'Feyenoord denkt aan Utrechtse publiekslieveling als opvolger van Karsdorp'
Zaterdag, 24 juni 2017 om 08:00

Giovanni Troupée van FC Utrecht komt in beeld bij Feyenoord zodra de overgang van Rick Karsdorp naar AS Roma officieel is, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. De negentienjarige verdediger annex jeugdinternational zal echter niet goedkoop zijn, daar hij zijn contract met de Domstedelingen net verlengd heeft. Troupée ligt nu tot de zomer van 2021 vast.

Troupée was 17 jaar en 58 dagen oud toen hij zijn debuut in de hoofdmacht maakte en was daarmee de jongste debutant ooit van de Utrechtse profclub. Inmiddels heeft 'Gio' 33 Eredivisiepartijen op zijn conto staan. Met zijn kenmerkende stijl van spelen behoort hij tot de publiekslievelingen in de Domstad. Troupée won afgelopen seizoen de Di Tommaso Trofee uit handen van de supporters.

Meer: De 15 namen die Arne Slot deze zomer kunnen opvolgen bij Feyenoord

Feyenoord hoopt een recordbedrag aan de naderende verkoop van Karsdorp aan AS Roma over te houden. Dat wil echter niet zeggen dat de Rotterdammers van plan zijn om geld over de balk te smijten. Feyenoord praat al met FC Utrecht over een eventuele overstap van Sofyan Amrabat. Meer dan 2,5 miljoen euro wil men niet betalen voor de middenvelder annex Marokkaans A-international.

Feyenoord weigert om bedragen van vijf à zes miljoen euro voor spelers van Nederlandse subtoppers neer te tellen. FC Utrecht weet echter dat spelers als Amrabat en ook Troupée door meerdere clubs worden begeerd. Amrabat is ook in beeld bij Red Bull Salzburg en Watford, terwijl de ontwikkeling van Troupée ook in het buitenland niet onopgemerkt is gebleven. Feyenoord werd eerder al met Kevin Diks in verband gebracht. De verdediger werd afgelopen seizoen door Fiorentina aan Vitesse verhuurd.

Met Bart Nieuwkoop heeft Feyenoord al een opvolger voor Karsdorp in huis. Toch wil technisch directeur Martin van Geel nog een rechterverdediger aan de selectie van Giovanni van Bronckhorst toevoegen.

Meer nieuws
   
23:04
23:04
V/d Vaart ziet belangrijkste man bij PSV: 'We onderschatten hoe goed hij is'
1
   
22:53
22:53
Heeft Sparta goud in handen? 'Hij kan zo bij Ajax, Feyenoord of PSV mee'
3
   
22:00
22:00
Word lid van onze WhatsApp Channels en mis niets meer van jouw favoriete club!
8
   
21:55
21:55
Kenneth Perez waarschuwt Arne Slot: 'Die komt geen lantaarnpaal voorbij'
17
   
21:55
21:55
Brighton ademt zelfspot en nomineert Burnley-speler voor Doelpunt van de Maand
1
Je dient in te loggen om te reageren.
 
Inloggen

Reacties (67)

 
Ijsmuts
 
11
24 juni 2017 om 08:22
Ik als feyenoorder heb te weinig van troupee gezien dit jaar om hem goed te kunnen beoordelen. Media zijn redelijk enthousiast. Ik weet alleen dat hij dronken werd gespeeld door Elia maar verder vrij weinig van hem. Zien de Utrechters veel potentie in hem?
 
