnen ontwikkelen, en ze geen idee hebben hoe om te gaan met talenten van buitenaf. Uiteindelijk komen ook die jongens wel op hun pootjes terecht met als voorbeeld Odegaard, maar verloopt dat proces niet sneller als je zelf bezig gaat met die jongens?
 
InsideRMadrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:25
Jeroen / Wij hebben echt een grote squad met veel vedettes en hele grote talenten, wat mindere talenten moeten dan verhuurd worden omdat er geen plek is. Wat wil je dat Zidane doet? De vedettes op de bank zetten en deze jonkies meteen de kans geven? Zo werkt dat niet, dit is geen Ajax. Hier bij Real mag je soms ruiken aan het grote werk, maar er echt vast in komen te staan is een andere klus. Kijk naar Fede Valverde, die speelt ook lang niet alles maar is wel echt heel goed. Dit kan gebeuren bij een grote club als Real
 
real8madrid
 
2
10 augustus 2020 om 11:27
Niet helemaal correct. Ceballos heeft 2 seizoenen deel uitgemaakt van de selectie. Afgelopen seizoen was zijn eerste uitleenbeurt en dat was op eigen verzoek omdat ie ergens meer wou spelen met het oog op het ek. Odegaard was gewoon ver verwijderd van het niveau. Voor kubo geldt hetzelfde met daarbovenop het feit dat er geen plek was voor hem. Met militao, Vini en Rodrygo had Madrid al 3 non-EU spelers ingeschreven. Daarom dat ook dit seizoen reinier en kubo uitgeleend moeten worden
 
La~Decima
 
1
10 augustus 2020 om 12:45
Asensio is geen eigen jeugd he. Daarnaast is Odegaard straks nog maar begin 20 hopelijk klaar voor het echte werk. Dan kun je er 10-15 jaar van genieten. Een reguilon, mayoral, raul de tomas zijn ook eigen jeugd en gewoon vertrokken. Als spelers niet goed genoeg zijn of er niet klaar voor zijn worden ze verhuurd of verkocht. Alleen de grootste talenten ter wereld kunnen zich in de A selectie van een Barca, Real, Bayern, etc spelen.
 
MrKrillin
 
1
10 augustus 2020 om 14:51
@jeroenb93 "vind het heel vreemd hoe RM met talenten om gaat" Dat is juist goed beleid. Een Casimero werd ook eerst paar jaar verhuurd en is nu basisspeler. Assensio ook. Valverde ook. Caravajal verkocht met optie terug. Is gewoon slim beleid. Goedkoop halen, paar jaar verhuren en dan zijn ze klaar voor het eerste van RM. Odegaard gaat ook gewoon dit of volgend seizoen zijn kans krijgen. Zelf in hand om dan komende 10 jaar basisspeler te zijn bij de grootste club op aarde.
 
real8madrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:24
Hij kostte 11 miljoen met nog minder dan een jaar contract destijds volgens mij. Dus goedkoop zal ie niet zijn. Verdient imo ook een buitenproportioneel salaris dat ie bij Ajax allicht niet zal krijgen
 
InsideRMadrid
 
7
10 augustus 2020 om 10:30
Marcelo is al sinds 2007 bij ons en is de reserve aanvoerder, die ga je niet zomaar even wegduwen bij de club, zo werkt dat niet. Hij heeft ook nog een contract tot 2022.
 
InsideRMadrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:03
Hoog / Het blijft moeilijk wat precies te doen. Stel Real doet Marcelo weg en haalt Regi terug, en daarna blijkt dat Zidane toch meer gecharmeerd is van Mendy waardoor Regi op de bank weg rot, dan hebben we een nog groter probleem. Mendy is ook een aankoop van Zidane, dus die heeft wel krediet en speelde een ijzersterk seizoen. Regi is een echte Madridista, als Real over 2 jaar bij hem aanklopt, dan rent hij weer richting ons
 
Kelsb01
 
4
10 augustus 2020 om 14:14
Als je Marcelo een overschatte voetballer vind heb je jammer genoeg niet zoveel verstand van..de afgelopen 10jr heeft er geen betere LB op de velden rond gelopen..
 
