BILD: Vermoeide Nagelsmann bedankt voor klus; weg voor Arne Slot lijkt open
Woensdag, 29 maart 2023 om 20:39

Julian Nagelsmann heeft nog geen zin om bij Tottenham Hotspur in te springen. Dat schrijft BILD. De bij Bayern München ontslagen trainer zou tijd nodig hebben om op de afgelopen 21 maanden te reflecteren en daarom tot de zomer willen wachten om aan een nieuwe klus te beginnen. Spaanse media linken hem ondertussen volop aan Real Madrid, waar er vraagtekens achter de toekomst van Carlo Ancelotti staan. Bij Tottenham staat volgens The Times Arne Slot nog altijd op een schaduwlijst.

Nadat na Nagelsmann ook Antonio Conte ontslagen werd bij Tottenham Hotspur, kwam er een waar 'toptrainerscarroussel' op gang. Thomas Tuchel was al ingesprongen bij Bayern en Nagelsmann zou Conte volgens The Times moeten opvolgen bij Tottenham. Bij Real Madrid stond de positie van Ancelotti echter al ter discussie en de Braziliaanse bond maakte ook nog eens kenbaar de Italiaan maar wat graag aan te willen stellen als bondscoach. Daarop begon de Spaanse media de naam van Nagelsmann te linken aan Real.

Volgens BILD lijkt de Duitser in ieder geval niet naar Noord-Londen te vertrekken, hetzij op de korte termijn. Nagelsmann heeft tijd nodig om het eerste ontslag in zijn carrière te verwerken en wil tot de zomer wachten om weer ergens aan de slag te gaan. Onder meer Mundo Deportivo plaatst het in het licht van de situatie in Madrid en speculeert dat Real voor de tweede maal een gooi wil doen naar Nagelsmann. De 35-jarige oefenmeester wimpelde de Madrileense interesse vijf jaar geleden al af nadat hij was doorgebroken bij TSG Hoffenheim.

Ancelotti verklaarde maandag bovendien de liefde aan Real. "Ik wil hier blijven. Ik ben gelukkig. Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik het liefst mijn hele leven bij Real Madrid blijf", liet de ervaren oefenmeester optekenen door Marca. Ancelotti beleefde afgelopen seizoen grote successen met Real en kon eind mei een landstitel, een Supercopa- en Champions League-eindzege bijschrijven. Dit seizoen gaat het iets minder voor de wind. Met nog twaalf competitieduels te gaan lijkt de achterstand op koploper Barcelona (twaalf punten) bijna niet meer in te halen, al is Real nog wel in de race voor de Copa del Rey en de Champions League.

Meer nieuws
   
08:34
08:34
Spaans talent op proef bij Feyenoord; ook Ajax en Barcelona tonen interesse
0
   
08:00
08:00
Van der Vaart kan grap over Cillessen niet laten na curieus penaltymoment
24
   
07:36
07:36
Perez: 'Vorig jaar wilde Man United hem hebben, nu gaat niemand hem halen'
9
   
06:41
06:41
Komst Potter wordt moeilijk; Ajax neigt door te schakelen naar volgende trainer
32
   
06:30
06:30
Professionele liplezer onthult wat Mohamed Salah tijdens clash tegen Klopp zei
13
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (90)

 
Samcro
 
15
29 maart 2023 om 10:35
Lijkt me dat Spurs hem gewoon geen goed perspectief kan bieden. Die hebben gegokt op succes op de korte termijn met oa Conte en Perisic en zullen voor een succesvolle rebuild misschien nog wel Kane moeten verkopen deze zomer, naast wat andere spelers die op leeftijd zijn of simpelweg niet goed genoeg zijn. Als ze dan ook nog naast CL grijpen zie ik het somber in voor ze de komende jaren.
 
Samcro
 
27
29 maart 2023 om 10:53
Normaal gesproken zou je dat zeggen en met Liverpool en Chelsea dit seizoen kan je aantonen dat er wel eens een minder jaar tussen kan zitten. Echter denk ik dat het bij Spurs structureel is en wat erger wordt omdat ze wrschl Kane gaan verliezen en Son ook wel klaar lijkt. Dat waren begin dit seizoen -en vorige- de spelers waar het om draaide. Wat er afgelopen zomer bij gekomen is blijkt ook niet te brengen wat ervan gehoopt werd. Als zelfs een prijzenpakker als Conte (en daarvoor Mou) dit niet kan laten draaien is er weinig hoop.
 
TILBURG013
 
23
29 maart 2023 om 11:38
Dit jaar is de strijd om de top 4 juist enorm zwak tov andere jaren. Chelsea doet niet mee, Liverpool is enorm zwak, Newcastle is inconsistent en Spurs hoef ik niet uit te leggen. De top 4 gaat tussen de 3 laatst genoemde teams. Dat Spurs met zo matige prestaties nog 4de staat en dat United met een doelsaldo van +6, comfortabel op plek 3 staat zegt best veel. City en met name Arsenal steken er bovenuit maar de strijd om de top 4 is toch wel matig dit jaar hoor
 
London Calling
 
3
29 maart 2023 om 14:07
Het is misschien deels ook optisch omdat we vooraf Chelsea en Liverpool in of in iedergeval in de buurt van de top 4 verwachten. Als Newcastle de 2 wedstrijden die ze minder gespeeld hebben dan Arsenal wint hebben ze meer punten dan de nummer 4 vorig jaar na 28 wedstrijden.
 
BR-7
 
12
29 maart 2023 om 10:50
Precies. Conte heeft zoals gebruikelijk weer een bende achtergelaten, met allemaal spelers voor zijn eigen vreselijke formatie. Ik snap wel dat Nagelsmann daar helemaal geen trek in heeft, dan ben je jaren aan het bouwen om het om te keren. Kijk maar naar Chelsea, waar ze spelers als Zappacosta etcetera aan de straatstenen niet kwijt kregen. Nagelsmann begrijp ik wel. Mocht Real Madrid aankloppen aankomende zomer omdat Ancelotti bedankt wordt voor bewezen diensten, dan zie ik Nagelsmann daar wel in springen. Een aantal gerichte aankopen erbij en hij kan met Real Madrid gaan heersen de komende jaren.
 