Davviejfcu
 
21
24 juni 2017 om 08:29
Is gewoon een zeer degelijke back met een goeie kop erop! Werd Indd thuis door Elia dronken gespeeld speelde voor de rest een zeer constant seizoen. Komt vind ik alleen wat snelheid te kort. Heeft wel longen van een paard. Hij is natuurlijk ook pas net 18 dus zit nog veel rek in hem. Alleen net ze contract verlengd dus dat word flink betalen en daar hebbe ze een broertje dood aan.
 
fratelli
 
14
24 juni 2017 om 08:40
In mijn ogen komt hij verder dan Amrabat. Nog wat jonger, goede kop erop, week gigantische drive en gewoon nu al een hele belangrijke speler. In de kuip idd niet goed gespeeld tegen Elia, maar thuis liep die Elia aan alle kanten voorbij met als kers op de taart een doelpunt Zal echter wel wat meer moeten opbrengen dan de 3 miljoen die Feyenoord wil betalen voor binnenlandse transfers. Net als bij Amrabat overigens.... Leuk dat hij met zn hoofd al bij Feyenoord zit, maar voor 2,5 miljoen gaat ie daar nooit heen
 
SoccerinoFCU
 
4
24 juni 2017 om 08:57
Qua potentie schat ik Troupee ook een stuk hoger in dan Amrabat. Wat een ongelooflijke drive heeft Gio. En aanvallend ook sterk. Verdedigend kan het wel beter. We moeten hem gewoon nog een seizoen houden in de Galgenwaard! Dan kan hij zich goed door blijven ontwikkelen.
 
RobStriker
 
11
24 juni 2017 om 09:54
Volgensmij werd tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord, Elia ook dronken gespeeld door Troupee. Elia was kon alleen maar achter Troupee aan. Giovanni is een prima back met veel potentie, helaas voor Feyenoord net zijn contract verlengd. Dit zijn in mijn ogen een van de grotere talenten in de subtop van de Eredivisie, ik verwacht dat Troupee gezien zijn potentie en contract niet voor minder dan 6 a 7 miljoen vertrekt.
 
JesR1988
 
2
24 juni 2017 om 11:21
het zou wel eens de toekomstige back van oranje kunnen worden... zou eigenlijk met U19 naar het EK gaan, maar heeft i.v.m. de europese wedstrijden er voor gekozen om in Utrecht te blijven...
 
MGMV
 
5
24 juni 2017 om 08:38
Zou het op zich een goede transfer vinden, maar hij heeft net z'n contract verlengd en Utrecht zal een grote sta-in-de-weg zijn; zeker nu Karsdorp op het punt staat te vertrekken. Maar goed, eerst Amrabat maar eens afronden.
 
FR1963
 
7
24 juni 2017 om 08:42
Voor 6-7 miljoen zowel Troupé als Amrabat halen. Mooi bedrag toch?
 
a28zesletters
 
12
24 juni 2017 om 08:47
Ik denk dat ze daar in Utrecht meer willen voor beide spelers, worden omschreven als aardige talenten.
 
maurootje
 
30
24 juni 2017 om 08:47
9/10 is passender
 
SoccerinoFCU
 
14
24 juni 2017 om 08:48
Haha lachwekkend. Dat is een schijntje voor de 2 grootste talenten van ons. Troupee heeft zijn contract onlangs verlengd tot 2021, dus die gaat nergens heen. Mits er een club komt die flink wil betalen. Ik denk dan aan bedragen van 7-8 miljoen.
 
Sander79
 
18
24 juni 2017 om 09:02
6/7 miljoen? Hehe. Denk eerder 10 a 12 miljoen minimaal. Amrabat 5 en Troupee 8
 
Johan Geluk
 
0
24 juni 2017 om 11:03
Helaas weet Utrecht de laatste tijd niet meer de hoofdprijs te halen voor spelers, uiteindelijk ging Hallers voor 3 a 4 miljoen minder weg dan de vraagprijs, en Ramselaar zat ook ca. 1.5 a 2 miljoen onder de vraagprijs Toornstra ging voor een schijntje weg Utrecht is wel gezond dus hoeft niet, maar zal ook als er miljoenen gevangen kunnen worden voor dat geld gaan want zowel Amrabat als Troupee zijn vervangbaar, voor Amrabat is al vd Streek gehaald en men heeft het middenveld top bezet met straks de van de blessure terugkomende Strieder, Brama, Ayoub, Labyad, Janssen (inzetbaar daar en in de defensie), Klaiber (inzetbaar daar en in de defensie) en spelers die doorstromen vanuit jong FC Utrecht En Klaiber is achter Troupee de 1e man voor de rechtsbackpositie en daarachter vd Maarel tevens kan men met de miljoenenopbrengst ook weer gericht de markt op voor versterkingen voor de selectie
 