real8madrid
 
3
10 augustus 2020 om 11:23
Helemaal mee eens. Maar goed ik begrijp ook wel dat ze marcelo zijn contract laten uitdienen als ie dat wil en niet wil vertrekken. Dat heeft hij wel verdiend lijkt me. Dan zou ik alsnog Reguilon niet verkopen maar voor 2 seizoenen verhuren aan Sevilla, villarreal of zelfs atleti. Als ze hem wel verkopen mag ik hopen dat het met een terugkoopclausule is
 
bf1994
 
1
10 augustus 2020 om 10:48
Dat zijn veel spelers. Als ze per se ruimte vrij willen maken zullen ze wel moeten verkopen onder de vraagprijs. Luka jovic is hem dus niet geworden. In 1 seizoen is deze jongen van potentiele vervanger van benzema gedegradeerd tot ruimte maak optie. Je kan jezelf ook moeilijk bewijzen als je niet veel achter elkaar speelt en na de hervatting was benzema in vorm dan krijg helemaal geen kans meer.
 
real8madrid
 
2
10 augustus 2020 om 11:21
Precies. Zou het dan ook heel dom vinden als ze Jovic alweer naar de uitgang dirigeren. Heeft nooit echt een kans gehad en hij wil volgens mij wel heel graag. Ik zou hem gewoon nog een jaar geven en ditmaal af en toe opstellen
 
InsideRMadrid
 
0
10 augustus 2020 om 11:33
8 / Zidane gaat Benzema niet laten banken, we all know that
 
real8madrid
 
1
10 augustus 2020 om 11:42
Nee dat klopt. Maar iedereen heeft er toch baat bij dat hij elke 3 wedstrijden de makkelijkste uitzit? Dat houdt hem fit. Zidane hielt zelfs Ronaldo af en toe aan de kant
 
InsideRMadrid
 
0
10 augustus 2020 om 12:50
Ja klopt wat je zegt over Cristiano, ik weet niet, ik denk niet dat Benz veel gaat banken dit seizoen. En als je Jovic weer zo een seizoen laat meemaken dan wordt hij nog minder waard. Verhuren of verkopen lijkt mij de enige optie als het op Jovic aan komt
 
PaulR_1982
 
1
10 augustus 2020 om 10:49
Ik mag hopen dat al die spelers die zouden moeten vertrekken, zich niet zo makkelijk laten verkopen. Real heeft met hun wanbeleid zelf voor deze situatie gezorgd. Je kunt Bale een slecht voorbeeld voor de jeugd noemen, maar er is maar een club die hem dit belachelijke contract heeft gegeven. Real Madrid is een van de clubs die maar blijven kopen en denken dat spelers maar vertrekken op het moment dat ze niet bevallen. Spelers beter proberen te maken is er niet meer bij.
 
bf1994
 
2
10 augustus 2020 om 10:55
Bale is ondertussen een voorbeeld geworden voor voetballers die een club uitgepest worden ??. Gozer maakt zich nergens druk om, vraagt netjes aan de trainer om niet mee te gaan en gaat dan golfen terwijl madrid de champions league uitgeknikkerd wordt. Ik moet er soms wel van lachen als bale weer wat flikt. Die gozer wil hoe dan ook zijn resterende 34 miljoen
 
Lierse1997
 
1
10 augustus 2020 om 10:58
Wanbeleid? Die moet je even uitleggen.
 
SpeedyAFC
 
2
10 augustus 2020 om 11:06
Het contract van Bale is een duidelijk voorbeeld van wanbeleid. Een veel te hoog salaris voor een veel te lange periode. Real wil al jaren van hem af maar dat gaat niet met dergelijke contract voorwaarden, zonder dat Real hem afkoopt. En dat willen ze niet.
 
PaulR_1982
 
3
10 augustus 2020 om 11:07
Het kopen van spelers en ze een heel hoog salaris aan te bieden. Ook spelers waarvan je van te voren al kan zien aankomen dat ze niet voldoen, zoals Luka Jovic. Maar ook spelers zoals James Rodríguez. Die zijn ooit gekocht en is nooit echt aan de bak gekomen. Je kunt moeilijk verwachten dat deze spelers na een jaar weer vertrekken en hun hele hoge salaris inleveren. Toch worden er voor die positie andere spelers gekocht, met een net zo hoog salaris. Terwijl ze ook meer energie in het wel laten renderen van James Rodríguez hadden kunnen steken.
 
PaulR_1982
 
2
10 augustus 2020 om 11:10
@speedyafc Precies dit. Aan de ene kant kan ik me kapot ergeren aan zijn gedrag. Hij heeft van zijn hobby zijn sport kunnen maken, en dan gedraagt hij zich op deze manier. Iedere speler zou toch bij een club willen zitten waar hij elke week kan spelen en belangrijk kan zijn. Maar aan de andere kant, als een club je zo`n contract voor schotelt en je kunt je geld op zo`n makkelijke manier verdienen, terwijl je gewoon doet waar je zelf zin in hebt, waarom dan niet.
 