YoeriCFC
 
32
29 maart 2023 om 11:12
Hoe kom je er nu bij dat ‘conte overal een puinhoop achterlaat’â? Nadat Conte vertrok bij Juventus werden ze jarenlang kampioen door op zijn fundamenten door te bouwen, Chelsea functioneert 5 jaar na zijn vertrek eigenlijk alleen nog als het met 3 verdedigers speelt en speelt zoals hij het ons jaren geleden geleerd heeft. Bij Inter staat zijn fundering nog, maar zijn de beste spelers verkocht waardoor ze geen titelkandidaat meer zijn! Juist Conte is een fantastische grondlegger, maar dan moet de desbetreffende clubs wel doorpakken op zijn werk na zijn vertrek! Als er nu geen goede basis ligt om op door te bouwen dan is er maar 1 iemand waar je naar kunt wijzen en dat is Levy!
 
BR-7
 
12
29 maart 2023 om 11:27
Ach kom nou. Je mag natuurlijk je eigen mening hebben, en zijn werk goed vinden, dat vooropgesteld. Ik bekijk het juist exact andersom. Overal waar hij is geweest haalt hij spelers die renderen in zijn speelstijl. Een speelstijl die ik zelf niet de beste, mooiste of meest aantrekkelijke vind. Prima dat hij een fundament kan neerleggen om op voort te borduren, maar dit kan dan enkel nog maar met managers die ook 3-5-2 willen spelen, of een verkapte 3-4-3 met alleen maar lopers. Je kan me toch niet doodleuk gaan vertellen dat Chelsea nooit meer een 4-3-3 wilt gaan spelen? Dat je nu, omdat Conte het “fundament” heeft gelegd voor een 3-5-2, altijd maar zo moet blijven spelen en daarop moet gaan inkopen? Dan moet je dus altijd managers blijven aanstellen die daar hun voorkeur hebben liggen. Nu bij Spurs idem. Wie zit er in de selectie, buiten Kane, Son en Kulusevski, die potentie hebben om top 4 te spelen en Champions League? Daar heeft Conte echt helemaal niets aan veranderd, want hij bleef ook gewoon spelen met mannen als Davies, Dier en Hojberg en haalde nota bene een uitgebluste Perisic die niks te zoeken heeft op dat niveau.
 
Samcro
 
26
29 maart 2023 om 11:34
Yoeri, ik vind jouw passie best mooi hoor maar als we al jouw betogen moeten geloven heeft de hele wereld iets te danken aan ex-coaches van Chelsea.
 
YoeriCFC
 
5
29 maart 2023 om 11:46
Ik denk dat ze het willen en het geprobeerd hebben onder Sarri en Lampard, maar dat de “default” van de selectie ondertussen wel een 3-4-3 of 5-2-3 geworden was. Dat is wt ik bedoel, als jij vanwege een bepaalde visie kiest voor Conte dan moet je wel doorpakken op zijn werk en niet een coach als Sarri aanstellen. Bij Juventus is men wel volgens de Conte-filosofie doorgegaan en is men 9x op rij kampioen geworden. Het succes van de periode na Conte wordt bepaald door het bestuur van de club waar hij vertrekt, niet andersom. Dat jij de speelwijze niet kan waarderen betekent natuurlijk niet dat hij een puinzooi achterlaat. Overigens is het wel interessant om je af te vragen waarom bepaalde spelers gekomen zijn en gebruikt worden/werden. Waarom zat Chelsea met Zappacosta, Drinkwater en Bakayoko opgescheept? Dat heeft vooral te maken met de incompetente TD die wij toen hadden. Een selectie die compleet uit balans was, die duur was en te weinig homegrown spelers had. Ook bij Tottenham is wel duidelijk dat er veel te weinig kwaliteit op het veld staat en aangetrokken is. Dier speelt er nog steeds! Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk! Conte doet de transfers niet he, daar hebben ze een mannetje voor..
 
YoeriCFC
 
10
29 maart 2023 om 11:49
@Samcro, als je in de afgelopen 20 jaar Mourinho, Ancelotti, Sarri, Conte en Tuchel voor de groep hebt gehad dan is het denk ik niet meer dan logisch dat je de voetafdrukken van deze managers door heel Europa kunt volgen nee! Dat ze bij Chelsea voor de groep hebben gestaan betekent dat ik beter van hun werk op de hoogte ben en me er in verdiept heb, niets meer hoor.
 
BR-7
 
1
29 maart 2023 om 11:59
Nogmaals, het is net hoe je het bekijkt. Juventus is er inderdaad wel mee doorgegaan, maar dat de Serie A de afgelopen 15 jaar zijn dieptepunt heeft gekend dat benoem je er natuurlijk niet bij. Die 9x op rij kampioen is niet op het conto van Conte te schrijven. Dat ze uiteindelijk ten onder zijn gegaan, is een kwestie van verkeerd doorselecteren of helemaal niet doorselecteren. De keuzes voor managers is doorslaggevend uiteindelijk, maar het is toch ook een gegeven dat de meeste managers liever met een 4 mans defensie spelen? Daarnaast over een Drinkwater, Zappacosta en Bakayoko: die worden toch gehaald op voordragen van een manager? Die gaat toch met het bestuur om tafel over welk type speler ze willen halen en welke goed in zijn plannen past? Conte kan toch ook aangeven dat hij een Richarlison niet gaat gebruiken, en liever iemand anders wilt voor de plek van Dier of Davies? Of ben ik nu gek.
 
YoeriCFC
 
4
29 maart 2023 om 12:16
In een ideale wereld, waar de club lekker functioneert, is dat zo ja. In het Chelsea van die tijd was dat niet zo. Emenalo functioneeder niet en haalde niet de spelere die uit de scoutingsrapporten naar voren kwamen. Net zo min als dat nu het geval was bij Tottenham. Danjuma is daar een goed voorbeeld van, daar heeft Conte niet om gevraagd en dat is terug te zien in de speeltijd.
 
Samcro
 
9
29 maart 2023 om 12:24
Kom op Yoeri, spelers komen op voorspraak en in overleg met de coach, dat weet iedereen. Hij zal niet de transfer onderhandelen nee, maar doe niet alsof hij spelers zomaar toebedeeld krijgt en het dan mag laten werken. Conte heeft bij Spurs gewoon gefaald en maskeert dit door het volledig bij de spelers te leggen, zo is hij ook altijd al geweest want het ligt nooit aan hem. En natuurlijk is er genoeg mis bij de club, maar Conte deelt gewoon mee in de malaise. In jouw ogen kunnen ex-coaches van Chelsea die succes gehad hebben nooit iets fout doen heb ik het idee. Het ligt altijd aan iets anders.
 