maurootje
 
3
24 juni 2017 om 08:47
Dat zal een regelrechte hit worden. Jonge snelle speler. Aanvallend goed, uitstekend schot. Alleen nog beter worden in verdedigen
 
Masterm1nd
 
15
24 juni 2017 om 08:47
Waarom zou je hem kopen als je de ideale vervanger al in huis hebt? Gewoon Nieuwkoop de kans geven, die heeft het gewoon prima gedaan op die positie toen Karsdorp geblesseerd was. Ik twijfel of Troupee wel een niveau hoger aan kan. Ik kan me nog herinneren dat hij dit jaar helemaal zoek werd gespeeld door Elia, dat was bijna zielig.
 
FR1963
 
4
24 juni 2017 om 08:51
Om op 3 fronten zo lang mogelijk mee te strijden moet je alle posities dubbel bezet hebben ivm blessures en schorsingen. Dat brak Feyenoord nu bijna op aan het eind vh seizoen. De bank was te smal en te laag niveau.
 
Masterm1nd
 
12
24 juni 2017 om 08:58
Eens, er moeten op meerdere posities spelers bij en al helemaal bij de backs maar Troupee heeft net zijn contract verlengd. Die is nu veel te duur om bankzitter bij Feyenoord te worden. Daarnaast twijfel ik of hij dat niveau überhaupt aan kan. Net als bij Amrabat, beide hebben zeker wel talent maar ik zou er niet de jackpot voor betalen.
 
RealWW
 
2
24 juni 2017 om 10:16
Je haalt geen bankzitter, je haalt een talentvolle back. Ik wil nog zien of Nieuwkoop beter is, de beste gaat gewoon spelen. Beiden zullen genoeg minuten gaan maken.
 
MGMV
 
2
24 juni 2017 om 08:52
En toch moet er wel een back bij. Of Gio moet in Hamer ook een rechtsback zien, waar hij al een aantal keer mocht spelen. Want verder hebben we daar geen echte opties.
 
Dessers FCU
 
3
24 juni 2017 om 09:35
Alsof je wel weet dat Nieuwkoop sowieso gaat slagen? Heeft ook nog weinig laten zien en in ieder geval een heel stuk minder dan Troupee. Troupee is in mijn ogen het grootste talent van Nederland op zijn positie. Snap nooit dat talenten van subtopper altijd zo naar beneden worden gehaald ten opzichte van talenten van topclubs. Utrecht is een van de weinige clubs waar juist meestal de subtopper wel doorstromen en bij de topclubs slagen. Ik noem een Strootman, Mertens, Pieters, Braafheid(via Twente dan), Toornstra . Alleen van der Hoorn kan als uitzondering worden gezien.
 
ElPistolero16
 
10
24 juni 2017 om 11:47
Ik weet nog dat karsdorp in de klassieker links en rechts voorbij werd gelopen door een jochie van 17 en uiteindelijk werd gewisseld in de rust. 2 maanden later wil AS Roms hem halen voor een miljoen of 15. 1 wedstrijd zegt niet alles.
 
TheRazer
 
6
24 juni 2017 om 13:13
Een geblesseerde Karsdorp ja.
 
ElPistolero16
 
8
24 juni 2017 om 13:16
"Geblesseerd" ja. Als hij echt geblesseerd was had hij niet gespeeld.
 
FR1963
 
0
25 juni 2017 om 17:31
Was voor de wedstrijd al twijfelachtig. En dat links en rechts voorbij gelopen? Beetje overdreven wel hoor. Zo goed speelde ajax nou ook weer niet....
 
