Arjen Robben heeft laatste interland mogelijk nog niet gespeeld
Zaterdag, 12 september 2020 om 07:50

Arjen Robben heeft zijn laatste interland voor het Nederlands elftal mogelijk nog niet gespeeld. Interim-bondscoach Dwight Lodeweges gooit de deur naar Oranje voor niemand dicht en ook niet voor de 36-jarige aanvaller, die in oktober 2017 een punt achter zijn loopbaan als A-international zette. Robben staat nu echter op het punt om zijn officiële rentree op de voetbalvelden te maken, na een sabbatical van een jaar.

"Je schrijft niemand op voorhand af", benadrukt Lodeweges zaterdag in gesprek met De Telegraaf. Robben zette destijds bewust een punt achter zijn interlandloopbaan. Hij wilde zich in de herfst van zijn loopbaan volledig kunnen focussen op zijn clubcarrière bij Bayern München en zo veel mogelijk gevrijwaard blijven van blessureleed. Mocht Robben, goed voor 96 interlands, het nog willen en ertoe in staat zijn, dan is een rol in de toekomst niet uitgesloten.

"Alles valt of staat met prestaties en hij zal het dan ook moeten verdienen", zegt Lodeweges daags voor de ontmoeting tussen FC Groningen en PSV, de wedstrijd waarin de aanvaller zeer waarschijnlijk zijn rentree zal maken. "We hebben een vrij vaste groep gehad waarmee we EK-kwalificatie hebben afgedwongen. Dat EK is nu uitgesteld. Vervolgens hebben we tegen elkaar gezegd weer met een frisse blik naar eenieder te zullen kijken. Dat geldt nu dus ook voor Robben."

Een rol als joker op het Europese eindtoernooi is bijvoorbeeld niet uit te sluiten. "Wie weet wat hij, eventueel vanaf de bank, nog zou kunnen betekenen?", vraagt Lodeweges zich openlijk af. "Je bent nooit te jong, maar misschien ook nooit te oud om waarde voor een elftal te hebben. Maar laten we vooral ook even afwachten hoe Arjen er zelf over denkt."

Meer nieuws
   
01:00
01:00
Perez turft bij AZ - Twente het aantal spelers dat meekan bij Feyenoord of PSV
7
   
00:00
00:00
Ajax gaat op zoek naar een rechtsbuiten: 10 potentiële kandidaten op een rij
29
   
23:34
23:34
Sporting is kampioen van Portugal door onverwachtse uitglijder van Benfica
8
   
23:20
23:20
Europese topclub voerde afgelopen weken gesprekken met management Ten Hag
15
   
23:03
23:03
Voormalig keeper van PSV Georg Koch (52) heeft tragisch nieuws: 'Ik ga dood'
6
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (80)

 
Impact-SB
 
45
12 september 2020 om 08:07
Aub. Niet doen. Wat heeft dat nou voor nut?
 
paneermeel
 
96
12 september 2020 om 08:14
Nou, net als de Duitsers voorheen deden; een paar oude ervaren spelers in het team houden voor de continuïteit. Ervaren spelers kunnen de jongere dat beetje extra leren, mentaal en de intensiteit. Daarom ben ik ook geen voorstander van de regel dat als je geen basis speelt bij de club, dat je dan niet wordt geselecteerd. Kennis zou altijd welkom moeten zijn, als het geen rotte appel is. En dat is Robben niet in mijn ogen.
 
 
222
12 september 2020 om 08:35
Misschien dan ipv Babel? Die is ook oud.
 
Mozias
 
20
12 september 2020 om 08:48
Even afwachten natuurlijk, maar vind je het ondenkbaar dat Robben dit seizoen de beste Nederlandse aanvaller op de Europese velden wordt? Ik niet. Als hij er bij Groningen 20 inpeert kan hij prima mee toch?
 