Lierse1997
 
1
10 augustus 2020 om 11:13
De duur van het contract dat ze aan Bale gaven was inderdaad een slechte beslissing, maar op dat moment was wel niet te voorzien dat hij het zo slecht zou doen. Maar om daardoor te zeggen dat Real aan wanbeleid doet?
 
Lierse1997
 
2
10 augustus 2020 om 11:15
Ach nog zo iemand met een glazen bol. Daarnaast heeft James meer dan genoeg speeltijd gehad in het begin van zijn carrière bij Real. Alleen gebruikt Zidane geen 10, dus daardoor was het einde verhaal voor James.
 
SpeedyAFC
 
0
10 augustus 2020 om 12:18
Real neemt teveel risico met spelers door ze veel te lang vast te leggen. Terwijl ze nog vast zitten aan deze spelers, kopen ze alweer nieuwe top spelers voor dezelfde posities. Dat is wanbeleid. Daardoor ontstaat er een bijna compleet elftal waar ze vanaf willen. Maar die spelers verdienen allemaal zoveel, geen enkele andere club wil dat salaris betalen. Je kan niet gaan kopen terwijl je de oude spelers nog niet verkocht hebt.
 
La~Decima
 
0
10 augustus 2020 om 13:27
Compleet elftal waar ze vanaf willen? Reguilon is eigen jeugd, Mayoral is eigen jeugd, Oscar is eigen jeugd. Valt dus wel mee. Zoals ik in mijn andere post ook aangaf zoom je heel erg op de situatie van Bale in maar kan ik me 1...2...3 niet een vergelijkbare situatie bedenken. Daarnaast was Bale bijna vertrokken totdat Asensio opeens het hele seizoen eruit lag en Hazard niet fit bleek. Nogmaals hoeven we als Nederlander niet ver te kijken om te zien wat voor schade zoiets kan doen. Zie Ajax waar Neres, Ziyech en Promes er opeens uitlagen. Zoiets kan gewoon je seizoen verpesten.
 
real8madrid
 
4
10 augustus 2020 om 11:19
Welk wanbeleid? Goede spelers halen en vastleggen waarvan ze niet allemaal goed uitpakken? Wat lul je nou toch kerel. Dit gebeurt overal.
 
PaulR_1982
 
1
10 augustus 2020 om 11:34
Zeg ik dat dit alleen bij Real gebeurd? Geen woorden in mijn mond leggen graag. Real heeft de laatste jaren veel spelers gehaald die het niet hebben laten zien. Deze spelers krijgen allemaal een contract van 4 á 5 jaar, met een heel hoog salaris. Met goed beleid, visie en scouting had de helft niet gekocht hoeven te worden, omdat je dan had geweten dat ze niet het niveau hebben, niet de mentaliteit of niet in de speelwijze passen. En om even een voorbeeld te geven dat dit niet alleen bij Real gebeurd: Barcelona heeft Neymar verkocht voor 222 miljoen. Het hoogste transferbedrag ooit. Ze hebben inmiddels meer dan 500 miljoen uitgegeven aan spelers die Neymar hadden moeten vervangen, maar de ideale opvolger van Neymar is volgens de beleidsmensen van FC Barcelona nu gek genoeg Neymar zelf...
 
real8madrid
 
4
10 augustus 2020 om 11:44
En over welke spelers heb je het dan? Bale had absoluut het niveau en heeft dat ook dubbel en dwars bewezen. James had eveneens het niveau en was geweldig in zijn eerste twee seizoenen. Helaas heeft ie nu geen plek meer aangezien Zidane zonder 10 speelt. Jovic en Hazard stellen teleur maar dat deed modric in zijn eerste seizoen ook. Beetje vroeg dus om conclusies te trekken over hen. Ik weet dus echt niet over welke spelers je het hebt
 
SpeedyAFC
 
0
10 augustus 2020 om 12:20
Dat is het probleem niet. Real geeft ze top salarissen en langdurige contracten. Daarna, als ze niet meer bevallen, haalt Real nieuwe spelers zonder de oude spelers eerst verkocht te hebben. Dan kom je met onverkoopbare spelers te zitten, ze verdienen teveel, die hun contract op de golfbaan uitdienen. Dat is toch echt wanbeleid.
 
La~Decima
 
0
10 augustus 2020 om 13:23
Speedy waar doel je precies op? Als topclub moet je verschillende goede spelers hebben op 1 positie, zoiets moet jij als Ajax fan zeker weten (en helemaal naar vorig seizoen). Dat Perez Bale een veel te lang en duur contract gaf klopt zeker. Maar dat hij in is gehaalt door Vini, Rodrygo, Hazard en Isco is toch echt Bale zijn schuld. Mag hopen dat Zidane de aankoopprijs niet als criterium gebruikt. Verder ben ik benieuwd bij wie dit nog meer gebeurd, aangezien je zegt dat we dit vaker doen.
 