YoeriCFC
 
1
29 maart 2023 om 13:14
@Samcro, zoals gezegd: in een ideale wereld heb je gelijk. Maar laat ik over Conte praten bij Chelsea, dan weet ik in ieder geval zeker dat wat ik zeg klopt. Conte vroeg om Lukaku nadat Costa voor de zoveelste keer een transferverzoek had in gediend. Lukaku werd aan gewerkt, maar Lukaku werd niet over de streep getrokken. In plaats van een soortgelijke speler te zoeken schakelen ze door naar Morata. Een totaal andere speler dan waar Conte om vroeg. Conte vroeg niet om Morata, maar om Lukaku. De ene spits is de andere niet. Conte vroeg om een kwalitatieve upgrade tov Victor Moses voor op de rechterflank, Zappacosta werd gehaald. Conte vroeg om een leider achterin zoals Van Dijk, Bonucci of Koulibaly. Hij kreeg een Rudiger, die in potentie die rol kon spelen maar dat zou nog drie jaar duren. Het probleem op dat moment was Emenalo, die niet geschikt was voor zijn werk. Ik herken veel van die tijd in hoe Tottenham nu werkt en de spelers die zij halen!
 
Samcro
 
2
29 maart 2023 om 13:30
Dat het toen bij Chelsea zo ging wil niet zeggen dat het bij Spurs ook zo gegaan is. In juni 2021 werden de gesprekken nog afgebroken omdat Spurs niet aan Conte's eisen wilde voldoen. Een paar maanden later stellen ze Conte alsnog aan en als we Conte een beetje kennen is hij niet iemand die zijn eisen laat zakken -helemaal niet voor Spurs- dus zal Spurs water bij de wijn gedaan hebben. Dan kan je mij niet wijs maken dat ze alsnog niet doen wat hij wil. Hij heeft spelers gekregen die in zijn systeem passen. Het kan natuurlijk best zijn dat zijn beoogde versterkingen niet wilden komen, maar daar kan niemand iets aan doen. Ik vind het allemaal veel te makkelijk om Conte vrij te pleiten en alle schuld bij Spurs te leggen, omdat het de gemakkelijkste weg is en iedereen daar toch wel in mee gaat.
 
YoeriCFC
 
3
29 maart 2023 om 14:26
Maar waar pleit ik Conte vrij? Waar zeg ik dat het allemaal aan Tottenham ligt? Hier bovenaan roept er eentje dat "conte altijd een zooitje achterlaat" en dat is onzin. Conte is zeker niet perfect, tijdens het seizoen 2017-'18 was ik hier degene die hem wekelijks een ontslag toewenste! Ik weet echt wel wat de makken van Antonio Conte zijn en ook bij Tottenham heeft hij zich weer van zijn slechtste kant laten zien. Het is toch echter pertinent niet waar dat hij zijn gewenste spelers gekregen heeft, of dat hij spelers heeft gekregen die nu Liverpool, Arsenal of Manchester United moeilijk kan maken? Ze zijn bij gebleven door ongeveer net zoveel uit te geven als de clubs om ze heen, maar dat is niet genoeg als je kampioen van Engeland wilt worden toch? Als Levy straks weer helemaal opnieuw moet beginnen ligt dat echter wel volledig aan hem! Hij kiest er namelijk voor om Conte aan te stellen, een coach met een hele uitgesproken speelstijl, en geeft hem niet wat hij nodig heeft om succesvol te zijn. Conte doet dan wat Conte doet en gaat tegen de club aanschoppen, personifieert op dat moment een donderwolk met hagelstenen en wordt ontslagen. Nu zit Tottenham met spelers die waarschijnlijk door de volgende coach niet gebruikt gaan worden, omdat ze voor de vorige coach gehaald zijn maar ze ook niet in zijn stijl pasten! Levy is degene die de grootste fouten begaat. Sinds de zomer van 2018 heeft hij onafgebroken lopen kloo*en. - Pochettino niet ondersteunen in zomer van 2018 - Te lang geen TD aanstellen, waardoor hij zelf mag spelen en mag kiezen welke manager gaat komen. - Pochettino ontslaan - Mourinho aanstellen, wetende dat hij hem niet gaat ondersteunen in de transfermarkt. - Mourinho niet ondersteunen in de transfermarkt. - Mourinho (mister Final) ontslaan in de aanloop naar een bekerfinale, waardoor zijn vervanger een modderfiguur slaat in de finale. - Conte aanstellen, wetende wat voor persoon je in huis haalt als je doet wat je tot dan toe 18 jaar aan het doen bent.
 
MoTheSpur
 
2
29 maart 2023 om 18:08
Samcro jij haat Conte gewoon want dezelfde problemen voor jaren suggereren een heel ander beeld. Bij Tottenham is er fundamenteel iets mis met Levy voorop. Dezelfde fouten en problemen voordat Conte kwam. Dingen beloven aan trainers maar niet doen. Heb meermaals uitgelegd hoe het zit maar het lijkt niet binnen te komen en je doet je zegje maar luistert nooit naar wat mensen zeggen. Wat Conte zei in het interview is 100% waar. 23 jaar en één league cup is Conte zijn fout? Hoe komt dat? Ook Conte zijn fout volgens jou zeker ??Heeft hij schuld met de spelwijze? Ja. Als je niet wint krijg je daar terecht kritiek op, ook van mij maar als blijkt dat je meerdere spelers haalt die een trainer niet wilt dan ben je niet zo snugger en kun je dit alles verwachten.Er gaat niks veranderen tot de voorzitter/eigenaren veranderen ik blijf erbij. En jij zult ongegeneerd blijven bashen richting de verkeerde personen terwijl het duidelijk is voor een grote groep van de Spurs fans wie het probleem zijn. ??
 
AjaxxxLove
 
0
29 maart 2023 om 11:26
Met realistische doelstellinge en vertrouwen in de lange termijn zou ik vertrouwen hebben in Slot als coach. Hij heeft bij Feyenoord inmiddels toch wel bewezen goed om te kunnen gaan met enorme veranderingen in de selectie. Of hij dat bij Spurs, waar de druk nog hoger ligt, ook zo ogenschijnlijk moeiteloos kan is natuurlijk altijd de vraag. Maar ik heb verdomd veel vertrouwen in hem als coach.
 