RyanPaulssen
 
9
24 juni 2017 om 08:51
Je wilt geen 6 mil voor spelers van clubs uit de subtop betalen en dan kom je aan met een speler die net zijn contract heeft verlengd en waarschijnlijk het dubbele van amrabat moet gaan kosten. Als je elke keer naar Utrecht gaat voor spelers, dan gaan de prijzen omhoog. Dat is alleen maar logisch.
 
Johan Geluk
 
1
24 juni 2017 om 11:04
transfersommen staan bij iedere transfer op zich, bij Utrecht is juist een dalende trent te zien in opbrengsten zoals bij Toornstra, Ramselaar en Haller die onder de vraagprijs of geschatte transferwaarde weggingen.
 
NJfromVOL
 
4
24 juni 2017 om 08:52
Het is wel een jongen voor de toekomst, maar ik nog erg wisselvaallig. Goede wedstrijden en slechte wedstrijden heeft hij afgewisseld. Dat wisselvallige moet er uit, wil je als Feyenoord op hem kunnen bouwen. Kopen en een jaar bij utrecht stallen, zou eeen goede optie zijn. De vraag is of Feyenoord zo het geld wil/kkan investeren.
 
Sverige4u
 
0
24 juni 2017 om 11:20
Er is voldoende geld opgehaald de afgelopen jaren in rotterdam, laat ze maar eens betalen. Voor Tapia en Bilal hebben ze achteraf teveel betaald maar dat is geen reden om dan maar te zeggen; We willen voor andere talenten minder betalen wegens slechte ervaringen
 
afcasander
 
2
24 juni 2017 om 11:29
Nou ja, dat is juist een uitstekende reden voor feyenoord om dat (intern) te zeggen. Of andere clubs mee willen gaan is een heel ander verhaal, maar wanneer je spelers haalt van een club of uit een bepaald land en je hebt teveel betaald voor hun kwaliteiten is het alleen maar logisch als je de volgende keer nog eens goed erover gaat nadenken...
 
fcu_030
 
2
24 juni 2017 om 08:56
De hoofdprijs vragen en niks minder. Troupee hoef niet weg heeft nog een lang contract en financieel hoef het momenteel ook niet voor utrecht.
 
HenryVan de Velde
 
9
24 juni 2017 om 08:57
Ik hoop dat Utrecht zijn poot stijf houd laat Feyenoord nu ook maar eens de hoofdprijs betalen tijden van zielig gedoe we hebben geen geld is nu voorbij Gewoon 10 miljoen voor die 2 spelers anders pech
 
DubbelC
 
1
24 juni 2017 om 19:37
Welk zielig gedoe? Feyenoord wilt net als elk andere club de scherpste prijs voor potentiele versterkingen. Is wel leuk dat je 10 miljoen wilt voor spelertjes die net 1 seizoen leuk spelen maar of iemand dat wil betalen voor ze is maar ook de vraag.
 
eCKe
 
7
24 juni 2017 om 09:13
Leuke power house speler die Troupee. Alleen op deze manier lijkt Utrecht wel het opleidingshuis van Feyenoord te worden.
 
joker030
 
0
24 juni 2017 om 11:04
Inderdaad. Maar tot op heden hebben ze Amrabat amper binnen gehaald. Dus ik begrijp niet echt waarom ze het nu weer via de media proberen te spelen. Daarnaast weten we niet in hoeverre Feyenoord echt ervoor wil gaan als ze de miljoenen van Roma binnen hebben.
 
Joehoe3
 
3
24 juni 2017 om 09:21
Echt de hoofdprijs vragen voor deze Troupee! Als je het kwaliteitsverschil ziet met de andere backs van Utrecht is ie zo veel beter.. voerbalt als een echt man, terwijl hij nog zo jong is.. hij gaat sowieso het Nederlands elftal halen en wordt zeer waarschijnlijk op termijn hiervoor een vaste waarden! Als Utrecht supporter hoop ik dat hij niet verkocht wordt en anders enkel voor de hoofdprijs!!
 