4fRedondo
 
10
12 september 2020 om 10:17
Ik hoop dat Robben nog minimaal 39 interlands meespeelt. Normaliter zeg je ook nee. Jaar gestopt, alweer 36. Maar in Oranje horen de beste voetballers geselecteerd te worden en aan de bondscoach om daar een elftal van te maken in een werkende formatie.
 
onelovechris
 
3
12 september 2020 om 14:37
Met alle respect. De interim bondscoach gaat daar helemaal niet over denk ik. Wel denk ik dat als hij nog fit genoeg is altijd toegevoegde waarde kan hebben. Maar dan moet je hem er niet speciaal vh ek erbij halen. Maar al eerder.
 
rinus1993
 
32
12 september 2020 om 08:08
Zou ik dan niet doen bij die Nations League wedstrijden maar alleen als extra troef bij de knockout fase van het EK (als we zo ver komen)
 
paneermeel
 
52
12 september 2020 om 08:17
Precies, en Robben die haalt dan ook zijn 100 caps. Daarom zie ik hem nog wel terugkeren.
 
madoraison
 
32
12 september 2020 om 08:08
Ff normaal doen!!! De wanhoop slaat echt toe ??
 
Denn01
 
102
12 september 2020 om 10:17
Heeft niets met wanhoop te maken maar met gezond verstand. Ik zie liever bij een kwartfinale met 1-1 stand een Robben erin komen de 60e minuut dan Babel. Maar blijkbaar denk jij daar anders over.
 
EhvMrc
 
12
12 september 2020 om 11:12
Komop man is dit serieus? Heeft iemand van jullie hem uberhaupt zien spelen bij Groningen? Serieus uit armoede zoeken ze hem continu op het veld op, gewoon uit respect maar anders zou je het niet doen. Deze man is aan het einde van zijn latijn. Meenemen naar ek doe normaal man, jullie hebben maar echt weinig naar zijn voorbereiding gekeken anders kun je niet zown mening hebben
 
Ingmar van der
 
10
12 september 2020 om 11:29
Ja. Waarom niet? Er staat nergens dat hij sws meegaat maar dat het een optie zou kunnen zijn. Eerst maar even helemaal fit worden en op niveau komen en daarna zien we wel. Mocht hij er 20 inschieten en fit blijven, voegt hij toch meer toe dan een Babel? En voor de huidige selectie is het gewoon een extra grootheid/icoon erbij. Geloof niet dat iemand daar tegen kan zijn.
 
EhvMrc
 
2
12 september 2020 om 14:42
Een optie voor wat? Bank verwarmen? Met alle respect daar moet hij zich niet aan wagen. Als je kijkt hoe Italie bij vlagen nederland weggespeeld heeft dan moet je niet denken dat je in 2021 een groot toernooi kan spelen op je inmiddels dan 37ste. Ik heb veel respect voor arjen, als mens, als sporter, wat hij voor nlse voetbal betekend heeft, maar een ek of zoiets moet je niet willen volgend jaar. Lekker bij Groningen conditie op peil houden en die jonge jongens een shop onder hun kont geven en goede voorbeeld blijven. Zo sluit hij zn carriere beter af.
 
Stijlvol
 
6
12 september 2020 om 12:16
Terechte wanhoop natuurlijk. De spoeling aan aanvallers van fatsoenlijk niveau is veel te dun. Alleen Memphis is min of meer van topniveau. Tsja, waarom Arjen niet, mits hij fit blijft.
 
carlo35
 
9
12 september 2020 om 12:32
Ik heb meer hoop op Bergwijn, Malen, de jonge gasten van AZ dan op Depay eerlijk gezegd. Depay min of meer van topniveau noemen is een gotspe in mijn ogen.
 
MessiBazoer
 
72
12 september 2020 om 08:08
5-3-2. Cillessen - Hateboer - De Ligt - Van Dijk - De Vrij - Blind - Frenkie - Wijnaldum - Van de Beek - Robben - Depay. Titel favoriet ??. Wie had kort geleden gedacht dat onze beste aanvaller uit de Eredivisie zou komen, en dan ook nog bij Groningen ??.
 
Buakaw
 
107
12 september 2020 om 08:15
België, Frankrijk, Italië en Duitsland bibberen nu al.
 
MessiBazoer
 
6
12 september 2020 om 08:19
Spanje niet?
 
Kaal of kammen
 
16
12 september 2020 om 08:22
Spanje niet, die pakt de titel in de finale tegen ons.
 
JuventusPuglia
 
3
12 september 2020 om 13:43
Ik ben geen Belg, Maar wat je schrijft is onzin. België wint juist al hun wedstrijden met veel overtuiging
 
genieterr
 
42
12 september 2020 om 08:20
De beste man is 36. Beter loopt hij niet te hard van stapel. Sluit af zoals van Persie. Met mooie wedstrijden maar ook rust wanneer nodig. Een interland loopbaan is teveel van het goede.
 