Samcro
 
1
29 maart 2023 om 11:37
Het is een lastige. Conte heeft vrij duidelijk aangegeven waar volgens hem de problemen in de selectie liggen en ik denk dat Conte meer gewicht heeft dan Slot om dit om te turnen...wat dus niet gelukt is. Aan de andere kant kan het wel werken voor Slot als hij volledige backing krijgt vanuit het bestuur, met dus ook permissie om spelers op straat te zetten die nu lekker in hun comfortzone zitten. Ik weet niet of Slot al zover is en ik denk dat het voor hem verstandiger is om met Feyenoord de titel te pakken en daarna CL ervaring op te doen. Het boeit niemand als ze dan in de poulefase al eruit liggen, dat zal aan zijn status weinig veranderen als hij wel gewoon in de ED blijft presteren. En houdt hij dat vol dan komen de mooie aanbiedingen vanzelf wel denk ik.
 
Tornado72
 
16
29 maart 2023 om 10:39
Slot gaat ook niet vertrekken bij Feyenoord voor het einde van het seizoen. Tottenham is een mooie club die sportief gezien dramatisch geleidt wordt. Ik heb ergens gelezen dat Slot zijn voorkeur uitgaat naar de Spaanse competitie. Eerst z`n klus bij Feyenoord maar afronden met een prijs of twee of drie...
 
11tegen11HJ
 
15
29 maart 2023 om 10:44
Ik heb het idee dat Slot bij een kampioenschap wel vertrekt. Heel leuk dat Champions league voetbal, maar de kans dat het daar minder goed gaat, is groter, dan dat we hoge ogen gaan gooien. Zeker als een speler als Kokcu en misschien nog wel een andere sterkhouder verkocht wordt. Dan is het afbreukrisico voor Slot behoorlijk groot, terwijl hij bij een kampioenschap echt wel een mooie stap kan maken. Al hoop ik natuurlijk dat hij blijft. Ik acht de kans gewoon niet zo groot. (Al helpt het wellicht dat Pusic, Trauner, Geertruida allemaal bijgetekend hebben)
 
eazy-e
 
6
29 maart 2023 om 11:12
11tegen11hj, als ik dat interview met Arnesen zo las dan denk ik dat de kans best groot is dat hij blijft. Arnesen zegt als Feyenoord CL haalt en de randvoorwaarden kloppen dan zal hij waarschijnlijk nog een seizoen blijven. Die randvoorwaarden zijn lijkt mij o.a. verlengingen met sleutel figuren en zoals je al aangeeft hebben verschillende daarvan bijgetekend. Als bijvoorbeeld een Kokcu dan ook nog een seizoen blijft en je kan wat gerichte kwaliteitsaankopen doen met al dat vergaarde geld dan kan je nog verder door bouwen. En uit dat bouwen haalt Slot zijn motivatie en energie, ik denk dat hij wat dat betreft ook zijn plafond wil zoeken. En dan heb je de gezinssituatie nog, ga je moeilijk doen voor een club zoals de Spurs waar als de wind verkeerd waait je met 2 maanden weer ontslagen bent?
 
11tegen11HJ
 
4
29 maart 2023 om 11:16
Ja, dat interview met Arnesen geeft me ook wat hoop. We zullen het zien. Ik hoop natuurlijk dat hij blijft, want weet zo 123 ook niet wie hem op zou moeten volgen.
 
eazy-e
 
0
29 maart 2023 om 11:35
Wanneer Slot vertrekt verwacht ik dat Sipke Hulshoff hem opvolgt. De vraag is dan natuurlijk of Sipke aankomende zomer al zover is om het stokje over te nemen.
 
FlamengoBrasil
 
2
29 maart 2023 om 10:49
Denk dat ze bij Feyenoord vooral denken aan de titel. Alles er omheen is leuk, maar zal toch vooral in het teken van de competitie staan. En terecht. Want dat levert per saldo gewoon het meeste op. Als ik Slot was zou ik gewoon een jaar of 4 bij Feyenoord blijven. Het lijkt er op dat ze steeds weer stappen kunnen maken. En met juiste aan en verkoop beleid kunnen ze nog steeds stappen maken. Als er een trainer is die dit kan in Nederland is het Slot wel. Goede en duidelijke trainer, die veel vraagt van de spelers, maar ook kan uitleggen waarom, en bewijst dat het werk. Daarna kan hij altijd nog naar het buitenland. Als trainer heeft hij nog tijd genoeg (mits hij nog even door wilt gaan uiteraard).
 
Emz01
 
2
29 maart 2023 om 11:26
Winst Europa League levert wel meer op hoor: en je staat volgend seizoen in de Champions League en je harkt nog wat miljoenen binnen met de EL dit seizoen. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk logisch dat Feyenoord vol voor de competitie gaat. Dat is het meest haalbare op dit moment, al kun je met wat geluk ook ver komen in de EL.
 
Mr_knowledge
 
0
29 maart 2023 om 11:21
Tja dat zou ik niet zo zeggen. Bij Leeds twijfelde hij ook wel (was ook wel beetje merken van zijn interview) maar als Tottenham komt dan zal hij zeker over nadenken. Persoonlijk denk ik als hij na dit jaar een jaar blijft en goed doet dan komt zeker een goed team voor hem vrij. Hij zal toch ook wel het gevoel hebben dat er volgend jaar meer uit te halen is voor Feyenoord. Hopelijk blijft Slot minimaal 1,5 halfjaar en ondertussen dat de staf wel aan een goede vervanger denken.
 
Nora1911
 
0
29 maart 2023 om 17:24
Maar het afbreuk risico is er ook voor Slot om nog een jaar te blijven. Ik wil niets afdoen aan de prestatie van Slot hoor, hij heeft echt top werk geleverd, dat valt niet te ontkennen. Maar er komt een maar Zal Ajax volgend jaar weer zo'n jaar draaien als dit? Of zullen ze dan, naar alle waarschijnlijkheid, niet meer punten verspelen tegen NEC, Emmen, Voldendam, plus af en toe wel eens een topwedstrijd winnen? En als Ajax dat dit jaar gewoon hadden gedaan, werd er nu waarschijnlijk ook anders gepraat en gedacht over Slot, want dan had Ajax waarschijnlijk 'gewoon' bovenaan gestaan. Mijn punt is, nu is iedereen lyrisch over Slot(terecht) en heeft Slot ook het momentum om een mooie stap te maken. Het kan maar zo zijn dat met name Ajax, maar ook PSV weer op niveau komen, dan kan Feyenoord volgend jaar zomaar 3e worden in de competitie. Nou, volgens mij zit Feyenoord ook in pot 4 van de CL, dat wordt ook pittig. Dus dan kan je volgend jaar al je credit, of een groot deel daarvan, weer weggooien. En waar ga je dan heen als Slot zijnde... Nergens, wat de meeste Feyenoord supporters niet zo erg zullen vinden, maar oké. Dit was meer vanuit Slot zijn perspectief dat er ook een risico zit aan nog een jaar te blijven.
 