Kelsb01
 
0
10 augustus 2020 om 14:16
Dat is bij elke club zo.. Vind t dus vreemd dat je Real hierbij noemt.. Noem 1 club waar het anders is..
 
PaulR_1982
 
0
10 augustus 2020 om 15:10
Er zijn genoeg clubs die spelers halen die iets beter gescreend worden. En door het uitdelen van de toernhoge salarissen zoals sommige clubs doen loop je een groot risico dat de speler niet zomaar vertrekt als deze niet bevalt. En nogmaals, ik zeg nergens dat dit alleen bij Real gebeurd!!!
 
real8madrid
 
5
10 augustus 2020 om 11:17
Mariano, vazquez, Bale, James, mayoral, vallejo, Oscar out. Levert je tussen de 70 en de 100 miljoen op afhankelijk van hoeveel geluk we hebben met James en vooral bale. Ceballos/Odegaard en odriozola toevoegen aan de selectie. Kubo, reinier, Diaz verhuren. Sangare (20m) en auba (30-40m) of gabigol (20-35m) in. Courtois, lunin, carvajal, odriozola, Nacho, militao, ramos, varane, mendy, marcelo/ kroos, modric, Odegaard, isco, casemiro, sangare, valverde/ Rodrygo, Vini, Hazard, asensio, Jovic, benz, auba. Elke positie dubbel bezet, meer dan 60 miljoen aan salariskosten kwijt en goedkope maar slimme toevoegingen. Als je Odegaard terughaalt en niet Ceballos dan Ceballos ook meteen voor 30 miljoen verkopen. Haal je Ceballos terug dan Odegaard bij Sociedad laten. Jovic krijgt nog 1 jaar de kans. Marcelo en modric krijgen nog een laatste jaar. Daarna Reguilon toevoegen om met mendy te concurreren.
 
Joey91
 
0
10 augustus 2020 om 13:09
Als je Jovic de kans wil geven moet je Aubameyang niet gaan halen, want die kansen gaat hij totaal niet krijgen dan. Laat Aubameyang de ster blijven bij Arsenal, wij hebben hem veel harder nodig dan Real
 
La~Decima
 
0
10 augustus 2020 om 13:36
James en Bale hebben ook een belachelijk salaris. Met hun te verkopen komt er zo n 30-50 miljoen aan salaris vrij. De rest is allemaal jeugd dat niet goed genoeg is gebleken. Ook Ceballos zal in dit lijstje passen (aangekochte jeugd, niet goed genoeg voor Real en past niet in het spel). Ik haat zelf om het woord miskoop zo vroeg te gebruiken maar alle signalen lijken erop dat Jovic mentaal niet goed genoeg is voor de wereldtop. Het doet me pijn hem zo te zien en ik hoop dat hij snel een stap terug kan zetten. Als dit gebeurd moet er wel een backup spits gehaald worden. Verder hebben we opzich weinig nodig, op een extra centrale middenvelder na. De rest kan opgespaard worden of in de jeugdopleiding gestoken worden. Perez maakt ook stappen, het alles los en vast kopen lijkt wat minder en er lijkt meer langetermijnvisie te zijn.
 
fer62
 
0
10 augustus 2020 om 18:21
Real moet, met groot respect, afscheid nemen van wat ,,oude” garde.. Marcelo , Kroos, Casimiro, Modric, Vasquez, Carvajal, Ignacio. Je kunt niet nog een seizoen blijven spelen met deze spelers in de basis.. Er lopen er teveel rond die jonge spelers ,,in de weg” lopen. Met Ramos, Benzema ,en hopelijk Hazard, is er genoeg ervaring. Dybala zou geweldig zijn .. Samen met Valverde, Ceballos( terug halen) en ik hoop nog steeds op v/ d Beek, heb je een jong,sterk, aanvallend en technisch middenveld, die ook al genoeg ervaring hebben . Bale, James en Isco verkopen. Blijft een Mooie mix van jong en oud over .. Ben blij dat ze Pogba niet gehaald hebben. Te oud en te duur.. Jovic blijft een vraagteken.. Zou wat meer speeltijd moeten krijgen. Heeft gewoon geen vertrouwen.. Voor zoveel geld moet je hem ook een kans geven( geen 2de Bale laten worden) . En dat kan genoeg in de competitie, waardoor Benzema wat meer rust krijgt.