MessiBazoer
 
8
12 september 2020 om 08:23
Helemaal met je eens hoor. Zeg het met een kwinkslag. Zeker gezien zijn reputatie is het eigenlijk niet te doen en heel onverstandig.
 
ZmnakoAmen
 
22
12 september 2020 om 08:32
Jullie vergelijken Robben met Van persie maar Van persie kon amper nog lopen , ik heb de wedstrijden van Robben gezien en die is nog verdomme best snel .
 
AadHandgranaat
 
15
12 september 2020 om 08:51
Van Persie was nog prima snel en wendbaar, alleen was het oppassen voor blessures. Ging uiteindelijk prima trouwens, amper geblesseerd geweest. Robben was tijdens zijn topdagen al erg blessuregevoelig, dus bij hem zal het niet anders zijn.
 
falcao1984
 
6
12 september 2020 om 10:37
Robben is in de loop der jaren juist minder blessuregevoelig geworden. Dat kan aan de fysiologische ontwikkeling van het lichaam liggen, stress en spanning en aan de uitstekende medische staf van Bayern.
 
LLLL
 
10
12 september 2020 om 11:49
Robben is ook wel 2 klasses beter als van Persie
 
genieterr
 
0
12 september 2020 om 15:29
Behalve overdreven reactie is het ook Appels met peren vergelijken. Ik vond van Persie namelijk veel all rounder, in zijn topjaren kon je hem overal neerzetten en maakte hij het verschil.
 
 
1
12 september 2020 om 15:43
Ik vind Robben wel meer een speler die het verschil kan maken dam Van Persie in de zin dat hij geen medespeler nodig heeft om iets te forceren. Hij is daarmee wat meer geschikt voor een 1 man team situatie, maar goed, als je 2 man op em zet is dat ook klaar. Al mis je dan wel ergens anders iemand.
 
C.c.s.
 
37
12 september 2020 om 09:05
Dumfries voor Hateboer, Aké voor Blind. Stop de tijd. Ik zet één joker in.
 
FCG95
 
3
12 september 2020 om 11:37
Hij heeft het over een 5 mans verdediging, dan Hateboer. Bij 4 mans zal ik eerder voor Dumfries gaan.
 
carlo35
 
4
12 september 2020 om 12:36
Ake prefereren boven Blind? Jij hebt wat meer jokers nodig. Ake is zo ver nog lang niet, zien we iedere keer als hij speelt. Matig verdedigen en plichtmatige breedtepassjes.
 
PoetryInMotion
 
0
12 september 2020 om 13:41
@carlo35, Blind is ook geen goede wingback. Ik vind het beiden centrale verdedigers, in jouw opstelling zou ik links Willems zetten als hij terugkomt van z'n blessure en zo goed speelt als dat hij bij Newcastle deed. En anders Van Aanholt al ben ik daar ook geen die hard fan van.
 
cuco10
 
11
12 september 2020 om 10:16
Van de beek? Hateboer? Blind? Depay? Cillissen? Nee dat gaat hem niet worden
 
PeerBerwers
 
11
12 september 2020 om 10:20
Roep Henk Veerman dan ook maar meteen op, dan zijn we echt niet meer te stoppen.
 
Ronna
 
1
12 september 2020 om 12:48
Haal Hateboer en blind uit je lijst en ik snap waar je naar toe wilt
 
ajaxrkc33
 
9
12 september 2020 om 08:10
Idd mee nemen naar het EK meer niet. Denk ook dat Robben daarom ook weer is gaan voetballen.
 
joventut
 
29
12 september 2020 om 08:14
Allereerst gaat Lodeweges daar niet over, want voor het EK is hij al vervangen.Ten tweede betwijfel ik of Robben het nog wil, die heeft destijds bewust afscheid genomen van het spelen op niveau. En tenslotte is het niveau waar Robben wekelijks acteert van een veel minder niveau dan de overige spelers.
 
FCVoetbal23
 
16
12 september 2020 om 08:15
Sorry maar dit moet je toch helemaal niet meer willen? Is ook een heel slecht signaal naar andere spelers toe.
 