Branquinho
 
1
30 maart 2023 om 10:29
Ik heb het idee dat Slot alleen in Nederland wordt gelinkt aan Spurs, in Engeland zullen ze vast niet aan hem denken. Dit gerucht werd door Voetbal Inside de wereld ingeroepen en Voetbalzone doet hier graag aan mee, zo is te lezen aan deze titel. Spurs zal wel hoger mikken dan Slot.
 
Tornado72
 
1
30 maart 2023 om 11:54
Hoger dan Slot je bedoeld trainers met meer ervaring neem ik aan? De trainers die er de afgelopen keren gezeten hebben hadden allemaal een prachtig palmares alleen schieten ze bij Tottenham gelijk in de vlekken als het een paar wedstijden niet goed gaat. Een trainer moet gelijk presteren en het liefst glijk de CL winnen kanpioen worden en eigenlijk ook de FA cup winnen. Tottenham wordt geleidt door een stel onnozele. Zou ook een reden zijn om niet naar Tottenham te gaan voor Slot.
 
Beebo
 
6
29 maart 2023 om 10:40
Ik denk dat Slot ook wil wachten tot de zomer. Hij is dichtbij prijzen winnen. En dat is iets wat hij denk ik wil doen voor hij vertrekt.
 
SuperFlurps
 
2
29 maart 2023 om 12:05
Het gaat sowieso pas over vanaf de zomer. Spurs heeft al bekend gemaakt een interim trainer het seizoen te laten afmaken. Bovendien kan een trainer met een contract niet eens zomaar naar een andere club buiten de transferperiode.
 
YoeriCFC
 
5
29 maart 2023 om 10:42
De gouden zoon van het trainersgilde, althans dat idee krijg je toch altijd als men het over hem heeft, kan het zich ook niet veroorloven om nu naar Tottenham te vertrekken. Nagelsmann zal in mijn optiek naar een club moeten vertrekken waar hij leert hoe je prijzen wint en hoe je met topspelers om moet gaan en dat doe je niet bij Tottenham. Engeland lijkt me daarom uitgesloten, tenzij Klopp het aankomende zomer voor gezien houdt bij Liverpool. Wellicht kan hij volgend seizoen aan de slag bij PSG of bij Real Madrid! In Italië zal ook het nodige vrij komen, maar ik zie hem niet snel in Italië aan het werk gaan.
 
SilverFront
 
1
29 maart 2023 om 11:24
En toch zal Tottenham het inmiddels ook moeten gaan proberen bij de nieuwe garde trainers. Want de oude, ervaren garde zal hopelijk toch wel gezien en geleerd hebben dat er bij Spurs niks te halen valt. Dat geldt misschien ook voor de nieuwe generatie trainers, maar die kunnen het nog altijd zien als een goede stap in hun carriere. Terwijl ik eigenlijk niet zou weten hoe je met Spurs de toekomst rooskleurig kunt zien.
 
YoeriCFC
 
4
29 maart 2023 om 11:31
Ze zullen een Potter, een Eddie Howe of een Patrick Vieira-achtige figuur moeten zoeken. Mourinho en Conte lieten vaak doorschemeren dat zij toch eigenlijk wel een beetje te groot voelde voor Tottenham (wat natuurlijk best wel terecht is), ik denk dat zij nu voor een trainer moeten gaan die ook oprecht blij is om naar Tottenham te kunnen vertrekken!
 
TILBURG013
 
1
29 maart 2023 om 11:41
De Zerbi, Thomas Frank zijn wel goede opties voor Spurs. Misschien niet de meest spectaculaire namen maar wel trainers die bewezen hem om iets te kunnen bouwen. Of die trainer van Sporting, ben even z’n naam kwijt.
 
SilverFront
 
1
29 maart 2023 om 12:05
Precies ja. Ten Hag bij United lijkt me ook een goed voorbeeld voor Spurs. Een redelijk jonge trainer uit het buitenland die bewezen heeft een team echt te kunnen smeden en om te zetten naar zijn eigen hand. Maar dan moeten ze zo'n trainer ook sowieso de tijd geven. Over het algemeen denk ik dat alleen Chelsea een trainer minder lang de tijd geeft van de top 6 clubs in Engeland dan Spurs.
 
Samcro
 
5
29 maart 2023 om 12:29
Waar komt toch dit idee vandaan dat Ten Hag een (redelijk) jonge trainer is? Ten Hag is een half jaar jonger dan Conte...
 
SilverFront
 
3
29 maart 2023 om 13:33
Jong als in ervaring bedoel ik uiteraard. Conte had er al dienstverbanden bij Atalanta, Siena, Juventus, Italië, Chelsea en Inter opzitten toen hij begon bij Spurs. Dat was natuurlijk alles behalve een onbekende naam. Ten Hag had slechts Utrecht en Ajax op zijn palmares staan als hoofdcoach.
 
YoeriCFC
 
1
29 maart 2023 om 21:54
Maar Ten Hag heeft vaker gewonnen in de KO fase van de Champions League dan Conte, het ligt er aan welke maatstaven je gebruikt natuurlijk.
 
Noud
 
24
29 maart 2023 om 10:47
Onvoorstelbaar en bloedirritant hoe Slot nu naar de uitgang bij Feyenoord gepraat wordt door de binnenlandse media.
 
Isco24
 
42
29 maart 2023 om 11:02
The Times, Bild, Marca. Je snapt wel dat VZ haar info uit bronnen als buitenlandse sportkranten haalt toch? Het is niet zo dat men denkt "oh wacht, er is een trainer ontslagen. Laten we Slot z'n naam ongefundeerd noemen"
 
FR010FRDAM
 
17
29 maart 2023 om 11:07
Slot werd door de binnenlandse media eerst naar Ajax gepraat en nu naar het buitenland. Los van voetbalzone
 
Soccerfan_1
 
15
29 maart 2023 om 11:09
Ja en? Alsof dat enige invloed heeft man.
 
Isco24
 
9
29 maart 2023 om 11:12
Slot zou ook benaderd zijn na het vertrek van Ten Hag, dus ik snap de berichtgevingen over Slot en Ajax dan ook wel. Slot is ook op gesprek in Leeds geweest, dus het is ook niet zo dat het gebakken lucht is. Die man staat er nou eenmaal goed op en wordt daarom in verband gebracht met buitenlandse clubs. Heeft niks met de media te maken. Wees trots zou ik zeggen.
 