Johan Geluk
 
1
24 juni 2017 om 11:05
mm, ik vind Klaiber niet veel minder dan Troupee, en met miljoenen kan je ook weer de markt op
 
Aardbei80
 
2
24 juni 2017 om 09:23
Ik zou ze beide voorlopig helemaal niet verkopen! Financieel is het niet meer noodzakelijk. Laten ze eerst maar eens 2 ronde verder komen in de E.L. Is voor heel het nederlandse voetbal beter!
 
Tornado72
 
4
24 juni 2017 om 09:31
Als back-up achter Nieuwkoop lijkt het me een prima speler. Aanvallend sterk verdedigd nog lang niet wat het zijn moet om basiskracht bij Feyenoord te zijn. Utrecht wil vele miljoenen hebben voor spelers als Amrabat en Troupe wat hun goed recht is maar om nou vier a vijf miljoen uit te geven voor spelers die voornamelijk op de bank zitten? Ik geloof niet dat Feyenoord dat gaat doen. Ook Ajax zal geen miljoenen uitgeven aan spelers waarvan het hoogst twijfelachtig is of ze goed genoeg zijn / worden voor de basis. Waarschijnlijk verdwijnen dit soort gasten voor vele miljoenen naar clubs met te veel geld en selecties van 60 man om daar de komende jaren de tribune warm te houden of weer te worden verhuurd. Jammer voor de ontwikkeling van dit soort jongens maar het is het logische gevolg van de volledig op hol geslagen voetbalwereld.
 
Aardbei80
 
8
24 juni 2017 om 09:36
Hoeveel namen wil je hebben van te dure spelers bij Ajax?
 
Tornado72
 
5
24 juni 2017 om 09:49
Ajax heeft idd veel te dure spelers gekocht uit de eredivisie die het niveau niet bleken te hebben. Daar hebben ze van geleerd Ajax zal nu geen vele miljoenen meer uitgeven aan twijfelgevallen wat Troupe en Amrabat voor als nog gewoon zijn natuurlijk.
 
snipper
 
3
24 juni 2017 om 09:41
Feyenoord moet eens ophouden met lekken naar de pers om al voor de onderhandelingen bij spelers hun hoofd op hol te brengen. Hele trieste vorm om de prijs proberen te drukken. Doe gewoon een belletje naar in dit geval FCU en ga onderhandelen.
 
Tornado72
 
6
24 juni 2017 om 09:54
?? Niet zo naïef. Dat hoort al decennia bij het transferspelletje het is niet iets wat pas net is uitgevonden. Net zoals een laag bod uitbrengen door club A, beledigd reageren door club B, een lachwekkend hoog tegenbod doen door club B, daardoor weggelachen worden door club A. Om vervolgens ergens in het midden uit te komen en beide achterbannen enigzins tevreden te houden dat er echt het uiterste uit de onderhandelingen gehaald is. Allemaal spel wat al tientallen jaren gespeeld wordt, niets nieuws onder de zon.
 
wandering
 
0
24 juni 2017 om 14:48
Ja en als iedereen al van tevoren weet dat dit onzinnige gedrag gaat komen, dan kun je het toch net zo goed achterwege laten.
 
Caeser
 
3
24 juni 2017 om 10:22
Als back-up voor Nieuwkoop? Nieuwkoop als back-up voor Troupee bedoel je. Troupee is een veel groter talent dan Nieuwkoop
 
Tornado72
 
1
24 juni 2017 om 10:44
Op basis van het niveau van Utrecht. Het niveau bij Feyenoord ligt toch echt hoger. Nieuwkoop heeft laten zien het niveau aan te kunnen, Troupe nog niet. Nieuwkoop had international Karsdorp voor zich dus speelde hij minder dan Troupe bij Utrecht. Ik ben er niet zo van overtuigd of Troupe wel het gewenste niveau heeft voor Feyenoord.
 
vedetterut
 
3
24 juni 2017 om 09:52
Je bent wel gek als ne miljoenen gaat neerleggen voor een back-up achter Nieuwkoop. Ga dan voor een veel goedkopere optie zoals Ter Avest. We hebben een gezonde jongen nodig die de concurrentie aan kan gaan en zonder mokken op de bank kan zitten, niet een veel te dure speler.
 