Yoda
 
10
12 september 2020 om 08:40
Of juist een goed signaal, als jij bv wout weghorst bent maar eventueel buiten de selectie kunt vallen omdat er ergens een 36 jarige rondloopt die beter is.
 
PoetryInMotion
 
2
12 september 2020 om 13:43
Ik snap wat je bedoelt, maar Wout Weghorst is een slecht voorbeeld. Die heeft geen extra motivatie nodig, hij is al tot het bot gedreven en probeert altijd het maximale uit zich te halen.
 
Yoda
 
0
13 september 2020 om 20:39
Haha. Goed punt. Woutje is niet een jongen die je extra moet motiveren ????
 
DeVisser
 
28
12 september 2020 om 08:20
Zou wel leuk zijn voor Groningen als PSG opeens nog 35 miljoen neerlegt voor Robben
 
-Riciotto-
 
3
12 september 2020 om 09:01
Mocht die minimale kans bestaan dan zou Robben nog niet gaan.Die sluit lekker af bij zijn oude clubje
 
bobson1982
 
18
12 september 2020 om 08:24
Nou dan wil ik ook Huntelaartje erbij!
 
marton3103
 
0
12 september 2020 om 08:33
Pff ik snap dat de vraag aan hem gesteld wordt, maar dat hij er ook nog zo uitgebreid op in gaat als in dit artikel beschreven word, gaat me wat ver. Laat die kerel lekker bezig zijn met Groningen, als hij een halfjaar goed en constant presteert kan het altijd nog, maar volgend jaar is die alweer 37..
 
Wouterke
 
6
12 september 2020 om 08:48
Laat hem aub eerst eens bij Groningen uitblinken. Hij is al op leeftijd en heeft een jaar niet gevoetbald.
 
PSVGillingham
 
7
12 september 2020 om 08:57
Hmm.. je bent nooit te oud om iets toe te voegen? Gedurfde stelling. Ik denk niet dat een 60/70-jarige nog iets kan toevoegen aan het NL elftal ??.
 
wandering
 
11
12 september 2020 om 10:17
De trainer, fysiotherapeut etc. voegen ook iets toe??
 
GJ7300
 
0
12 september 2020 om 09:06
Nou heb ik enorme waardering voor mentaliteit Robben maar niet zo’n liefhebber van zijn voetballende stijl met alle respect. Daarnaast z’n blessures die maken hem tamelijk kansloos. En het is wel eens een keer goed hè Enfin, Lodeweges heeft niet zoveel meer te zeggen
 
janter
 
7
12 september 2020 om 09:25
Dat is wat ik wil horen. Gooi maar lekker Robben er in. Ook al is ie op leeftijd, die kerel is hoe dan ook zo enorm goed.
 
jomar3
 
0
12 september 2020 om 09:26
Eerst maar eens afwachten wat hij voor onze FC kan gaan betekenen. Hij heeft nog heel erg weinig gespeeld en is nog lang niet klaar om een volledige wedstrijd te spelen, laat staan op hoge intensiteit. Ik verwacht ook niet dat Robben het fysiek nog kan gaan doen, als je nu naar hem kijkt zie je dat hij qua explosiviteit veel heeft ingeleverd en de vraag is of hij dat op 36 jarige leeftijd terug gaat krijgen.
 
falcao1984
 
6
12 september 2020 om 10:34
Hij hoeft niet pijlsnel te zijn. Zijn voetenwerk, korte dribbels, steekpassjes en korte verdekte schoten maken hem nog steeds staatsgevaarlijk.
 
BertBert
 
2
12 september 2020 om 09:34
Nou kun je zien dat hij bondscoach is alleen al dat je er denkt maar gelukkig is hij dan bondscoach meer want dat word echt niks
 
Dekantekening
 
4
12 september 2020 om 09:50
Pff ik vind heel dat gehype rond Robben wel wat overdreven. Eerst meer eens zien. Het is gewoon de nummer 10 van een provincie clubje. Leuk natuurlijk dat hij met zijn verleden daar nog wil voetballen, maar hij is niet voor niets weg bij Byern. Dus Oranje? Eerst zien dan geloven.
 
falcao1984
 
7
12 september 2020 om 10:32
Duitsland haalde veteraan Oliver Neuville bij de selectie terwijl hij in de 2. Bundesliga speelde. Het gaat erom of een speler de wetten van een eindtoernooi kennen. En die kent Robben als geen ander.
 