Noud
 
11
29 maart 2023 om 11:24
In het artikel van BILD over Nagelsmann staat echt letterlijk helemaal niks over Slot. Toch maakt voetbalzone gebruik van dat artikel om te doen alsof de weigering van Nagelsmann ineens betekent dat de weg voor Slot helemaal open ligt. Dat is gewoon het naar de uitgang praten van Slot. Zoals dat eerder gebeurde bij Leeds.
 
Samcro
 
2
29 maart 2023 om 12:36
De oorspronkelijke titel van dit artikel was ook: Bild: Nagelsmann bedankt voor Spurs; weg naar ándere topclub ligt open ...daar had Slot niets mee te maken.
 
Isco24
 
3
29 maart 2023 om 13:43
Dat staat ook niet in het artikel van VZ, vind het best bijzonder dat je dus blijkbaar amper leest vooraleer je reageert. "julian Nagelsmann heeft nog geen zin om bij Tottenham Hotspur in te springen. Dat schrijft Bild." "bij Tottenham staat volgens The Times Arne Slot nog altijd op een schaduwlijst." Dit staat allemaal in de eerste 3 a 4 zinnen. Dus VZ neemt de info van The Times waarin vermeld wordt dat Slot dus op een schaduwlijst staat, na een afwijzing van Nagelsmann, wat BILD schreef. Maar goed, binnenlandse media schrijven hem naar de uitgang.. Met als doel?
 
markerazzi
 
4
29 maart 2023 om 18:44
En op die schaduwlijst staan ook Pochettino, die trainer van Sporting, Kompany en de trainer van BHA. Door de kop lijkt het alsof Slot de eerstvolgende keuze is na Nagelsman. Alles voor de clicks
 
Isco24
 
2
29 maart 2023 om 21:13
Alles voor de clicks, dat klopt. Dat Slot naar de uitgang wordt geschreven klopt dan weer niet. Dat is precies mn punt.
 
Redisthecolour
 
5
29 maart 2023 om 11:38
Zo werkt het als een trainer het ergens goed doet, heel bijzonder dat je dit onvoorstelbaar vindt.
 
projohan
 
0
29 maart 2023 om 21:40
Ja dat krijg je als.je een keer succes haalt met een club die normaal gesproken dat niet doet. Slot laat zeer goed voetbal zien bij tottenham zou die niet misstaan
 
Ali Boembari
 
5
29 maart 2023 om 10:52
Begrijp ik dat Nagelsmann hier geen zin heeft. Wat moet je nou bij een losing club als Tottenham.
 
DonaldPump
 
6
29 maart 2023 om 10:52
Benieuwd of Slot hier ook stiekem achter de terug van Feyenoord om gaat praten met Spurs. Zijn verleden spreekt hem immers tegen.
 
Pablonino
 
3
29 maart 2023 om 11:07
Denk het wel. Al heeft hij nog een contract, dus Spurs zal zich uiteindelijk moeten melden bij Feyenoord. Wel in de gaten houden dat hij van onze scoutingspapieren afblijft. Zie het al gebeuren dat v.d. Belt opeens met een Tottenham shirt staat.
 
FR010FRDAM
 
8
29 maart 2023 om 11:08
@donaldpump, jij hoopt dat he, maar zijn twee totaal verschillende situaties
 
eazy-e
 
2
29 maart 2023 om 11:16
Donaldpump, hoezo spreekt dat hem tegen? Az en Slot wilden niet meer verder met elkaar. Vervolgens gaat hij enkele maanden voordat zijn contract ten einde loopt zoeken na een nieuwe werkgever. Hoe is dat vergelijkbaar met deze situatie? Als jij weet dat je over enkele maanden op straat komt te staan ga jij dan niet zoeken na nieuw werken? Of ben jij het type dat wacht tot zijn contract ten einde loopt en dan 2 maanden thuis zit omdat je niet direct werk hebt?
 
joshua11
 
2
29 maart 2023 om 14:08
Dat klopt niet wat je zegt. AZ heeft Slot een aanbieding gedaan maar Arne heeft weken lang niet geantwoord. Ondertussen had hij gesprekken lopen met Feyenoord. Dus deze situatie zou nu ook weer het geval kunnen zijn.
 
eazy-e
 
5
29 maart 2023 om 15:22
joshua11, Enkele quotes uit 1 van de vele interviews rondom dit hele gedoe: Het verraste hem dan ook dat algemeen directeur Robert Eenhoorn en technisch directeur Max Huiberts niets van zich lieten horen toen hij aangaf bij te willen tekenen. "dat signaal werd lange tijd in de wind geslagen. Ik heb daarnaast aangegeven dat het voor mij onwenselijk was om het nieuwe seizoen met een aflopend contract in te gaan. Maar ik heb lang moeten wachten op een concreet voorstel van Az." "ik kreeg pas eind september een officieel voorstel, waarin ik één seizoen kon bijtekenen. Dat heb ik uiteindelijk dus afgesloten. Niet lang nadat ik AZ had afgezegd, maakte Feyenoord écht werk van me." Spreekt boekdelen volgens mij, dit is in diverse media verschenen en volgens mij nooit ontkend door Az.
 
OverAmstel
 
5
29 maart 2023 om 10:55
Slot moet gewoon naar Ajax gaan. Daar kan hij proberen weer goede presteties in de Champions League te behalen. Bij Tottenham valt geen eer te behalen.
 
Noano
 
10
29 maart 2023 om 11:02
Volgend seizoen kan Slot goeie prestaties in de Champions league met Feyenoord halen, Ajax is nog niet eens zeker van Champions league op de plek waar zij nu staan... dus waarom zou hij van Feyenoord naar Ajax gaan
 
FR010FRDAM
 
23
29 maart 2023 om 11:09
Een half jaar geleden waren we hier op ingehaakt Duivendrecht uh OverAmstel, nu lachen we je gewoon uit.
 
LeidseHood
 
18
29 maart 2023 om 11:30
Hij gaat alle metrohaltes af. Straks is het HenkSneevlietweg.
 
eazy-e
 
6
29 maart 2023 om 11:21
Ajax is helemaal niet aantrekkelijk nu, het is maar zien waar ze dit seizoen eindigen. Met die wetenschap is het dan de vraag welke spelers nog willen blijven en welke willen komen komende zomer. Want als Ajax geen CL speelt en in zwaar weer verkeerd (op gebied van organisatie, structuur en beleid) dan is het natuurlijk minder aantrekkelijk om naar toe te gaan.
 