Dessers FCU
 
6
24 juni 2017 om 09:54
Denk dat Nieuwkoop eerder een back up zou worden van Troupee wat een Veel groter talent is in mijn ogen. En de ogen van vele andere.
 
Tornado72
 
3
24 juni 2017 om 10:02
Dat is lastig te zeggen Nieuwkoop heeft laten zien het niveau van Feyenoord als back aan te kunnen Troupe moet dat nog bewijzen. Verdedigend is Nieuwkoop sowieso sterker aanvallend wat mínder misschien.
 
Dessers FCU
 
1
24 juni 2017 om 10:14
Als Feyenoord zijnde waar je meer op de helft van de tegenstander speelt heb je meer aan een aanvallende back dan een verdedigende. Daarnaast is Troupee meer allround dan Nieuwkoop denk ik. Denk dat veel mensen het baseren op 1 wedstrijd tegen Elia toen hij volgens mij ook kwakkelde met een blessure.
 
Tornado72
 
2
24 juni 2017 om 10:22
Ik heb Nieuwkoop prima wedstrijden zien spelen als vervanger van Karsdorp. Ik heb Troupe ook goede wedstrijden zien spelen bij Utrecht. Alleen is er toch een niveau verschil tussen beide clubs. De druk is hoger bij Feyenoord meer media-aandacht. Nieuwkoop heeft laten zien daar tegen te kunnen Troupe nog niet. Wat mij betreft heeft Feyenoord eerder een links dan een rechtsback nodig want ik zie Kongolo toch liever in het centrum spelen naast de toch wat trage Botteghin.
 
vedetterut
 
1
24 juni 2017 om 10:48
Ik vind Troupee niet aantoonbaar beter dan Nieuwkoop. Heb overigens van beide te weinig gezien om ze echt over een lange tijd te beoordelen, maar in dat geval is het dus zonde om miljoenen uit te trekken voor iets wat je zelf in huis hebt. Daarnaast zijn backs ook vaak van ondergeschikt belang, dan vind ik een goedkopere optie sowieso al handiger gezien het aantal spelers dat nog gehaald moet worden. Als ik de keuze zou hebben tussen Troupee en Ter Avest voor 5 of 1 miljoen zou ik altijd voor de laatste gaan. Dat niveauverschil is niet zo groot.
 
bliebla
 
2
24 juni 2017 om 10:28
Ik lees dat Elia thuis troupee weg speelde , maar in utreg was het andersom toen stond elia meer rechtsback als rechtsbuiten omdat troupee maar bleef gaan. Sowieso een getalenteerde jongen die zeker de top gaat halen net zo als ambrabat. De vraag is alleen of het handig is om nu al te gaan.ik denk wel dat hij bij Feyenoord past .
 
maxguise
 
2
24 juni 2017 om 10:46
Net 1 jaartje goed gespeeld en nu al geroemd voor 6-8 miljoen... ik zie het niet, geef nieuwkoop maar de kans en hamer als back-up, prima lijkt mij!
 
joker030
 
0
24 juni 2017 om 10:57
Bij Feyenoord denken ze dat ze spelers voor een appeltje ei kunnen binnen halen. En met de aankoop van Toornstra is ze dat in het verleden aardig gelukt, dus ik begrijp dat ze het opnieuw proberen. Echter, heeft Utrecht dit keer, met de verkoop van Haller, geen noodzaak bij om een speler te verkopen. Vooral Troupee die een meerjarige contract heeft, zal niet een-twee-drie verkocht worden voor een laag bedrag. Maar het is niet een nette manier om het weer via de media te spelen. Je probeert een speler zogezegd gek te maken. Vooral om het feit dat ze Amrabat nog amper binnen hebben gehaald, waar ze nu dezelfde truc nog aan het toepassen zijn,
 