Vizinhoquefaz?
 
1
12 september 2020 om 09:55
Waarom zeggen sommigen hier nu al 'niet doen'? Als hij aan het eind van het seizoen fit is, een goed seizoen heeft gedraaid en we hebben geen goeie rechtsbuiten,... waarom niet?
 
Rukbunker
 
1
12 september 2020 om 10:16
Doen. Mits fit alsnog onze beste aanvaller.
 
falcao1984
 
9
12 september 2020 om 10:31
Leeftijd is zo betrekkelijk. Zie wat Totti bij Roma deed, Maldini, Giggs. Klose werd wereldkampioen op 38-jarige leeftijd. Roger Milla scoorde nog op een WK als 42-jarige. Ik hoop echt dat Robben op het EK 2021 en het WK 2022 nog een rol kan spelen. Waarom niet? Met zijn talent kan hij nog altijd het verschil maken. Als momentenvoetballer of edeljoker indien fit zeer zeker!
 
koudpilsie
 
3
12 september 2020 om 10:38
Zou toch wel een heerlijke kers op een prachtige loopbaantaart zijn. 1 jaar vlammen bij zijn jeugdliefde en nog een eindronde meepakken. De 5-3-2 die Messi-bazoer aangeeft is wel schrikbarend sterk, daar kan zelfs ik hoge ogen mee gooien op een ek.
 
Dikkebeer
 
0
12 september 2020 om 10:52
Ik heb mijn laatste interland ook nog niet gespeeld. Mijn eerste ook nog niet, maar dat terzijde. Los daarvan zie ik er ook wel voordeel in (mits fit natuurlijk). Psychologisch is het een enorm voordeel als je nog even een speler van dit kaliber kunt brengen in de eindfase van een toernooi.
 
rt1990
 
4
12 september 2020 om 11:00
Zou een zeer welkome versterking zijn. Van Bronckhorst was destijds in 2010 ook aan het afbouwen bij Feyenoord. Feyenoord was destijds ook maar een middenmoter en toch was gio van grote waarde.
 
FCB_Catalunya
 
0
12 september 2020 om 11:08
Ik zie liever een Robben in Oranje dan een Babel, maar de vraag is of je dit moet willen. We weten nog helemaal niets van het niveau van Robben of hoe lang hij het vol gaat houden. Ik hoop lang en ik hoop dat hij er een hoop inschiet, maar je kan bij Oranje echt niet meer op hem bouwen. Hij heeft als een grootheid afscheid genomen bij Oranje en ik denk dat we dat moeten koesteren.
 
Gest00rd
 
1
12 september 2020 om 11:22
Robben heeft zijn afscheidswedstrijd etc al gehad, doe dit nou gewoon niet.
 
Rabarber
 
4
12 september 2020 om 11:32
Misschien kunnen Wesley Sneijder, Hans van Breukelen en Johan Neeskens ook hun rentree maken in het Nederlands elftal.
 
rt1990
 
5
12 september 2020 om 11:43
Wat een sarcasme , Robben is op 60% van zijn oude niveau veel beter dan bijvoorbeeld een babel.
 
SuperMario
 
0
12 september 2020 om 11:38
Het enige negatieve wat ik kan voorstellen is dat Depay, met zijn zwakke mentale staat, niet goed om kan gaan dat er een betere speler in de aanvalt rondloopt. Terwijl Robben een mooie invaller is voor de laatste 30 minuten kan zijn wanneer de tegenstander al vermoeid is. En de tekortkoming van het huidige Oranje blijft de aanval. Eindelijk hebben wij na Stam weer goede verdedigers, en nu zelfs in overvloed, is de aanval na jaren niet meer van wereldklasse. Ik zie daar ook niet veel verandering in komen met de Nederlandse aanvallers die nu rondlopen op de velden.
 
MOBT
 
0
12 september 2020 om 11:45
Ik snap die gedachte wel. Laten we dit jaar erbij halen en er van uit gaan dat het EK wel door zou gaan. Op het laatste moment Bergwijn geblesseerd, Malen geblesseerd en Depay twijfel. Dan zou een Robben helemaal niet misstaan om hem erbij te hebben.
 