KONYIAC88
 
3
29 maart 2023 om 10:55
Ik denk niet dat de selectie van Real Madrid zit te wachten op een Nagelsman met alle respect. Laat hem maar eerst rijpen en prijzen pakken. De Ego's in Bayern werden hem al too much, laat staan in Bernabeu.
 
RM1335
 
0
29 maart 2023 om 11:24
Welke ego`s in Bernabeu zijn dat dan? Modric? Benzema? Vinicius? Ik vraag me toch af wie die grote ego`s daar zijn. Misschien Courtois een beetje, omdat hij een mening heeft. Of Kroos omdat die graag opponenten plaagt via Twitter. En bij Bayern kan ik me voorstellen dat Sane misschien iemand is met een grote dunk van zichzelf, en Neuer naast zijn schoenen loopt (omdat hij ook zo een verdomd goeie keeper is) maar voor de rest valt het volgens mij wel mee met de ego`s daar. Er is een verschil tussen een groot ego en een leider zijn. Niet dat ik Nagelsman graag naar Real zie komen hoor, ik zie liever een wat rustigere persoonlijkheid voor de ploeg staan.
 
Jaricho
 
1
29 maart 2023 om 10:59
Dat lijkt me zeer logisch, trainers zullen niet staan te springen om bij Spurs aan de slag te gaan. Is weer enorm veel middelmaat ingekocht, spelers die weer puur gekocht zijn voor Conte zijn spelletje en je moet samen gaan werken met een verschrikkelijke vent als eigenaar (levy).
 
Soccerfan_1
 
4
29 maart 2023 om 11:07
Als er 1 club is waar ik als coach nooit in zou stappen is het Tottenham wel. Zeker zolang Levy daar nog zit. Daar valt niet eens wat te bouwen aangezien het geduld gewoon 0 is
 
Rochester
 
2
29 maart 2023 om 11:15
Schreef een paar weken terug al dat het mij niet zou verbazen als Tottenham Hotspur bij Slot uit zou komen. Pochettino zullen ze niet zo gauw doen, en ik denk dat namen als Zidane en Nagelsmann (was toen overigens nog niet beschikbaar) zie ik het niet doen en andere trainers die momenteel bij andere clubs werken zie ik buiten Slot niet zo gauw. Tuchel had het denk ik wel gedaan als Bayern München niet zo komen, maar die is dus inmiddels al naar Bayern vertrokken. En de enigste andere trainer die ik het misschien nog als optie beschouw naast Slot, is Luis Enrique. Maar ik denk dan toch dat Tottenham eerder voor Slot moet gaan. En Tottenham is inderdaad een hele moeilijke club en hebben met Levy een hele lastige voorzitter. Maar toch denk ik dat Slot wel te porren zal zijn voor een overstap. Hoe je het ook wend of keert, het is een stap omhoog qua competitie en ook al investeert Levy niet graag en vertrekt Kane misschien na dit seizoen dan liggen er ook nog steeds genoeg mogelijkheden voor Slot. Ik wil het niet helemaal vergelijken met de situatie waar Slot instapte bij Feyenoord, want dat was ook nou niet echt een gespreid bed. En Tottenham is een andere situatie, maar ik zie wel aardig wat kenmerken. Hij heeft wel meer concurrentie in Engeland, maar als hij de ruimte krijgt van Levy zoals ten Hag bijvoorbeeld bij Manchester United (ook jarenlang een puinhoop, verkeerde investeringen maar tegelijk geen structuur) ook krijgt, dan kan daar zeker wat moois uit ontstaan met Slot aan het roer bij Tottenham. Kane zie ik na dit seizoen wel vertrekken, ook omdat zijn contract volgend jaar afloopt en teams als Chelsea, Manchester United en Bayern München nog een goede spits zoeken en dit waarschijnlijk voor zowel Kane als Tottenham de laatste kans is; voor Kane de laatste kans om de stap naar een grotere club te maken en waarschijnlijk om prijzen te spelen (sowieso bij Bayern) en voor Tottenham de laatste kans om goed te verdienen aan Kane. Dit had Slot ook bij Feyenoord toen hij begon met Berghuis, wat toen op dat moment hun beste speler was. Heeft daarna flink doorgeselecteerd en dat moet hij dan ook bij Tottenham doen met o.a. Lloris, Sánchez en Moura en gewoon weer geleidelijk aan een team bouwen. Met dit team heb je denk ik gewoon een heel goed team staan (zie opstelling). Zou dus voor Dean Henderson, Jurriën Timber, Adrien Truffert, Mohamed Kudus (heb het vermoeden dat hij zal vertrekken na dit seizoen) en Jonathan David gaan. Timber maakt een minder seizoen door, maar dat heeft denk ik ook met Schreuder en Heitinga te maken en denk oprecht dat hij onder Slot ineens met veel meer vertrouwen zal spelen waardoor hij ook beter zal presteren. En David is dan een spits die meestal in een systeem met 2 spitsen speelt, maar is wel een speler die erg beweeglijk is, een neusje voor de goal, vanaf de vleugels kan spelen en eigenlijk in meerdere systemen kan spelen.
 
11tegen11HJ
 
7
29 maart 2023 om 11:25
Slot laat het team hoog drukzetten. En wat de Timbertjes allebei een beetje hebben is de drang naar voren, waardoor ze uit positie lopen, maar daarna schakelen ze te traag om. Ik weet niet of Slot dat eruit kan krijgen, maar anders is Timber niet de juiste CV voor het systeem.
 
Samcro
 
2
29 maart 2023 om 12:58
Pochettino zal binnenkort gepresenteerd worden verwacht ik.
 
mokuku
 
1
29 maart 2023 om 11:20
“Daarop begon de Spaanse media”. Media is meervouw joh. Ze begonnen.
 
Socrates2021
 
1
29 maart 2023 om 11:47
Slot naar Spurs, Nagelsmann naar Ajax
 
DerKaiser123
 
6
29 maart 2023 om 11:55
Logisch die kan naar een absolute topclub, niet naar Spurs met alle respect.
 
Redisthecolour
 
0
29 maart 2023 om 12:54
Welke absolute topclub had je in gedachten dan?
 