Sverige4u
 
1
24 juni 2017 om 11:14
Zo speelt Feyenoord het helaas wel vaker, zoals meerdere topclubs. Het hoofd op hol brengen van een speler zodat er druk op de club komt om een ontevreden speler uiteindelijk toch maar te verkopen. Met Haller heeft van Seumeren echter zijn poot stijf gehouden en nam een jaar later met minder genoegen, maar wel met Europees voetbal als resultaat. Amrabat en Troupee zijn jonge opgeleide spelers, daar moet je gewooon dik voor vangen zoals Feyenoord dat graag wil met Karsdorp. Men vergeet in Rotterdam dat Amrabat inmiddels ook gewoon international is en Troupee wordt ook in Duitsland op de voet gevolgd. Voor een bedrag onder de 4 miljoen per speler is Feyenoord kansloos, en dat is nog een koopje als je 15 miljoen voor Karsdorp. Verder hoop ik dat Feyenoord nu stopt met lollige bedragen bieden en OF toeslaat of verder zoekt. Utrecht moet Europees spelen en heeft juist de selectie op tijd op peil gebracht...en dan krijg je weer het gezeik uit Rdam
 
NJfromVOL
 
0
24 juni 2017 om 17:10
Wat een hoop frustratie in 1 posting. Als Utrecht ergens zijn spelers vandaan haalt, dan bieden ze ook meteen de vraagprijs? Ik denk dat vv Seumeren iets slimmer is en bij Feyenoord werkt dat net zo. Iets met selectieve verontwaardiging.
 
Johan Geluk
 
1
24 juni 2017 om 11:07
Amrabat is nog niet binnengehaald, PSV wilde ook Troupee, er zal gewoon betaald moeten worden en anders is er geen transfer
 
BertBert
 
0
24 juni 2017 om 11:40
Vind hem een wilde bras ga er eens opletten hij compenseert zijn kunnen met hard werken meer niet.merkwaardig dat hij als een groot talent word bestempeld en nooit gevraagd is voor de Engelse top zoals ieder jeudig top tallent die opvalt bij scouts.wij maken spelers groot die het alleen niet zijn jammerlijk ,,typisch Hollands dit.
 
UtrechtUtd
 
0
24 juni 2017 om 12:18
Feyenoord maakt zich echt kampioen onwaardig met die biedingen maar zelf wel de hoofdprijs vragen. Wat ze vragen voor Kasdorp is ze goed recht. Maar dan niet gaan janken als Utrecht niet akkoord gaat met 2,5 miljoen. Want voor Utrecht is de waarden van deze jongens ook meer. En als je dat niet aan sup top wilt geven ja dan moet je verder kijken.
 
MGMV
 
0
24 juni 2017 om 13:07
Ja en Roma maakt zich ook niet topclub waardig met een eerste bieding van ong. 11 miljoen euro voor Karsdorp en zet Feyenoord (inderdaad) terecht hoger in. Dat is nou gewoon eenmaal het spelletje. Welke technisch directeur gaat er nou direct hoog inzetten...? Ze komen er heus wel uit en niemand van Feyenoord 'jankt', het is gewoon een onderhandeling. Jij zou toch ook niet willen dat je club gelijk lekker hoog inzet als ze een speler willen?
 
Amigo54
 
1
25 juni 2017 om 14:47
Giovanni Troupée is zeker voor het aankomend seizoen niet te koop . Hij heeft net bijgetekend tot 2021 . Dus veel te duur voor de top 3 eredivisie ! Daarnaast is ie beter af bij de F.c.utrecht . Speelt ie op zeker , en kan hij onder ten Hag nog beter worden. Dit is een speler met een zeer goed toekomst perspectief . En gaat zeker stappen maken , allereerst het aankomende seizoen bij de F.c.utrecht .