Airbags
 
1
12 september 2020 om 11:56
Waarom ook niet? Uiteindelijk moet je als bondscoach gewoon zorgen voor de sterkste elf op het veld, naar gelang de tegenstander en de beschikbare spelers. Als een fitte, maar 36-jarige Arjen Robben tegen tegenstander X of Y de verdedigers helemaal scheel kan dribbelen moet je dat vooral doen. Ook als een Klaas-Jan Huntelaar nog zin heeft om 15 à 20 minuutjes in te vallen en verdedigers af te jagen. Gewoon doen als dat de beste beschikbare spelers zijn.en sterker nog: Als Robben ervoor openstaat zou ik heb in plaats van Strootman selecteren. Strootman is nou echt zo'n speler die bij de selectie zit als opvulling en door elke redelijke bondscoach toch geen speelminuten krijgt. Geef die plek in de selectie dan maar aan een Robben die als joker ingezet kan worden
 
KapiteinClaus
 
1
12 september 2020 om 12:26
Laten we wel even normaal blijven doen. De spoeling voorin is dun, maar om nou een 36-jarige van stal te halen...robben is een grote speler, maar hij moet toch een keer echt afscheid nemen.
 
GrillMaster
 
0
12 september 2020 om 12:29
Je zou zeggen die 4 wedstrijden als wisselspeler, haalt ie toch nog de 100. Dat heeft Robben wel verdiend.
 
mariachi9
 
0
12 september 2020 om 12:52
Laten we het hopen.. Robben op 70 % is nog beter als de hele voorhoede bij elkaar op 100 %! Als ik die Depay weer zie spelen gister pfff.. hele overschatte speler.. en die moet het dan doen voor Oranje voorin ?? Komt bij verre na niet in de buurt van Robben..
 
Roel1908
 
2
12 september 2020 om 13:50
36jarige Robben is zelfs geblesseerd nog 10 klassen beter dan Babel
 
FikretÇelik
 
1
12 september 2020 om 13:55
Liever Robben rechtsbuiten dan Wijnaldum.
 
Rockett
 
0
12 september 2020 om 14:33
Gezien de afscheidswedstrijd van Robben bij het NLs elftal gaat daar ook wel de charme vanaf, des al niet te min zou Robben wel een boost zijn voor het NLs elftal. Maar het is ook tijd om een nieuwe generatie de kans te geven.
 
Raoul-Rizwan
 
0
12 september 2020 om 14:37
beter niet doen denk ik. Robben is een grote man in de geschiedenis van oranje, strx mislukt het faliekant.je herinnerd zon speler toch om de diepte/hoogtepunten. Laten we terugdenken aan een Robben die in 2010 ons bijna wereldkampioen maakte en in 2014 verschrikkelijk mooi revanche heeft genomen.
 
Robin Kiprich
 
0
12 september 2020 om 15:22
Ik hoop dat deze teksten van onze interim-bondscoach gewoon bedoeld zijn uit respect voor Robben, maar niet serieus. Na het afscheid van V. Persie, Robben, Sneijder en V.d. Vaart werd juist door onder andere de huidige internationals gezegd dat het ook in een aantal opzichten wel goed was voor de groep dat deze nogal bepalende spelers er niet meer waren. Daarnaast zie ik Robben (mocht hij überhaupt fit genoeg worden) niet snel genoegen nemen met een bijrol bij oranje.
 
riqui8
 
0
12 september 2020 om 15:26
Lekker man. Laten we Van der Sar op doel zetten. Dickie Advocaat centraal op het middenveld. En misschien kan Pelé even de Nederlandse nationaliteit aannemen? We kunnen nog wel een spits gebruiken.
 
theo uphus
 
0
12 september 2020 om 15:28
Wat een onzinnig idee om nu nog Robben te iviteren voor Oranje. Die is straks fit genoeg voor een aantal wedstrijden of wedsrijddelen, maar die moet niet nu nog Oranje in gepraat worden. We hebben grote behoefte aan nieuw talent voorin, niet aan veteranen.
 
falcao1984
 
0
12 september 2020 om 16:23
Uiteindelijk telt alleen het resultaat. Op het moment dat de bondscoach denkt dat de kans hierop groter wordt met Robben moet hij hem gewoon oproepen, wanneer Robben hier voor openstaat natuurlijk. Het Nederlands elftal is toch geen opleidingsteam?