Ryjuu
 
3
29 maart 2023 om 12:36
Alleen de Nederlandse media denkt dat Slot serieus een kandidaat is bij Spurs. Bij alle bookmakers wordt Slot niet eens vermeld. Daarnaast heb je nog een keuze voor Pochettino en Luis Enrique. Zou mooi zijn voor Slot natuurlijk, maar om heel realistisch te zijn zie ik het niet gebeuren.
 
gomes1psv
 
3
29 maart 2023 om 12:43
Ik begrijp Slots ambitie en Tottenham is een mooie club. Maar aan dit trainerskerkhof moet hij niet beginnen. Liever zie ik daf Slot na de titel of zelfs de dubbel nog een seizoen aantoont dat het allemaal geen toeval is wat hij presteert en volgend jaar ook met Feyenoord weet te verrassen in de Champions League. Een grote club komt uiteindelijk toch wel voor hem, maar met nog een succesvol seizoen in Rotterdam op zijn naam komt hij echt als een grote meneer binnen. En ergens hoop ik ook dat hij niet naar Engeland gaat. Nergens ligt de waan van de dag zo op de loer om een deuk in je veelbelovende carriere te schoppen als daar. Dortmund of Bayern zou ik op den duur mooi vinden voor hem.
 
020Marco
 
0
29 maart 2023 om 13:20
Zou voor Slot een hele mooie kans zijn als hij een aanbieding krijgt. Fantastische competitie, in basis een goede subtopper met veel mogelijkheden. Tuurlijk is het een trainerskerkhof, vanwege de vaak te hoge verwachtingen, maar zo vaak komt een club van dit kaliber niet voor je langs. Plus wanneer eenmaal daar gewerkt, wie weet waar je later nog eens aan de bak kan!
 
Scotsman
 
3
29 maart 2023 om 13:34
Vraag me af of Slot nou staat te springen om Spurs. Organisatie die, zoals Conte mijns inziens terecht aanstipte maar Mourinho eerder ook al, helemaal niet gebouwd is op topsport en keihard presteren. Het is een conservatieve organisatie die ondanks een nieuw winstgevend stadion relatief weinig wil investeren in sportief succes. Met een voorzitter tevens eigenaar die zelf ook erg behoudend is en de club daardoor als het ware beperkt. Het is ook een club met mijns inziens veel te hoge verwachtingen altijd zowel qua spel als qua prestaties. Als trainer kan je het daar gewoon niet goed doen eigenlijk. Zelfs Pochettino, die de club paste als een oude winterjas, werd niet voldoende gesteund om echt stappen te maken en te makkelijk bij het grofvuil gezet.
 
real8madrid
 
1
29 maart 2023 om 16:42
Een beleefde manier van zeggen: "leuk maar ik wacht liever op een topclub deze zomer, komen die kansen er niet wil ik er nog eens over nadenken."
 
volgens mij
 
4
29 maart 2023 om 16:56
Volgens mij maakt het bij de meesten niets uit waar Arne Slot naartoe gaat, Als hij maar bij Feyenoord weg gaat. Want het gaat ff tegoed bij Feyenoord! En Dat positief schrijven doen ze hier liever over een andere club, Als Arne slim is maakt hij de klus helemaal af, en daar heeft hij nog wel een paar jaar voor nodig.
 
Aqua1
 
1
29 maart 2023 om 17:26
Volgens mij kan Slot beter niet naar Spurs gaan is geen groei mogelijkheid en eigenaar wilt geen spelers kopen.. zolang de eigenaar en bestuur daar zitten zal spurs nooit een topclub worden. Hoogstens subtop en incidenteel plaats 4 meer zit er niet in
 
Mrvp
 
1
29 maart 2023 om 17:37
Dus niet competent genoeg voor Bayern maar wel goed genoeg voor Real, de meest succesvolle club ooit? Blijf het een vreemde dynamiek vinden,die trainer carrieres..
 
MoTheSpur
 
2
29 maart 2023 om 19:47
Hele goede trainer met een visie en ook meer een project manager maar ik raad elke trainer met zelfrespect af om te gaan werken bij Tottenham waar je te weinig te zeggen hebt en waar Levy uiteindelijk toch weer alles wilt bepalen. Hij heeft overal een vinger in de pap en je mag niets negatiefs over hem uiten, alleen jaknikkers zonder visie zijn gewenst. Levy en ENIC out!
 
Rhino89
 
0
29 maart 2023 om 22:23
Real moet Raúl gewoon doorschuiven. De beste man doet het goed bij het jeugdteam, heeft de uitstraling, aura en respect van de supporters. Denk dat die kans hem ook van harte gegund wordt. Tottenham zal wel uitkomen bij Pochettino, voor Slot zou het een droomjob zijn maar dat bestuur kennende mikken ze toch altijd op de grotere namen.
 
real8madrid
 
2
30 maart 2023 om 00:06
Nou zo goed speelt zijn Castilla echt niet hoor. Het voetbal is middelmatig en de resultaten worden doorgaans verbloemd door de individuele klasse van Arribas die ondertussen allang La Liga niveau is. Bovendien is ie ook niet bekwaam in het omgaan met ietwat lastigere jongens, die krijgt hij niet zover om een knop om te draaien. Iglesias liet ie afgelopen winter maar verhuren om van hem af te zijn en Bravo zet ie op de bank. Dit terwijl het gewoon 2 van de meest getalenteerde jongens in de selectie zijn. Arbeloa doet het gewoon beter imo, al heeft die ook moeite met dat laatste. Ik heb absoluut nog niets gezien dat mij doet denken dat Raul een goede coach kan zijn. Heeft ook nog niet de ervaring bij het eerste waar bijvoorbeeld Zidane een jaar assistent was van Ancelotti voor hij zelf het stokje over nam.
 
Mason38
 
0
30 maart 2023 om 09:52
Spurs is een lastige club om te managen en dat hebben succestrainers Mourinho en Conte bewezen. Ze hebben hun eigen visie, maar hebben wel altijd prijzen gepakt. De selectie van Spurs nooit. Is Slot dan een goede optie op dit moment? Ja, omdat de selectie doorgeselecteerd moet worden ( Lloris, Sanchez, Moura o.a. ) en er weer een jeugdig team moet komen. Uiteindelijk draait Spurs op het laten groeien van spelers en verkopen ( zie: Modric, Bale ). Of Slot zich staande houdt in Engeland is natuurlijk de grote vraag. Ten Hag kan je als vergelijking nemen, maar die heeft zich bewezen bij Ajax waar de prestatiedrang groter is dan - met alle respect- Feyenoord. Zie ik liever Slot dan Poch? Ja, omdat er weer een nieuwe wind door de club moet waaien en de filosofie van Slot past bij Spurs met aanvallend en attractief voetbal.
 
Kaka2007
 
0
30 maart 2023 om 15:25
Ik vind Spurs een beetje een club zonder doel, wel een mooie club. Doen nooit echt mee om prijzen, maar zouden het ergens wel willen denk ik?